voorhoofd holte ontsteking. iemand ervaring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kelan

Berichten: 1626
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 12:18

T@nj@, ik heb dat kapje vorig jaar laten maken door S&K in Harderwijk. Dat is een importeur van ruitersportartikelen, maar ze maken ook dingen zelf (dekjes, dekens etc), dus ze hebben een naaiatelier.

Een vriendin van mij werkte daar, en die heeft geregeld dat ze dat kapje voor Kelanda maakten.
Ze hadden er een patroon van liggen, dat heb ik dus, helaas, niet zelf.
Misschien willen ze er voor jou ook een maken, of je het patroon sturen.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:40

Als je aan haar het patroon zou willen vragen, graag! Ik wil er ook nog wel voor betalen hoor.
Ik maak sowieso erg veel zelf dus wil ik het kapje ook graag zelf maken.
Alvast bedankt OK dan!

Edit: Ow, ik lees verkeerd zie ik, ze werkte daar, dus nu niet meer.
Heb je voor mij mischien het adres? Misschien dat ik er nog meer spullen kan kopen, altijd goed voor mijn winkeltje Haha!

Kelan

Berichten: 1626
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:58

De adres gegevens zijn:

S & K BV
Fahrenheitstr 6-8
3846BN Harderwyk

Tel: 0341 413202

Mocht het nu niet lukken met het patroon, laat maar even weten, dan maak ik met de digi wel een paar foto's van het kapje van dichtbij;
misschien dat je het daar dan van kunt namaken.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:44

Thanks OK dan!
Ik denk dat ik zo ook al een heel eind kom maar als ik er niet uit kom laat ik het je weten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:30

heb het heel druk gehad vandaar nu pas een reactie.

gisteren stond hij heel mooi schoon en zoals afgesproken met de DA zou ik gaan rijden als hij schoon was.
ik 20 minuutjes gereden. liep echt lekker!! hij was lekker in de hand en helemaal niet snotterig.
daarna lekker weer op stal gezet.
savonds ben ik weer gaan voeren en zag hij er goed uit.

nu kwam ik vanmorgen op stal en was hij weer wat snotterig hij was verder actief genoeg want toen ikw ilde voeren duwde hij me bijna uit stal.

nu kwam ik rond 9 uur op stal en was zijn neus weer vies. ik toch maar wat gereden en als ik hem laag en rond instelde liep het snot eruit.

nu heb ik hem weer na 20 minuten op stal gezet en bel ik morgen de DA maar weer. er zit nog voor 2 dagen antibiotica in de pot. en dan moest het eigenlijk over zijn.

ik houd mijn hart weer vast.

groetjes [naam]

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:44

Wij gaan morgen weer naar Emmeloord met Riezelma. Ze heeft eindelijk geen snotneus meer, maar dat heeft ze wel vaker een tijdje niet gehad. Het gat waar de drain heeft gezeten is nog steeds erg vies. Er komt nog steeds etter uit en het stinkt ook nog steeds. Ik ben erg benieuwd wat de DA morgen zegt. Ik hoop dat ze niet weer naar Utrecht hoeft en dat we eindelijk eens goed nieuws krijgen, dat mag wel eens een keer. We hebben Riezelma nu iets meer als een jaar, maar bijna de helft heeft ze op klinieken doorgebracht. Toen we haar twee weken terug mee naar huis namen zeiden de stalhulpen "he, daar gaat ons bankstel" ze hoort daar al helemaal bij de inventaris.