als ik de singel op doe dan....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

als ik de singel op doe dan....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 16:00

trapt hij met zijn achterbeen opeens naar voren.
Heel vreemd, dit heeft hij nog nooit gedaan, wel is hij 3 maand geblesseerd geweest. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft maar in die tijd heb ik de laatste anderhalve maand wel gestapt onder het zadel met hem en nu de laatste 3 dagen trapt hij opeens als ik de singel om doe.
Wat kan dit zijn? Hij heeft geen wondjes en de singel is gewoon schoon.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:07

waar was hij geblesseerd geweest dan? (misschien dat je hem ineens te strak aan trekt ofzow? ik weet het niet,ik roep ook maar wat!)

Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 16:16

Hij had een ontsteking in zijn linker schouder en is afgelopen donderdag genezen verklaard. Maar al die tijd heb ik wel gestapt met hem en als ik de singel om deed trapte hij niet en nu opeens wel?????

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:55

jah das inderdaad wel raar! ik zou zo echt niet weten waar het aan kan liggen! en hij heeft ook nog 'niet ontdekte' bultjes op zijn buik ofzo? heb echt geen idee!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:56

Misschien vind hij het vervelend dat hij weer aan het werk moet en probeert hij daar onderuit te komen? Dat zou betekenen dat je even moet doorzetten. Maar wees er dan wel zeker van dat hij dat trappen echt niet doet omdat hij pijn heeft...

Mijn paard trapt met zijn achterbeen als ik opstap. Dit is ook maar zelden, maar merk hieraan dat hij geen zin heeft... Als ik eenmaal bezig ben is het over.

Dit si wat er bij mij op kwam, maar ik weet het ook niet zeker...

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:13

Misschien wil hij zijn schouder vrij hebben met aansingelen. ik kan het niet goed uitleggen maar sommige paarden trappen we eens naar voren vanwege de huidplooien tussen de singel. En als hij z'n linkerbeen naar voren gooit dan komt de schouder ook een stukje vrijer..