Zit ziek thuis, verveel me!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stal_Fiore

Berichten: 9342
Geregistreerd: 29-08-03

Zit ziek thuis, verveel me!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 12:55

Ik zit nu al een paar dagen ziek thuis, hoofdpijn, misselijk, zere keel, schorre stem. Ben al wel weer aan de beterende hand, maar verveel me werkelijk kapot. M'n vriend is aan het werk dus zit hier helemaal in mn remi.
Weet iemand iets leuks wat ik binnen kan doen?

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 13:01

Tja behalve bokken Haha! kan je natuurlijk ook het inetrnet afspeuren naar leuke sites.
Ik vind zowiezo de site www.komjespelen.com erg leuk. Staat vol met maffe spelletjes. Lachen
Ehm, je kan gaan
-tekenen, schilderen
-lezen
-tv kijken ( leuke film laten huren door iemand )
-Als je je weer wat beter voelt iets gaan opruimen/napluizen wat je al lang wilt doen maar niet aan toe komt.
-Slapen, is zowiezo erg goed voor je als je je rot voelt. Slapen
-foto's in leuke vormen knippen en inplakken.
-etc etc.

Tja ik weet het zelf ook nooit als ik thuis zit maar dit zijn iig al een anatal opties. Lachen
Iig veel beterschap gewenst! Ach gut

zalina

Berichten: 205
Geregistreerd: 23-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 13:02

slapen, lezen, punnikken?

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 13:36

ahggg

jaa erg saai

Nou Beterschap !!!

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 13:39

owww ik ken het probleem, ik zit nu al 6 weken thuis omdat ik van mn paardben gevallen en ik weet ook echt niks meer te doen Boos! sterkte ermee in ieder geval...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 13:43

Hier nog een maar vervelen kan ik het niet noemen. Helaas hou ik het bokken vandaag steeds maar even vol en dan komt de hoofdpijn weer en ga ik maar weer slapen. Gisteren ging het wel aardig toen heb al mijn foto´s van Mable ingeplakt.
Heb je geen leuke video/dvd liggen van disney ofzo daar vrolijk je van op.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 13:46

Ik ben ookal vanaf zondag ziek...zeer zere keel,migraine,heel veel hoesten enz.
K kan dus ook niet naar mijn paardje :'(

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 14:14

ben ook ziek. ben echt super misselijk en barstende koppijn. Arme wij Haha!

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 14:49

mag ik de winnaar zijn in het ziekte rijtje? ik zit al vanaf januari thuis door een whiplash.
wat ik heb gedaan om de tijd te doden is
- tv kijken
- veel achter de pc (zolang het gaat)
- schilderen
- indianen armbandjes (proberen te) maken

het migraine verschijnsel ben ik ook bekend mee en idd veel meer dan slapen lukt dan niet.

mijn advies, doe het lekker rustig aan en kijk wat je mogelijkheden zijn. voel je je goed genoeg voor even achter de pc gewoon doen, zodra je merk dat het niet meer gaat ophouden en of gaan liggen of iets anders gaan doen. tv kijken (of een goeie film natuurlijk) kost minder inspanning en is vaker iets langer vol te houden.
een boek lezen is een optie, maar vergt toch wat meer inspanning wat vooral met hoofdpijn meetsal niet te doen is.

veel beterschap in ieder geval.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:02

Iedereen beterschap!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:34

duivelintje schreef:
mag ik de winnaar zijn in het ziekte rijtje? ik zit al vanaf januari thuis door een whiplash.
wat ik heb gedaan om de tijd te doden is
- tv kijken
- veel achter de pc (zolang het gaat)
- schilderen
- indianen armbandjes (proberen te) maken.


Nee hoor.... ik ben de winnaar... ik zit sinds vorig jaar 24 oktober thuis met een burn-out.
Ik lees veel,
kijk tv
bokt
maak collages met paint shop pro
"ik wil gaan tekenen maar kom tijd te kort" gni gni
paardrijden
boodschapjes doen
koken
huis bijhouden
visite bij oma ofzo.... of een vriending...
tja.. en verder.. kom eigenlijk tijd te kort een dag is zo voorbij.
Weet eigenlijk niet hoe ik het straks moet gaan doen als ik weer werk.... Verward

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:39

vooruit tartuffo je hebt gewonnen.......

helaas heb jij een aantal dingen staan die ik niet eens kan doen.
-ik mag niet paardrijden (is nu heel erg op tanden bijten dus)
- ik kan geen boodschappen doen zeker niet alleen (ben veel duizelig en val soms flauw)
- huishouden lukt ook niet erg goed, kan meestal elke dag 1 ding doen hierin (en dan heb ik het over simpele dingen als afwassen e.d. ) en op een slechte dag kan ik helemaal niks, niet eens computeren.

maar de dagen gaan idd snel voorbij. i kweet neit eens wat voor soort werk ik strakjes kan gaan doen (moet op zoek naar ander werk omdat mijn oude werk niet meer kan).

mag ik dan toch een 2e plaats hebben?

