iemand ervaring met nakomelingen van Inspecteur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Leone

Berichten: 1051
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Leusden

iemand ervaring met nakomelingen van Inspecteur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 17:18

Ik heb sinds kort een 3 jarige inspecteur X Dublin, we zijn hem nu aan het beleren. Hij is echt heel erg lief in de omgang, maar naar mijn mening wat zenuwachtig en angstig in het werk in vergelijking met andere paarden die we zadelmak hebben gemaakt. Ik heb verder geen ervaring met deze bloedlijn, wie wel? Ook ben ik op zoek naar info over Dublin. Van inspecteur heb wel wat dingen gevonden maar van Dublin niet.


Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 19:00

Vraag maar eens aan Smaxie, die heeft een Inspekteur!

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:17

Bij ons staat er 1 en die is 5 en had als driejarige al erg artrose. Maar dat kan natuurlijk overal door komen. Heel groot paard. Erg jolig. Kan mega bokken. Op stal een schatje

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:23

Wij hebben momenteel een merrieveulen op stal van Inspekteur. Het is een schatje, maar wel wat terughoudend.
Zelf hebben we twee jaar geleden een veulen van een aangewezen INspekteur x Dublin hengst uit onze Fabienne (v Wagenaar) gefokt (Zie Uhlan op mijn website) . Ook hem vond ik erg schrikkerig en terughoudend.

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:25

Hey,

Ik vraag me af of hij grotere paarden fokt dan hijzelf als je hem op een merrie van 1.64 zet.

Dublin zit ook achter Otto (Hamlet x Dublin), maar hij wil ook nog weleens zenuwachtig zijn hoor en ik denk dat dat van zijn moeders kant komt, want we hebben ook nog een half zusje van Otto (Houston x Dublin), dus uit dezelfde moeder en die heeft hetzelfde een btje als Otto, Otto is trouwens 7 jaar en Victory, 1 jaar.

xxxies
Syllie

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen


Leone

Berichten: 1051
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 13:36

Citaat:
Kan mega bokken. Op stal een schatje

Spreek voor zich, ik heb zelden zo'n lief paard op stal gehad, maar bokken dat kan hij ik heb maar even een veiligheidscap aangeschaft.
Schijnheilig

Citaat:
Ik vraag me af of hij grotere paarden fokt dan hijzelf als je hem op een merrie van 1.64 zet.

De moeder van Tim is 1,62 en hij is zelf nu 1,67m groot met de verwachting dat hij richting de 1,75m gaat.....

Groetjes

Sheila
Berichten: 456
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Hoek van Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 17:53

Bij ons staat ook een inspecteur, zwart met aft. Hij is 1.80 en z2 dressuur.
Heel grof paard, zwaar om te rijden maar wel lief in omgang is 6 jaar oud.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:27

Ik ken er eentje van 7of6 maar die vind ik niet zo bijzonder. Hij is leuk gebouwd maar hij draaft heel kort en is niet zo sterk achter..

She's my lady Lovers

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:21

Ja, ken er ook 1, gaat in de dressuur als een speer, mooi paard, lief paard wel wat kat uit de boom kijkerig en hij mag niet iedereen. Wel een enorme knuffel als hij je wel mag. Doorsnee maat zo'n 1.68 m. Maar ik vind wel dat hij wat body mist in de vorm van uitstraling. Alles netjes, extra beweging en qua bouw ook heel erg in orde maar net dat beetje showen mis ik bij hem. Had hij dat ook gehad, dan was het me toch een zeer interessant paard geweest maar dat wil niet zeggen dat zijn kwaliteiten onder doen. Van Dublin op concours een paar leuke net lopende paarden gezien maar absoluut niet spectaculair, ze liepen wel erg braaf hun proefje maar hadden niet echt iets extra's. Ook ken ik de moederlijnen niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binau en 82 bezoekers