Dierenreading

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Dierenreading

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 13:40

Wie heeft er ervaring met een "spirituele dierenvriend"?
Een paar maanden geleden stond er in de Bit een artikel over ene Loeki die met dieren kan praten en ze ook kan "healen".


Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:32

Henriette schreef:
Wie heeft er ervaring met een "spirituele dierenvriend"?
Een paar maanden geleden stond er in de Bit een artikel over ene Loeki die met dieren kan praten en ze ook kan "healen".


Ik heb Loeki bij mijn paard laten komen. Ik heb niet het idee dat het geholpen heeft. Ik geloof er best in maar Loeki kwam bij mij nogal nerveus over en zelfs wat angstig voor paarden.
Ik denk dat je beter eerst een andere oplossing voor jouw probleem kunt bedenken/proberen.

Misschien hebben anderen wel heel goede ervaringen met haar?

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 14:41

Ik besef dat ik dit topic misschien beter ergens anders had kunnen plaatsen...maar ik gok erop dat juist bij niet verklaarbare medische problemen er mensen zijn die hulp uit de spirituele wereld zoeken.

Voor lichamelijke problemen ga ik altijd naar de dierenarts, maar het lijkt mij gewoon leuk om eens te horen wat je paard heeft meegemaakt en over een aantal dingen "denkt".
Door dat artikel in de Bit is mijn interesse gewekt!


Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:51

Ik ben op dit moment een boek aan het lezen: Communiceren met dieren. Het schijnt dat iedereen met zijn huisdier kan praten. Het is een heel duidelijk boek, dat in zeven stappen het communicatieproces beschrijft. Verder gaat het in op: het terugvinden van een vermist huisdier en het overlijden van een huisdier.
Ik ben nog bezig met de theorie, geloof wel in de praktijk, maar daar heb ik dus nog geen ervaring mee. Als je meer wilt weten over het boek, dan moet je het even laten weten. Dan stuur ik je een pbtje

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 15:00

Ja, dat boek heb ik ook!
Ik ben alleen bang, dat als ik mijn eigen dieren ga "readen" dat ik dan geen zuiver beeld krijg. Je staat tenslotte niet onverschillig tov je dier.
Kortom, het lijkt me best moeilijk.

Healing Touch voor dieren? Kijk op http://www.petsandpeople.nl

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:08

Ik denk dat in dit geval, zoals bij alles, de oefening de kunst baart.
In het boek staat ook dat je niet aan jezelf moet twijfelen, dus ik zou zeggen, probeer het gewoon eens. Mocht je iets verkeerd doen (geen zuiver beeld), dan lijkt het me dat je dieren dat wel aangeven. Dat kun je toch ook met ze afspreken. Als ik hetgoed begrepen heb.

kippetje

Berichten: 456
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:10

probeer anders eens om met een dier van een vriend(in) in contact te komen. Mijn ervaring is dat dat makkelijker is omdat je er niet zo'n sterke binding mee hebt. En daardoor een helderder idee/beeld/gevoel/geur krijgt.
groetjes kippetje

Degene die om zichzelf kan lachen,
zal zich altijd blijven amuseren.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 14:55

Ik heb precies dezelfde ervaring met Loekie als Randy01, ik was er echt helemaal totaal niet van onder de indruk, en vond haar godsgruwelijk duur vooral omdat ik er echt helemaal niks mee opgeschoten ben....het was bijna lachwekkend, of eigenlijk was het gewoon lachwekkend!
Zonde van je geld, of je moet er graag van af willen!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:03

mazzeltje schreef:
Ik heb precies dezelfde ervaring met Loekie als Randy01, ik was er echt helemaal totaal niet van onder de indruk, en vond haar godsgruwelijk duur vooral omdat ik er echt helemaal niks mee opgeschoten ben....het was bijna lachwekkend, of eigenlijk was het gewoon lachwekkend!
Zonde van je geld, of je moet er graag van af willen!


Ja, idd, dat 'durfde' ik niet meteen te zetten, maar ben het volledig met je eens. Ben trouwens wel benieuwd wat ze voor verhaal bij jou had verteld?

Aan de ene kant leuk om hier te delen en als meer mensen hier niets aan gehad hebben, kun je ze op deze manier ervoor behoeden om hun geld weg te gooien. Gouden business eigenlijk!
Aan de andere kant wil ik ook niemand zwart maken. Dat is niet eerlijk.
Misschien een idee voor een nieuwe topic, maar dan zonder namen te noemen?

