Domme, domme ik!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Domme, domme ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 16:36

Maandag (ja alweer eventjes geleden) had iemand foto's bij van de allereerste selectiewedstrijd deze zomer. Hij zei dat er een leuke foto was van ons viertal, in de voltes 10 meter. Bladerde samen met een moeder door het fotoboekje tot we bij 'de' foto waren van het viertal. Ik goed kijken, 'daar sta ik helemaal niet op!! Is zeker van de 2de selectiewedstrijd want toen was ik er niet? (was in Rome)' Nee, alles was van de eerste wedstrijd, wij nog eens goed kijken, stond ik er wel op! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
Maar een troost, was niet de enige die eroverheen keek, die moeder waarmee ik tegelijk keek zag het ook niet. De rest van de club natuurlijk wel Haha! Haha!

Maar mijn excuus, heb haike al 3 maanden niet meer onder het zadel gezien en had op die foto een nieuw hoofdstel met wit onderlegd zodat haat bles anders leek. En mijn andere foto's liep ze niet zo netjes. En ben eigenlijk meestal kopruiter en die wedstrijd niet. (hadden toen wel heel goed gereden, eerste CDE-M wedstrijd en gewonnen met 178 punten!!)

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:43

Hahah zeg het maar niet tegen haike, zal ie niet zo leuk vinden dat je hem niet herkend Haha!

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:17

Nee, maat ja als je er zo weinig op rijd Haha!

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:19

Nee, maat ja als je er zo weinig op rijd Haha!

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:22

Nee, maat ja als je er zo weinig op rijd Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:04

ach die arme haike Tong uitsteken

gaat het ondertussen al beter met haar?

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:20

Ach germe..arm paardje Haha!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 16:01

xtostarlight schreef:
ach die arme haike Tong uitsteken

gaat het ondertussen al beter met haar?


Erg he?

Het gaat wel iets beter, stap drasf en galop kan ze nu. Maar klein draaien, nee, dat is nog te moeilijk. Mss laten we over een tijd een foto maken van haar pess zodat we kunnen zien hoe het ervoor staat.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:07

haike schreef:
Erg he?

Het gaat wel iets beter, stap drasf en galop kan ze nu. Maar klein draaien, nee, dat is nog te moeilijk. Mss laten we over een tijd een foto maken van haar pess zodat we kunnen zien hoe het ervoor staat.


gelukkig dat het beter gaat !

heel veel beterschap nog