Gemeen... Ontvoering hond...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 09:15

Ik ging gister naar Merry toe. Ik met mijn 'goed'gedrag had geen zin meer om op schoool te blijven.

Merry staat op een boerderij, met super veel koeien, en ook hartstikke veel paarden.... Lachen Ook hebben ze meerdere katten, en twee geweldige honden.

een volle Deense dog eneen kruizing tussen een Deense Dog en een Sint Bernard, castor. Lekkere kwijldingen. Kwam ik gister eraan zetten, helemaal geen castor. Wat schijnt, een rood bestel busje heeft hem in de auto weten te lokken. En zo weg gereden...
Dat doe je toch niet? Achterlijke mensen zijn dat volgens mij. Tja, en wat nu...


moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 09:21

Jeetje, wat zielig!!! Waarom nou, he!!!?

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 09:44

Oow wat gemeen zeg!!
Dat was een tijdje terug ook bijna met onze Labrador gebeurd.
Het is namelijk een mooie zwarte grote labrador, en hij liep niet door en mn vader was al bijna aan het aandere eind van de straat. Mn vader kijkt ff om en ziet iemand Sam (zo heet onze hond) zn auto inlokken, echt heel scary!
Mn vader riep heel hard Sam!
En toen draaide Sammie zich gelukkig om en rende naar mn vader terug.
Die man sprong snel zn auto in en scheurde weg.

Maar ja die Deense dog is echt weg!
Wat erg zeg, wat zullen ze wel niet van plan zijn???
Vind het echt balen... Verdrietig

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 11:03

DAt gaat echt ver hoor. DAt mensen niet van je spullen af kunnen blijven is tot daar aan toe, maar dat ze nu ook al aan je geliefde dierne moeten komen. Alles voor geld he.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 15:14

Dit vind ik echt erg! Die mensen zijn gewoon niet helemaal goed in hun hoofd. Heb je aangifte gedaan?
Wat gemeen zeg! Sterkte hoor..

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 15:56

zoo
wat erg
sterkte Scheve mond\

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 16:24

Ow dit vind ik dus echt zoo erg
Verdrietig Wie doet nou zoiets, dan moet je wel heel ver heen zijn Frusty

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 16:28

jeetje wat erg zeg..
mijn zus heeft ook een duitse dog (ook wel deense dog genoemd)
bij ons op stal is er een hond kwijt en aan de overkant van stal is er ook 1 kwijt gewoon weg gehhaald basco ging nooit van het veld af hoe kun je zo zijn!!
het was al een oud beesje we misscen hem zo Huilen

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 17:58

Dat vind ik dus om te Misselijk dat soort mensen!! Extreme duivel
Laatst stond er in de krant dat een vrouw met haar Chihuaha puppy in het park liep. Er kwam een jogger aan die vroeg of hij het hondje mocht aaien, pakt hem onder zijn arm en rent ermee weg!!
Ik ben mijn blauwgrijze Weimaraner reu ook een keer bijna kwijt geweest. Ik liep met hem op de hei en hij rent naar 2 vrouwen in de verte met een paar Jack Frutsels, dus ik roepen en roepen en roepen AMADEEEEEEUUUUUUS!!! Maar die vrouwen liepen gewoon door en gingen een tennisbal voor hem gooien. Op een gegeven moment hoorde ik ze zelfs zijn naam noemen, ze waren echt ver weg en ik begon al rennend te huilen, maar ik kon ze nooit meer inhalen. Een heel aardig vrouwtje gaf me haar schuursleutel en zei ik woon op 109 ren gauw terug en pak mijn fiets uit de schuur! Toen ben ik ze op haar fiets achterna gegaan, ze liepen al op de H'sumse hei en pakten hem bij zijn halsband toen ze me aan zagen komen Frusty !! Ik riep heel hard en hij trok zich los, ik heb ze helemaal verrot gescholden en gezegd dat ik de politie zou bellen. Heb ik gedaan toen ik mijn redder in nood ging bedanken, maar die wijven waren onvindbaar op de hei...

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 18:06

wat erg Frusty hopelijk vinden jullie de dader zeg...niet normaal je moet van andermans eigendom af blijven

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 18:26

Wat erg, dat zouden ze echt niet met mijn hond moeten flikken!

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 20:18

Jee wat erg!! ik hoop dat jullie hem ooit terug zullen vinden/krijgen, maar dat zal wel niet Huilen

Heel veel sterkte iig echt stinkmodder!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 14:19

sjemig..het is toch te gek voor woorden!!
Er is bij mij in de buurt weleens een labrador ontvoert.
Ik heb zelf een tervuerense herder en dat is gewoon een hele mooie hond, en er word gewoon echt regelmatig gevraagt of hij niet te koop is..en het antwoord is natuurlijk NEE!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 17:41

wooon lunatic dat is ook wat zegg... jeminee
tog is het maar beter dat je de hond aan de lijn houdt vaak

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Artimes, C_estmoi, Charat, ComscoreBot, Dammie, DWitzel, Fly_high, Kabayo, meintje, MelissaV, meniekske, Nef1985, Patriesje, Petra_O, Saab99, Sita_xx, Spike2019, winnetou4502, xLaraaj, Zick_Zack en 85 bezoekers