Bah bah en nog eens bah

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 20:59

Omdat ik het zo onwijs druk heb met school, en mijn bijrijdster lekker geniet van haar vakantie...kom ik zo erg tijd tekort voor mijn paardjes. Verdrietig
Iowa moet gereden worden en Xantippe heeft opvoeding nodig, maar ik kom er ff niet uit..
Blech..er zullen vast wel weer meer keren komen dat dit gebeurd. Ik kom zo laat uit school,moet dan zoveel doen en ik wil ze ook wel een tijdje buiten hebben staan.Dat is goed voor ze, vooral voor Tip.
Maar ik probeer me er door heen te slepen en te kijken naar meer tijd, hopelijk in t vooruitzicht..
Het wordt nu dus 3 dagen weer niet rijden.. Huilen
Sorry voor me depri verhaal, hopelijk nemen jullie en me paarden het me niet kwalijk.
FF me ei kwijt. Frusty
Linda

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 23:35

vrije tijd kun je niet genoeg hebben, maar helaas is dat de tijd die "sneller" voorbij lijkt te gaan omdat je dan juist de dingen kunt doen die je graag doet. in jouw geval is het hopelijk maar tijdelijk. je moet "helaas" af en toe je prioriteiten stellen

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 19:12

Pfff, ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Erg lastig, die tijd. Als je nu eens kon leven zonder te slapen, dat zou een hele uitkomst zijn! *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 20:48

helaas zijn wij mensen heel goed in tijd op maken, tijd erbij maken wordt alleen wat moeilijker.... Frusty
Er zal heus wel een tijd komen dat het beter gaat

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 21:06

Ik had hetzelfde de afgelopen 2 weken Boos!
Mijn paard staat in Drachten, en ik woon in Groningen. Iedere dag op en neer reizen lukt gewoon niet. Nou kon ik wel regelen dat ze er iedere dag ff uit komt gelukkig. En... aankomende vrijdag komt mijn paardje weer hier in Groningen Lachen