Met mn ratje naar de DA, vooruitzicht niet goed

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 20:18

Van mn 3 ratjes die ik allemaal al 1,5 jaar heb is er een mn zorgenkindje. Vanaf dat hij een jaar was ging hij moeilijk ademen. Hiervoor kreeg hij een kuur voorgeschreven die niet hielp. Toen ik terug kwam uit engeland was het verergert, inmiddels is ie ook heel mager. Bij de da heeft ie nu de laatste kuur voorgeschreven gekregen, als deze niet helpt is het einde verhaal. De da vermoedt dat hij een tumor heeft, en weet het anders ook niet. Het is niet eerlijk, van hun 3en is hij het aanhankelijkst, zoekt hij me het meeste op en vertrouwd hij me het meest, en uitgerekend hij zal de 2 jaar niet halen. Verdrietig

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 20:41

Ah wat zielig Huilen Ik hoop toch voor je dat hij het gaat halen. Heel veel sterkte en beterschap voor je lieve ratje

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 08:15

Ik ken het, ik heb precies hetzelfde gehad met Janus, ook de liefste en aanhankelijkste, altijd knuffelen.
Als je erover wil praten moet je me maar een pb sturen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en geef een knuf aan je ratjes.

Liefs Renee

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 08:27

Ik heb ook een ratje , gelukkig gezond.
Heel veel strekte!!!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 08:42

Ik heb van de week 2 ratjes gekocht, Ze heten Harrie en Sjaak Haha!
Allebei nog erg klein, en Sjaak is al behoorlijk tam, Harrie is nog een beetje bang, maar dat komt wel goed. *LOL*
Succes met je ratjes