Echt paraplu weer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Echt paraplu weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 16:27

Bah wat een rotweer is het vandaag...ik ging al wat later naar stal in de hoop dat het droog zou worden, maar nee
Met paraplu gewapend naar stal. Arti vond het ding maar niets, maar na een tijdje durfde ze er wel aan te snuffelen en later zelfs te bijten }>

Paard gepoetst en toen de regen in...ik met paraplu op en Arti naast mij Haha! Nog steeds wel een beetje sceptisch naar de paraplu, maar ze bleef toch heel braaf naast mij lopen Lovers

Heel handig, want zo word ik nauwelijks nat Haha!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:46

morgen word het weer lekker maar het is om depri van te worden idd.

maar wat klagen we weer he we hebben in geen tijd regen gehad iig hier in zuid-holland en nu is het een dagje bagger en we zitten al weer te zeuren hihihihihi !!

maarre het mag van mij ook weer lekker droog worden die vieze regen bah

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:49

hahaha dit is erg grappig. Vorige keer zaten we te zeuren over het warme weer en nu weer over de regen.
Maar je hebt helemaal gelijk.. wat een takkeweer. Moet zo nog naar mijn paard. Die zal wel boos zijn want hij staat buiten. Gelukkig met regendeken op. Tenminste als hij hem heeft laten leven.
Vandaag is eigenlijk longeerdag... hopelijk is het zo droog en heb ik mazzel anders zal ik er toch op moeten kruipen en lekker in de binnenbak rijden. Ik zal toch eens vragen of ze geen overdekte longeerton willen maken. bij ons mag je nl niet in de binnenbak longeren...

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 17:29

Ja maar het is altijd weer dat extreme in nederland...eerst extreem droog en nu weer de hele dag én nacht! regen...

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:10

Ineke2 schreef:
Ja maar het is altijd weer dat extreme in nederland...eerst extreem droog en nu weer de hele dag én nacht! regen...


Ja dat klopt, het is gewoon nóóit goed Haha!

Wel handig dat Arti niet echt bang was voor de paraplu hihih.

Marije_jiplover

Berichten: 25320
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:26

Ik vond het eigenlijk wel weer fijn. Lekker binnen zitten en de regen tegen de ruiten horen tikken. Ok, ik moest er ook doorheen, heb geholpen d eponystallen uit te mesten, maar ja, regenjasje aan en het gaat best. Is goed voor de plnatjes en het gras en ook voor de bak, want zondag heb ik wedstrijd en onze bak is altijd erg zwaar en nu hij even helemaal goed doorregend is het wel te doen.