laster aan derden op bokt meer dan zat!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

laster aan derden op bokt meer dan zat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 08:37

Beste Moderaters,
allereerst mijn complimenten voor dit geweldige forum,mijn petje af!

er is één ding dat mij (en ik weet zeker,meerdere met mij)mateloos irriteerd!
ik ga geen namen noemen,maar er zijn mensen die hier op bokt anderen niet anders dan zwart willen maken!

dan heb ik het niet over een rijfoto afkraken,etc,da's kritiek waar je tegen moet kunnen,anders moet je het risico niet nemen,en dus de foto maar niet plaatsen!

ik heb het over de mensen,die in de privé of relatiesfeer,met elkaar in de knoop liggen!

wat een kinderachtig gedoe!
kan hier door jullie bokmoderaters iets aan gedaan worden?
of laten we de sfeer hierdoor verzieken?
laat je sores gewoon thuis,we zijn hier om te "bokken"
en niet om te vertellen,hoe fijn het was om iemand in elkaar te trimmen,en hoe graag je het nog een keer zou willen doen!
Ja:zie land van ooit,verslag)

dit gaat echt nog een keer escaleren
tevens is mijn gebruikersnaam,voor sommigen genoeg om te denken,dat ik diegene ook ben,met nog een account,en krijg ik de raarste p.b's
of IK de laster eens wil stoppen!
NOU GRAAG!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 08:52

helemaal mee eens Schijnheilig ... lees je eigen berichtjes maar eens na... en tja als je de naam van mijn paard inpikt voor die van jezelf kan je met mij door de war gehaald worden ja Scheve mond vraag je zelf om he...

Waterkip
Berichten: 35
Geregistreerd: 09-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 08:53

tja je punt is..?

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 10:20

Lieve meid, zoals ik je in een pb hebt laten weten,
ik heb niks met wie dan ook,maar ik vind het gewoon triest dat dingen waar wie dan ook op bokt ,niets aan kan doen,hier uitgevochten moeten worden!
laat zien dat je volwassen bent,voordat jouw kindje op deze wereld komt,dan zul je zelf ook meer rust krijgen in de dingen die gebeurt zijn
iedereen weet nu dat jouw vriendin nu samenleeft met jouw ex-vriend!
laat het rusten:Count your blessings!! and grow up!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:31

Ben het hier helemaal mee eens Mex, ben het ook meer dan zat.

Er zijn mensen die hier heel erg ver in gaan en zich ook nog verdomd ordinair en wraakzuchtig opstellen.

Ben blij dat je dit punt eens aanhaalt, het verpest idd de sfeer op sommige topics behoorlijk.

Mex OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:36

Mexx2 schreef:
Lieve meid, zoals ik je in een pb hebt laten weten,
ik heb niks met wie dan ook,maar ik vind het gewoon triest dat dingen waar wie dan ook op bokt ,niets aan kan doen,hier uitgevochten moeten worden!
laat zien dat je volwassen bent,voordat jouw kindje op deze wereld komt,dan zul je zelf ook meer rust krijgen in de dingen die gebeurt zijn
iedereen weet nu dat jouw vriendin nu samenleeft met jouw ex-vriend!
laat het rusten:Count your blessings!! and grow up!


uhmm jullie halen het naar boven hoor... ik ben al weken stil over [***] en co.. Ik zeg er nix van enkel als er om gevraagd word(wat nu dus weer aan de oorde is).. dus aan jou LAAT HET RUSTEN! niet aan mij.. Ik heb het achter me gelaten ben er over heen.. heb een nieuwe vriend een nieuw leven .. bemoei je niet met mijn prive..
Je kan mij niet kwalijk nemen dat het gesprek "[***]" weer omhoog komt hier .. dat heb je aan caroline en jezefl te danken...

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:36

de sfeer op sommige topics wordt idd door onderling gezeur gehoorlijk verpest. Het schijnt gewoon erg moeilijk te zijn om de eer aan jezelf te houden en gewoon niet te reageren.

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:38

snap er geen bal van en wil dat zo houden ook.......

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:40

Ik gelukkig ook niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:41

vind een slotje wel op zijn plaats.. dit had ook via pb naar mij gekunt... Beetje banketstaaf manier zo..

