Na ruzie met mijn moeder minder op i-net

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 21:06

Pfffffffff flinke ruzie met mijn moeder gehad,
heb dingen die ik voor haar gemaakt hebt verscheurd,en waarom? Om sunny,omdat zij vind,dat als zij met sunny loopt,zij de baas is wie erop mag gaan zitten,en wie niet...Tssss belachelijk gewoon.Sorry hoor,en dan haalt ze al die rot poedersuiker andere problemen er ook weer bij...Ze had me bijna met sunny alleen laten staan.
Grrrr...beetje onduidelijk verhaal maar ik durf het niet echt te vertellen.Ik mag dus minder op het i-net en op de com...vanwege die ruzie...Dus ik kom nog maar 1 x per dag een kwartier ofzow *huil*

De mazzeL!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 21:27

Sorry Sunnylover, maar ik vind dat als jou moeder met Sunny loopt zij idd ook wel het recht heeft om te bepalen wie er op Sunny mag zitten...zij is op dat moment immers verantwoordelijk...sorry, dit vind je vast niet leuk om te horen, maar ik hoop dat je zo je moeder's standpunt wel een beetje in kan zien...als een ander met Escala zou lopen vind ik bijvoorbeeld ook dat zij mogen beslissen dat er niemand op mag...enne...wees maar lief tegen je moeder nu, ze vindt het vast heel erg dat je die dingen kapot hebt gemaakt!!! Zijn herinneringen die niet meer opnieuw gemaakt kunnen worden dus ik hoop dat je haar mooie nieuwe herinneringen kan geven dan maar...

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 17:35

Ik ben het er gewoon niet over eens dat zij opeens bepaald dat er een klein meisje,die ook al misbruikt maakt van mijn spullen (ze gewoon pakt enzo) erop mag zitten terwijl ik haar hebt gevraagt dat niet te doen.Tja sorry hoor...als je me ergens mee boos kan maken is het dat wel! Wat als sunny ergens van schrikt,mijn moeder houd haar wel vast maar dat meisie komt met der kop op de straat.

Alsjeblieft zeg.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 18:43

Maar het zijn toch wel je ouders die Sunny betalen, of waarschijnlijk toch wel voor een deel, of niet? Dan vind ik wel dat Sun toch wel een beetje ook van hun is, en als er iemand bijloopt die bij Sun is als dat meisje erop zit kan er toch niks misgaan?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 19:03

ik snap je sunnylover ik zou ook groen en geel worden maar mijn ouders zouden dat nooit doen. het is misschien wel betaald door jouw ouders en het is toch JOUW pony of niet maarja je moeder verzorgt hem ook, 1 keertje maakt nieet uit

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 20:54

mwoah,
misschien niet.Maar kijk,ik ben verzot op pony's,
maar kan geen baan krijgen omdat ik te jong ben,
daarom moet mijn moeder het betalen snappie Tong uitsteken Maarjah...En of er wel wat mis kan gaan,sunny is altijd bang in een hoek,onder een viaduct,daar moet je langs,en dan springt ze altijd opzij,denk jij dat ze niet opzij springt als er iemand naast loopt? No way!