Apeldoorns Kampioen M1 dressuur :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Apeldoorns Kampioen M1 dressuur :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 22:58

Aaaah ik ben zooo blij!
Ik ben vandaag (boven verwachting!) Apeldoorns Kampioen M1 dressuur geworden op de ARK!

Voor jullie zal het misschien niet zoveel betekenen, maar ik ben er echt zooo blij mee!
Het was pas onze 3e M1 wedstrijdje, en we waren nu (ex Aequo) Kampioen met 157 punten Lachen en een super mooi lint!
(we hebben nu in totaal in 3 wedstrijdjes 5 prijzen en 2 winstpunten gehaald, gaat dus best lekker Lachen )

Ook het verzorgstertje van mijn pony, die super zenuwachtig was en er zooo naar uitkeek, had super goed gereden! ze was 2e in de O-B! echt zooo super leuk voor haar!

Het was echt een topdag! en ik ben super trots op mijn "gehandicapten/manege-knol" Knipoog
(Ik heb Heros gekocht, nadat hij een jaar lang mijn verzorgpony is geweest op een manege voor gehandicapten. Hij was pas 3, en gewoon te wild voor die lessen (en ik het begin ook voor mij Tong uitsteken ) en iedereen verklaarde ons voor gek en niemand zag ons staan, maar dit is voor mij echt een bevestiging dat we het wel kunnen al kostte het zoveel doorzettingsvermogen!)

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:30

Ik heb je wel gezien vandaag geloof ik. Gefeliciteerd met je goede resultaat.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 08:33

Ik heb je niet gezien........geloof ik hahaha
Maar hartstikke gefeliciteerd hoor, echt super gedaan.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 08:34

Ik zit net even je profiel door te neuzen maar ik heb je wel rond zien rijden met je pony Kwijl

rachel15

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:54

hey jij was toch van de fasnaruiters?? of niet?? of iets van pothoven?? ik heb je niet zien rijden ma bij de parade wel!! echt een leuke paardje heb je! ook leuk voor je verzorgster! wel grappig jullie wisselen voordat zij na voren moest komen en later weer wisselen toen jullie daar stonden... of waren jullie dat niet?? noujah gefeliciteerd in ieder geval!!!!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:03

heyz ik zag je ook nog rijden
sprong je ook?
leuke pony en gefeliciteerd

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 15:21

rachel15 schreef:
wel grappig jullie wisselen voordat zij na voren moest komen en later weer wisselen toen jullie daar stonden... of waren jullie dat niet?? noujah gefeliciteerd in ieder geval!!!!



hahaha, ja dat waren wij *LOL*

(Ik reed Heros eerst de parade in omdat hij nogal vervelend kan zijn dan, maar toen ik hoorde dat zij een prijs had dacht ik: "ach laat ik niet flauw doen! geef haar lekker die pony mee, hoeft ze niet helemaal te lopen" maar toen ik zelf omgeroepen werd moest ik dus zelf gaan lopen Tong uitsteken en toen hebben we maar weer gewisseld voor het geval hij vervelend ging doen bij de ereronde haha.)

We hebben ook nog gesprongen, maar helaas, we kwamen niet verder dan hindernis 4, volgende keer beter!

We zijn trouwens van PC WWNA.

jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 16:48

Ik moest in ring 2 rijden en k zag dat meisje die op jouw pony reed rijden en ik vond het er echt super goed uit zien!!!
Ik heb jou niet zien rijden alleen met de parade en dat je kampioen was dat je je prijs ging ophalen echt super goed!!!!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:07

Heeee Supper meis!!!!!
Jaa hero is een Top pony Echt super!!
en je hebt het echt heeeel goed gedaan!!
Gefeliciteerd!!
Liefs Luara

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:31

goed gedaan joh!!! Tuurlijk moet je daar super trots op zijn!!! Helaas heb ik niemand anders kunnen zien rijden, want was echt super druk bezig... Volgende keer beter!

Mijn proef ging niet zo geweldig, maar de jury bij mijn ring was ook een beetje te streng... hoogste punten in mijn klasse (groen) in mijn ring was 140 en laagste 94... maar goed ik wel een top dag gehad... vooral de parade was lache... mijn nichtje reed mee op mijn shetlander en heb haar begeleid in de parade!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 16:53

Essie schreef:
goed gedaan joh!!! Tuurlijk moet je daar super trots op zijn!!! Helaas heb ik niemand anders kunnen zien rijden, want was echt super druk bezig... Volgende keer beter!

