Ik voel me misbruikt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 16:58

Kreeg vandaag van mijn oude stal (waar ik werkte) bericht....
ik was daar gestopt om verschillende redenen (is een topic over bij western). Mijn keuze om daar te stoppen was helemaal gemaakt toen zij niks van zich lieten horen toen ik hartstikke ziek was (41 gr. koorts) een maand lang.
Daar was ik ook heel Boos! over en heb ze geen kaartje gestuurd van mijn vakantie....Ik wist dat ik bij hen al had afgedaan, maar toch schreef ik vorige week een brief met mijn excuses (omdat ik niks van me had laten horen) en een bedankje voor alles wat ze voor me hadden gedaan en of ik misschien mijn spullen nog een keer op kon komen halen.
Kreeg ik een bericht terug waarin ze heel onpersoonlijk waren en waarin stond dat ze het niet eens waren met mijn brief Verward Ze gingen er verder niet op in...
Ik heb me een heel jaar voor ze uitgesloofd en nu krijg ik zo'n onpersoonlijke behandeling.... Huilen Huilen
Misschien wel een beetje mijn eigen schuld maar op meer begrip had ik wel gerekend...
Ik voel me nu echt misbruikt Misselijk

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 17:00

Je moet dit hoofdstuk afsluiten en verder gaan met je leven. Zo te horen valt er niet met deze mensen te communiceren. Hou de eer aan jezelf en laat ze lekker in hun eigen soep gaar koken.
Succes.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 17:17

Zal ik zeker doen!!!! Ik kan idd mijn energie wel ergens anders in steken

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 17:24


carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 18:20

Maar ik zou nog wel ff je spullen ophalen! Wat heb je er nog allemaal liggen? Veel?

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 20:18

Alleen mijn poetsspullen liggen daar nog. Aan de andere kant heb ik nog een pet en bodywarmer van hun Party!!
Tja....misschien haal ik ze wel op hoor, maar nu nog zeker niet... Scheve mond\

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 20:40

mischien een beetje laat, maar ik heb dus ook zoiets meegemaakt.
OOk werk wat ik op en gevenen moment niet meer betaald kreeg en ze me aan het lijntje hielden.
En afgelopen zomer toen ik weggging van mijn pension stal waar ik 3 jaar heb gestaan.
Je leert er wel mee leven, maar soms komt het wel weer boven.
helaas zijn er gewoon van deze mensen op de wereld

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 22:35

Hoi mensen,

Ik wil mijn spullen natuurlijk wel terug, maar ik wil er zelf nou niet al te graag heen...
Ben nog steeds kwaad Boos! Het enige wat ik op dit moment kan doen is de moed verzamelen en het aan zo veel mogelijk mensen door vertellen om ze te waarschuwen voor deze mensen.
Verder hoop ik heel erg te gaan genieten van mijn toekomstige paard (al weet ik nog niet welke Party!! )
Groetjes!!!!

Mirjam