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:45

duivelintje schreef:
vooruit tartuffo je hebt gewonnen.......

helaas heb jij een aantal dingen staan die ik niet eens kan doen.
-ik mag niet paardrijden (is nu heel erg op tanden bijten dus)
- ik kan geen boodschappen doen zeker niet alleen (ben veel duizelig en val soms flauw)
- huishouden lukt ook niet erg goed, kan meestal elke dag 1 ding doen hierin (en dan heb ik het over simpele dingen als afwassen e.d. ) en op een slechte dag kan ik helemaal niks, niet eens computeren.

maar de dagen gaan idd snel voorbij. i kweet neit eens wat voor soort werk ik strakjes kan gaan doen (moet op zoek naar ander werk omdat mijn oude werk niet meer kan).

mag ik dan toch een 2e plaats hebben?


Ik vind dat jij de eerste plaats hebt!
Burnout is ook vervelend maar je ze kan inderdaad nog dingen doen die jij niet kan.

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:51

Diana_Mabel schreef:
Ik vind dat jij de eerste plaats hebt!
Burnout is ook vervelend maar je ze kan inderdaad nog dingen doen die jij niet kan.


dank je Haha! het is soms erg frustrerend, maar kom er wel doorheen. als oplossing om toch met paarden bezig te zijn hebben mijn vriend en ik een veulen gekocht. we gaan daar samen heen en ik doe wat ik kan en de rest doet hij, nu maar hopen dat ik kan rijden als hij volwassen is.

ik maak nu wel een geintje alsof het een wedstrijd is wie het langste ziek is, het is altijd vervelend en hoe langer je thuiszit hoe vervelender. probeer er verder het beste van te maken.

burnout is idd ook erg vervelend, heb ik jaren geleden gehad alleen heb ik toen niet zo lang thuisgezeten (half jaar).

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:56


Stal_Fiore

Berichten: 9342
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 16:39

Echt zielig voor ons he, dat we allemaal ziek zijn....

Ik heb al een leuke besteding gevonden... ben bezig geweest met mijn website... jaja... kom eens kijken!

Stal_Fiore

Berichten: 9342
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 16:40


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:46

Hier nog een zieke, werd vannacht om 4 uur wakker met enorme keelpijn en idd ben hartstikke verkouden en slap, lig de hele dag dus een beetje op de bank met een grote slaapzak en loop af en toe even naar de pc, verveel me niet echt, dat heb je idd pas als je weer een beetje opknapt.
Beterschap!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:47

Ah beterschap Lachen
Ik ga je pagina vanavond eens bekijken

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 17:17

Beterschap!!!!!!!!

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 17:22

Burn-out is echt iets geestelijks, ook heel verrot natuurlijk maar is het niet zo dat je juist met een burn-out leuke dingen moet gaan?

Mag ik mijzelf op de 2 plaats zetten hierdoor? Ik loop vanaf februarie met een hernia. Is wel pas in Juni geconstateerd maar loop dus vanaf feb. al met klachten.

Ik kan dus ook niet veel meer als duivelintje.

Heb net 2 weken ziekenhuis achter de rug die amper geholpen hebben.
psyschish gaat het ook achteruit en om hier uit te komen moet je eigenlijk de dingen doen die je niet kunt.

Loopt 24 uur per dag met pijn rond en slik me suf aan pijnstillers. Gelukkig ben ik van de morfine af en red ik het nu aardig met paracetamollen en ibuprofen.

En mag blij zijn als ik 1 a 2x per week naar de paarden kan om ze dan vanachter het draadje te kunenn aaien.

zucht... ik wou dat ik maar gewoon een griepje had met koorts en kots werk. Dat is tenminste met 10 dagen weer over.

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 17:26

beterschap!!!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 17:29

Sjee beterschap allemaal!
ik ben niets vergeleken met jullie Tong uitsteken, maar verveel me ook te pletter
Volgende week kan ik pas beginnen met stage, en nu had ik dus nog onverwachts een weekje thuis. maargoed, ben snotje verkouden, kan al 4 dagen niet meer praten *ja wel piepen, wat vreselijk pijn doet*
paardrijden kan ik denk maar beter niet doen nu
iedereen is al weer begonnen met school dus ik zit hier nu heel gezellig thuis naar de regen te kijken *zucht*
heerlijk trouwens he als het eerste wat je moet doen als je wakker wordt kotsen is Misselijk (maagzuur met snot wat je snachts kennelijk allemaal doorgeslikt hebt Verward )
maargoed, ik heb hier boven al gelezen dat ik niets te klagen heb vergeleken bij jullie
tis alleen zo raar dat ik me maanden niet verveeld heb thuis en nu me opeens te pletter verveel Verward
bokken wordt je trouwens ook wel zat hoor en overdag is er weinig op tv.

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 17:55

Het heerst echt he....
Ik ben ook paar dagen ziek geweest, nu weer wat beter. Bij ons op school zijn er heel veel ziek! Tis met dit weer ook ietsje minder vervelend dan als het heel mooi weer is, toch nog een gelukje Knipoog Tong uitsteken

Beterschap!!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:09

Cody schreef:
Hier nog een zieke, werd vannacht om 4 uur wakker met enorme keelpijn en idd ben hartstikke verkouden en slap, lig de hele dag dus een beetje op de bank met een grote slaapzak en loop af en toe even naar de pc, verveel me niet echt, dat heb je idd pas als je weer een beetje opknapt.
Beterschap!


Zelfde verhaal hier, terwijl niemand in mijn omgeving ziek is... Dat is balen!!! Vroeg me al of waar het vandaan komt Boos! Nu weet ik het... Het verspreid zich via bokt! Schijnheilig Haha!
Sterkte en beterschap allemaal!!!