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:09

Ik weet niet of het zwart maken is, ik vond haar best aardig, maar verder sloeg het nergens op, tenminste die ervaring heb ik en er werd naar ervaringen gevraagd toch?
Vragen aan Latoy (was net verhuisd) Wat vind ze van haar nieuwe box?
antw. volgens Loekie zegt Latoy: had wel groter gemogen... ja, hoe groter hoe beter logisch toch, wat een antwoord
Nog een vraag Bevalt het hier op je nieuwe stal, antw: Ja, maar ik sta liever in de wei
Vraag: Wat voor kleur had je moeder? antw. schimmel
Ga zo maar door, ook op vragen die ik kon nagaan werden allemaal nietszeggende antwoorden gegeven...
Of Latoy haar moeder schimmel is weet ik niet, ze heeft geen papieren, maar Latoy is roodbruin, maar ach alles is mogelijk!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:34

cecile van der drift 'praat' volgens mij met dieren, denk dat je op het internet wel wat kan vinden over haar,
en dr zijn wel meer topics over geweest hoor,
de naam harry hoevers komt bij mij naar boven, volgens mij kan die het ook,
en de tandarts van ladyjane doet het volgens mij ook, of in ieder geval zoiets,

wat leuk dat je hiermee bezig wilt gaan, ik ben dr ook altijd wel in geinteresseerd
succes, en laat het ff weten aan me als je idd iemand hebt laten komen
thanx

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:51

ik heb goede ervaringen met Loeky... ze is bij Banjer geweest en de dingen die ze zei klopten voor mijn gevoel... ze zei dingen (die ze van Banjer "doorkreeg") die ze niet kon weten...

Ik merk dus wel verandering aan Banjer... dat kan toeval zijn... maar de verandering is zo "drastisch" dat het geen toeval meer lijkt...

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:15

Er komt eerdaags iemand voor Guus. Ik ben zelf spiritueel aangelegt, en mijn interesse ligt daar ook. Ik heb al eens eerder een paranormaal iemand met Guus laten 'praten', daar heb ik veel aan gehad. En ik wil het nu nogmaals doen, maar dan met maghnetiseren, en reiki. Dit vrouwtje heeft al een ander paard geholpen met "pijnen" misschien kan zij mij helpen met de rug van Guus.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Teelee

Berichten: 2268
Geregistreerd: 23-12-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:16

leg eens uit wat ze bv allemaal door kreeg..
ik sta hier nogal negatief tegen over namelijk.. weet niet waarom eigelijk maar dit lijkt mij onzin!!
maar ik geloof alles!!
als je zegt dat het allemaal wel geloofwaardig was enzo ook!!
hoe drastisch was de verandering?

Niemand is zo sterk dat hij niemand nodig heeft...

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:19

HOHO!! Ik sta er ook helemaal niet negatief tegenover, integendeel zelfs, anders had ik haar natuurlijk nooit laten komen!!
Ik heb WEL goeie ervaringen met Anton Korf (paragnost) en nog veel betere met TED BORSBOOM (paragnost/magnetiseur/klassiek homeopaat)
Alleen die Loekie vond ik persoonlijk helemaal niks! Maar dat is zoals gezegt mijn persoonlijke mening.

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:43

chantalvdv.... een voorbeeld: Banjer was eerst absoluut NIET voorwaarts onder het rijden... Loeky zei dat Banjer nogal dol is op lekker hard rennen, en na wat andere kleine vraagjes ben ik de dag erna gaan rijden en ze liep bij wijze van spreken bijna onder mijn gat vandaan... en dat nog steeds...

Ik heb geen ander zadel, ben niets anders gaan doen....

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 20:47

Hé, leuk al die reacties!
Ik heb inderdaad ook een website van Cecile gevonden, dat ziet er heel goed uit.
Wat mij ook een beetje tegenhoudt is de pijs die er soms voor wordt gevraagd...ik begrijp ook wel dat die mensen hun brood moeten verdienen, maar ik krijg geen enkele garantie dat ik de juiste dingen krijg te horen. Mijn zus is wel eens naar iemand geweest en die zie: "geef maar wat je het waard vindt", dat vind ik dus een hele goeie!
Ik ben er dus nog niet uit...

Als ik wat meer het boek heb doorgewerkt, ga ik inderdaad eens met een dier van iemand anders "praten".

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:48

Praat maar eens met mijn paard! Ben benieuwd!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Teelee

Berichten: 2268
Geregistreerd: 23-12-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:59

aha ja dat is een goede vooruitgang ja..
kan ze bijvoorbeeld ook te horen krijgen wat een paard allemaal in het verleden mee heeft gemaakt?

Niemand is zo sterk dat hij niemand nodig heeft...

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 21:10

Moet het boek nog wel voor 3/4 doorlezen EN alle meditaties doen! Pling

Dat is best tijdrovend, maar hardstikke leuk!
Misschien ga ik wel zo'n training van Cecile....schiet een stuk sneller op Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:42

chantalvdv schreef:
aha ja dat is een goede vooruitgang ja..
kan ze bijvoorbeeld ook te horen krijgen wat een paard allemaal in het verleden mee heeft gemaakt?

Yep... dat kan ze... ik had al vermoedens... en die zijn bevestigd....
Ik heb niet verteld wat ik vermoedde, en ik heb de vragen zo gesteld, zodat Loeky niet kon "zien" wat ik vermoedde, of wou horen....

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:15

SmithsGirl"]
[quote="chantalvdv schreef:
aha ja dat is een goede vooruitgang ja..
kan ze bijvoorbeeld ook te horen krijgen wat een paard allemaal in het verleden mee heeft gemaakt?

Yep... dat kan ze... ik had al vermoedens... en die zijn bevestigd....
Ik heb niet verteld wat ik vermoedde, en ik heb de vragen zo gesteld, zodat Loeky niet kon "zien" wat ik vermoedde, of wou horen....
[/quote]

Kijk dat soort mensen kunnen voelen, en die voelen dit erg goed aan. Die kunnen precies voelen wat jij voelt, en sommige weten gewoon wat jij denkt. Dat is het stukje paranormale wat je moet hebben wil dit kunnen doen. Het magnetiseren is niet alleen voelen waar een paard pijn heeft, of waar een paard last van heeft, het is ook cominuceren met iets of iemand.
Dit klinkt misschien een beetje wevend, maar als je je hierin verdiept zie je dat dit niet anders kan.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 09:59

Bij mij stelde Loeky teveel vragen. Ik probeerde weinig los te laten. Uiteindelijk vertelde ze dat mijn paard haar slecht liet doorkomen. Ze liet haar niet echt toe. En dat terwijl mijn paard juist heel open is, normaal. Maar goed, dat zou nog kunnen. Ze kwam op een bepaalde vraag met het antwoord: ze heeft een boze droom gehad waarin ze heilig gelooft. Ze kan nu geen onderscheid maken tussen waarheid en die droom en ze denkt nu dus dat die droom écht gebeurd is. Nou, dit is natuurlijk op geen enkele manier te controleren.
Nee, normaal sta ik heel erg open voor dit soort dingen, maar hier was ik echt heel ontevreden over.
Verder vond ik het maar niets dat ze eigenlijk een beetje bang was.

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 11:41

Paarden pikken dat natuurlijk ook direct op als iemand een beetje onzeker overkomt....daar hebben ze dan ook geen vertrouwen in.
Ik snap Loeky dan toch niet zo erg, waarom dan met paarden aan de slag gaan? Verward
Ik denk dat er genoeg mensen met kleinere huisdieren haar hulp inroepen.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 14:38

fsoudan schreef:
Kijk dat soort mensen kunnen voelen, en die voelen dit erg goed aan. Die kunnen precies voelen wat jij voelt, en sommige weten gewoon wat jij denkt. Dat is het stukje paranormale wat je moet hebben wil dit kunnen doen. Het magnetiseren is niet alleen voelen waar een paard pijn heeft, of waar een paard last van heeft, het is ook cominuceren met iets of iemand.
Dit klinkt misschien een beetje wevend, maar als je je hierin verdiept zie je dat dit niet anders kan.


En dat is ook reden waarom de auteur van het boek Communiceren met dieren de eigenaar er niet bij wilt hebben. De eigenaar kan de vragen opschrijven, maar mag niet bij de 'reading' aanwezig zijn. Of tenminste, dat heeft ze liever niet.

Citaat:
Paarden pikken dat natuurlijk ook direct op als iemand een beetje onzeker overkomt....daar hebben ze dan ook geen vertrouwen in.


Nee, ik zou mijn 'levensverhaal' ook niet vertellen aan iemand waarin ik geen vertrouwen heb. Lijkt me vrij logisch. Maar ik meen ergens gelezen te hebben dat Loeki zelf ook zegt dat ze bang is voor paarden. Of zit ik er nu helemaal naast?

Ik heb inmiddels zelf geprobeerd om te praten met Codex en ik moet zeggen dat ik er heel positief tegenover sta. Ik zit natuurlijk nog in het begin stadium, maar ik heb een probleempje kunnen oplossen en daar ben ik erg blij mee.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Armani1985, GrapeshotBot, IASCrawler, monsera en 76 bezoekers