Mijn proef ging niet zo geweldig, maar de jury bij mijn ring was ook een beetje te streng... hoogste punten in mijn klasse (groen) in mijn ring was 140 en laagste 94... maar goed ik wel een top dag gehad... vooral de parade was lache... mijn nichtje reed mee op mijn shetlander en heb haar begeleid in de parade!


ja ik zag het!
die hele ring (ring 6 toch?) was trouwens afschuwelijk laag gejureerd!
en vooral in de Groen vind ik dat vrij onzinnig, omdat het voornamelijk om de lol gaat en de punten toch niet mee tellen, beetje flauw!

http://www.dakota-ruiters.nl/foto/Parade.jpg

ben jij dat trouwens Lachen?

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 23:53

Nou precies ik reed in die ring 6 mijn groene proef (was de 4e keer dat ik mee deed) mijn laagste punten voor een groene proef was 152 en hoogste 160 en deze keer maar 126??? oke ik reed niet super, maar kom nou, na mij reed een meisje denk ik voor de eerste keer een wedstrijd gewoon voor de lol dan mag daar best wat soepeler naar gekeken worden.

Ja dat ben ik!!! Was vet lache iedereen aan de kant ging foto's maken van mijn "lieve" pony en mijn nichtje. Er kwam zelfs een vrouw naar ons toe of ze een foto mocht maken van ze, voor haar plakboek Hahahaha... Voelde me wel voor l*l staan vooral toe die omroeper wat over ons zei... Maar mijn nichtje (7 jaar) roept nu al 2 dagen dat het de leukste dag van haar leven was (vooral de parade)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:56

Essie je nichtje is wel een doorzetter hoor op die "eigenwijze shetlander" Haha! Knipoog
Maar het zag er wel heel gaaf uit hoor zo'n een klein meisje in teneu op zo een dondersteen.

(ik stond bij Renate.... *LOL* en die had het al elke keer over jullie nichtje gehad, vandaar dat ik speciaal ben gaan kijken naar jullie nichtje Ach gut

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 10:16

ja het was wel super! het was dat ze zo zenuwachtig was, anders had ze hem alleen uitgereden, of ze er nou 20 keer afgevallen was of niet! Omdat mijn nichtje niet meer wilde en mijn tante toen mee heeft gelopen is ze gediscwalificeerd, maar haar punten waren nog niet eens zo slecht. Ze was gewoon een beetje zenuwachtig. (wat wil je, 7 jaar en je eerste wedstrijd, we probeerden het luchtig te houden van het is maar voor de lol enz, maar toch ben je zenuwachtig, volgende keer beter!!!)

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 15:21

Ring 7 werd wel hoger gejureerd hoor... ik was daar 1e met 180 punten!!! dus dat is wel erg hoog hoor....

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 15:36

hey ik werd 3e in ring 7 (ik reed o-b) en had 159 punten.
had het totaal niet verwacht.

maar ik heb ook een hele leuke dag gehad Lachen
en quinto was ook mee om te wennen en die was super braaf.

biep, gefeliciteerd, verwacht woensdag wel gebak op les hoor Tong uitsteken

en mijn nichtje was erg leuk op de shet (ja zelfde nichtje als van essie) staat ook nog op tv apeldoorn in beeld aan t eind van de parade

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 15:58

akerna schreef:
hey ik werd 3e in ring 7 (ik reed o-b) en had 159 punten.
had het totaal niet verwacht.


biep, gefeliciteerd, verwacht woensdag wel gebak op les hoor Tong uitsteken


heey wat goed joh!
gefeliciteerd!


enne, over dat gebak: hmmmm, snoepjes ook goed Lachen?
(ik denk niet dat de portomonee van deze arme scholier gebak aankan Knipoog )

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:15

hehe tuurlijk is snoepjes ook goed Haha! Tong uitsteken


maar goed, en dat van een knollie met artrose Lachen woensdag mag ie weer lekker hard werken.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 17:46

heeey hardstikke goed van jullie allemaal! Ik reedvoor het eerst in 12 jaar (heb ik al zo vaak meegereden Haha! ik wordt oud) niet mee.
Omdat ik nu buiten Apeldoorn woon mag ik niet meer mee doen *huil* volgend jaar ben ik avst weer van de partij als groom.
Dan mogen er anderen met mijn paardjes starten Haha!