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:41

er zijn inderdaad duidelijk merkbare spanningen hier op bokt en dat verpest de sfeer. Het is gewoon niet nodig

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:42

Debo schreef:
vind een slotje wel op zijn plaats.. dit had ook via pb naar mij gekunt... Beetje banketstaafige manier zo..


even voor de duidelijkheid. Gaat dit over een persoonlijke vete tussen jullie of gaat dit een discussie in het algemeen worden???

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:45

er is een discussie tussen Mexx2 en Debo, maar ik denk dat dit topic beter algemeen gezien mag worden. Bokt is een forum en mag niet gebruikt worden om elkaar het leven zuur te maken. Als je elkaar niet kan luchten of zien, REAGEER DAN NIET op elkaar. Het is zo simpel. Als je een topic ziet van iemand die je niet mag, reageer daar dan NIET in. En ga ook niet zitten stoken met losse opmerkingen en/of reacties. Op deze manier maken we het voor elkaar dragelijk hier en blijft het gezellig.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:13

Arno24 schreef:
er is een discussie tussen Mexx2 en Debo, maar ik denk dat dit topic beter algemeen gezien mag worden. Bokt is een forum en mag niet gebruikt worden om elkaar het leven zuur te maken. Als je elkaar niet kan luchten of zien, REAGEER DAN NIET op elkaar. Het is zo simpel. Als je een topic ziet van iemand die je niet mag, reageer daar dan NIET in. En ga ook niet zitten stoken met losse opmerkingen en/of reacties. Op deze manier maken we het voor elkaar dragelijk hier en blijft het gezellig.


Amen

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:22

Ik denk algemeen aangezien veel van Debo op bokt verschijnt cq verschenen is. Nou ben ik redelijk iemand die denkt van 'krijg lekker het heen en weer' maar het is wel een feit dat sommige dingen niet hier thuishoren. Dus laten we lekker met z'n allen discussieren. Ik had toch nog niet een nieuwe discussie bedacht Haha!

'Paint' it 'Black'

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:25

het lijkt me toch de bedoeling van een forum dat je elkaar informatie kunt verschaffen of van gedachten kunt wisselen. En niet elkaar de grond in te boren. Als je iemand niet kunt luchten of zien. Sla die reacties dan over.

Houd de eer aan jezelf.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:25

maar, wat irl gebeurt (in dit geval tussen debo en jo) hoeft niet weer op bokt uitgevochten te worden. Ik snap het niet helemaal want het gebeuren op de ooit dag heeft niets, maar dan ook niets met bokt te maken. Laat bokt daar dan ook lekker buiten

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:26

JAwel sjakie, informatie verschaffen. Maar sommige dingen hoeft bokt niet te weten. Heeft bokt ook helemaal geen interesse in. Alleen snappen die mensen dat niet.

'Paint' it 'Black'

Tes82

Berichten: 720
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:27

stef schreef:
maar, wat irl gebeurt (in dit geval tussen debo en jo) hoeft niet weer op bokt uitgevochten te worden. Ik snap het niet helemaal want het gebeuren op de ooit dag heeft niets, maar dan ook niets met bokt te maken. Laat bokt daar dan ook lekker buiten


Maar Stef, Debo haalt zelf bij iedere gelegendheid aan hoe slecht Jolanda is en hoe zielig zij is.........
Alleen nu ze zelf even punt van kritiek is, is het ineens " not done"

Hero (Uphill x Jacardo)
Kapteijn (Chippendale x Oscar)

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:28

juist, en wie de bal kaatst moet hem wel terugverwachten. Wat overigens niet alleen voor 1 persoon hier geldt hoor.

'Paint' it 'Black'


SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:28

informatie over paarden (lijkt me toch wel het hoofdonderwerp)
de persoonlijke rompslomp hoeft wat mij betreft echt niet allemaal op bokt . Ben ik helemaal met je eens

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:28

wat is er overigens op ooit gebeurd dan ? Haha!

'Paint' it 'Black'

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:29

zie topic in boktmeeting over land van ooit

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:29

sommige mensen vinden het erg moeilijk hun grenzen te trekken. Alsi k hier een tent vol met ruzie heb ga ik dat niet uitvechten op bokt. Als mijn vriendin mijn vent afpakt, ga ik dat ook niet uitvecthen op bokt. Ik heb ook nog iets dat eigenwaarde heet. Maar goed, voor anderen is dat soms wat moeilijk.

'Paint' it 'Black'

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:31

oftewel houd de eer aan jezelf en gooi niet alles op bokt maar zoek en goede psycholoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker