Vinden jullie dit zielig, nou ik wel !!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
nadine1

Berichten: 191
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Kudelstaart

Vinden jullie dit zielig, nou ik wel !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 14:12

ik moest met de kerstvakantie op een shetlander passen van een meisje ! dat meisje had die pony vast gezet aan een kort touwtje in de stal omdat de pony " in elkaar getrapt " werd. maar het was eerder anders om. toen heb ik met de zoon van de eigenaar die pony in een apart stalletje gezet. maar ik had al een dag geen mest gezien. Verward Ik vond het al vreemd. ik had dat touwtje los gemaakt die pony wist niet zo snel mogelijk te gaan liggen het was zo zielig Huilen . ik snap niet dat iemand zo iets kan doen. maar het verhaal gaat nog verder. dus wij de dierenarts gebeld dat het niet goed ging met die pony ze werd maar dikker en dikker. en kreeg koliek. de dierenarts kwam en gaf polly een spuitje voor iets. ik weet niet meer wat? het ging een beetje beter met haar. maar de volgende dag ging ik weer kijken en ze at niet meer een dronk niet meer. en ook geen enkel spoor te zien van mest. dus wij de dierenarts weer gebeld. hij zou in een uurtje komen. wij wachten en wachten polly werd steeds slechter en ging steeds slechter ademen. de dierenarts kwam na 3 uur. hij had haar spul gegeven voor haar te laten mesten. als ze de volgende dag nog niet gemest had moest ze ingeslapen worden.
ik ging met een vriendin die avond nog ff kijken. het ging steeds slechter. en slechter. en is die nacht om 2 uur overleden.
vinden jullie dit niet zielig.

en die verzorger zei nog dan heeft het andere paardje nog een grotere stal. of wat kan ik hier boos om worden.

[size=9]'''Van het edele paard dat je wilt rijden, moet je de gedachten leren aanvoelen en vooral niets onlogisch van hem verlangen''.Wees rechtvaardig en je hebt zijn vertrouwen verdiend. Wees zachtaardig en je vindt een vriend.


wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:22

jeetje wat erg zeg
maar je laat je pony toch ook niet aan een touwtje in de stal staan Boos! dat is echt pure mishandeling!!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:25

vreemd verhaal hoor...

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:27

ik snap hem ook niet helemaal....

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:36

en wat zei dat meisje zelf er dan van? dat haar pony er niet meer was?
En ik snap ook niet echt dat je nu pas met dat verhaal komt , van de kerstvakantie? is alweer bijna een jaar gelede?

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:44

crossmonster schreef:
vreemd verhaal hoor...


en daar sluit ik me dus helemaal bij aan.

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:14

Mikkie"]
[quote="crossmonster schreef:
vreemd verhaal hoor...


en daar sluit ik me dus helemaal bij aan.
[/quote]

ik ook Scheve mond

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:35

Ik snap het eerlijk gezegd ook niet helemaal Scheve mond

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:01

Summertje schreef:
Ik snap het eerlijk gezegd ook niet helemaal Scheve mond


me2...

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 18:49

maar hoe kan het dan

had die niet gegeten ofzo

?

ik hou van prince Lovers

sorry foto's in profiel wordt aan gewerkt

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 19:02

??? Hij zat vast met een touw en toen zetten jullie hem in een grotere stal? Stond die toen nog met het touw?...Zat ie met heel veel in ee stal als ie getrapt werd ofzo?

nadine1

Berichten: 191
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 19:06

nou ik weet dat het een tijd geleden is maar ik wou het toch nog ff kwijt. het paardje stond nog met een ander paardje.
en ze stond in der nieuwe stallletje natuurlijk niet meer aan een touwtje.

ze vond ervan dat het paardje overleden niet zo heel erg want dan heeft het andere paardje een grotere stal.

[size=9]'''Van het edele paard dat je wilt rijden, moet je de gedachten leren aanvoelen en vooral niets onlogisch van hem verlangen''.Wees rechtvaardig en je hebt zijn vertrouwen verdiend. Wees zachtaardig en je vindt een vriend.

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 19:15

Beetje vreemd, hoezo word een pony die alleen in een stal staat in elkaar getrapt?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 19:24

miss. stond het paardje wel vast omdat ie anders zijn stal leeg vrat, weet jij veel....

nadine1

Berichten: 191
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 19:31

hij stond niet alleen in een stal met een ander paardje

[size=9]'''Van het edele paard dat je wilt rijden, moet je de gedachten leren aanvoelen en vooral niets onlogisch van hem verlangen''.Wees rechtvaardig en je hebt zijn vertrouwen verdiend. Wees zachtaardig en je vindt een vriend.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 19:33

JoyLady"]
[quote="Mikkie"][quote="crossmonster schreef:
vreemd verhaal hoor...


en daar sluit ik me dus helemaal bij aan.
[/quote]

ik ook Scheve mond
[/quote]
vind ik ook Verward

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 19:56

ik vind het een beetje vaag allemaal, als je belt naar een dierenarts dat je paard bijna dood is, is ie binnen een half uur bij je, anders zou ik echt een ander gaan zoeken...


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:00

kvind het ook vreemd

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:30

nadine1 schreef:
Ik moest met de kerstvakantie op een shetlander passen van een meisje ! Dat meisje had die pony vast gezet aan een kort touwtje in de stal omdat de pony " in elkaar getrapt " werd. Werd de Shet getrapt of de andere pony? Maar het was eerder anders om. Toen heb ik met de zoon van de eigenaar die pony in een apart stalletje gezet. maar ik had al een dag geen mest gezien. Verward Ik vond het al vreemd. Ik had dat touwtje los gemaakt die pony wist niet zo snel mogelijk te gaan liggen het was zo zielig Huilen . Ik snap niet dat iemand zo iets kan doen. Maar het verhaal gaat nog verder. Dus wij de dierenarts gebeld dat het niet goed ging met die pony ze werd maar dikker en dikker. En kreeg koliek. De dierenarts kwam en gaf polly een spuitje voor iets. Ik weet niet meer wat? Het ging een beetje beter met haar. Maar de volgende dag ging ik weer kijken en ze at niet meer een dronk niet meer. en ook geen enkel spoor te zien van mest. Dus wij de dierenarts weer gebeld. Hij zou in een uurtje komen. Wij wachten en wachten polly werd steeds slechter en ging steeds slechter ademen. De dierenarts kwam na 3 uur. Dat duurt toch niet zo lang als er een pony op sterven ligt?Hij had haar spul gegeven voor haar te laten mesten. Als ze de volgende dag nog niet gemest had moest ze ingeslapen worden. Vind ik ook een beetje vreemd...Zei de dierenarts: Als ze morgen niet gemest heeft geef ik haar een spuit?
Ik ging met een vriendin die avond nog ff kijken. Het ging steeds slechter. en slechter. En is die nacht om 2 uur overleden. Hoe weet je dat???
Vinden jullie dit niet zielig?

En die verzorger zei nog dan heeft het andere paardje nog een grotere stal. Og wat kan ik hier boos om worden.


Heb het even met hoofdletters gedaan zodat het misschien wat makkelijker te lezen is...[/b]

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:38

heel vaag allemaal maar zielig voor dat shetje

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:21

Ik snap er echt geen bal van..

ChestnutArabians
Berichten: 214
Geregistreerd: 08-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:37

ik ben denk ik heel erg blond, maar vind het ook vaag

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 06:55

Nadat wat Nadine1 geschreven heeft yheb ik echt zo iets van....jaa lekker vaag

nadine1

Berichten: 191
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 07:39

hoe ik dat weet hoelaat ze is overleden omdat die zoon erbij was om 2 uur.

[size=9]'''Van het edele paard dat je wilt rijden, moet je de gedachten leren aanvoelen en vooral niets onlogisch van hem verlangen''.Wees rechtvaardig en je hebt zijn vertrouwen verdiend. Wees zachtaardig en je vindt een vriend.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:50

Ag laat ook maar ik snap er niks van...Doei!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA en 11 bezoekers