Trailer, Hotra, Atec of Sluis??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Trailer, Hotra, Atec of Sluis??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 19:56

Zoals de titel zegt eigenlijk. Vanmiddag op trailerjacht geweest en toen deze trailer gezien. Was allemaal goedkoopste model, maar wel nieuw. Waren allemaal groen by the way. Wat zijn jullie ervaringen met deze trailers?? Het gaat om een 1,5 paards.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:01

Met hotra heb ik geen ervaring, maar hoor op bokt goede dingen erover (is dat een nieuw merk in NL of pas sinds een paar jaar wat bekender geworden? Want in onze trailer jacht heb ik er daar geen 1 van gezien.)

De atec heb ik zelf en vind hem super fijn.

De sluis trailers die wij toen gezien hadden waren een stuk smaller en ook de voorpunt, dus waar het paard zijn hoofd zit korter, daarom viel die voor ons af.
want Atec hebben we genomen voor de ruimte.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:17

Ik heb de
hotra Othello, bevalt prima!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:06

ik heb sinds begin dit jaar een extra brede Atec starline diamond! echt een super trailer! ik ben er heel tevreden over!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:54

Ik heb een Hotra Elegance. Niets dan goeds. (Al is dat denk ik wel een duurder model dan die jij gezien hebt)

Nulla tenaci invia est via

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 06:30

Ik heb de Atec Royal Class en die bevalt me super; hij is nu 2 jr. oud. Ik heb toen bewust niet gekozen voor een Hotra, omdat de punt veel minder diep was: een groot paard stond bijna klem met zijn hoofd tegen de voorkant. Ik weet niet of dat bij de nieuwste modellen nog zo is. Ik zie dat je in Friesland woont, helaas is Van Hooff in Drunen dan wat ver weg. Daar heb ik mijn trailer gekocht; hij heeft vaak echt goede aanbiedingen (bijv. als er een nieuw model komt; en over het algemeen kan je altijd een mooie korting krijgen; service is ook top).

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 07:02

rhijnauwen schreef:
ik heb sinds begin dit jaar een extra brede Atec starline diamond! echt een super trailer! ik ben er heel tevreden over!


Ikke ook, precies dezelfde (2-paards). Ik ben er ook heeeeeel erg tevreden over. Prijs-kwaliteit is super OK dan! !!!

Toos paardloos

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 07:05

Ik heb sinds 1998 een 2-paards trailer van sluis. Bevalt prima.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 07:58

Westeria 1.65p is een goede trailer. Ik heb hem al 4 jaar en anderen die ik ken die ook een Westeria hebben zijn zeer tevreden!! Goede prijs kwaliteit verhouding, goedkoper bv dan de sluis.

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 08:00

Ik het ook een Atec ben erg blij mee in de voorpunt het je onwijs veel ruimte over dit mis ik in andere trailers.

♥ Nero † 18-2-2012
Diesel ♥ Nog 10 punten verwijderd van het Z :D
Wil jij betaalbare wimperextensions? Check http://perfecteyelashes.simpsite.nl
Voor mooie wimperextensions klik hier!


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 08:17

Mijn Hotra (Elegance, een 1,75 trailer) heeft juist heel veel ruimte in de punt, hij blijft lang breed, loopt niet spits toe. Nescio is 1.78 en best stevig gebouwd en die staat er heel ruim in, blijft plek zat voor jezelf over om fatsoenlijk een hoofdstel in te kunnen doen. Ik vond juist die Atecs zo krap Haha! De Hotra Othello is trouwens wel een slagje kleiner, daar paste hij ook goed in, maar de ruimte voor jezelf is wat minder (maar nog wel voldoende, met een gemiddelder formaat paard is het denk ik geen enkel probleem)

Nulla tenaci invia est via

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 08:58

Ook ik heb een Hotra Elegance en hij bevalt super!! Hele fijne trailer met een prima wegligging en idd veel ruimte, bij mij wel iets minder door de zadelkamer. Haha!

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:13

runningkawa schreef:
Met hotra heb ik geen ervaring, maar hoor op bokt goede dingen erover (is dat een nieuw merk in NL of pas sinds een paar jaar wat bekender geworden? Want in onze trailer jacht heb ik er daar geen 1 van gezien.)


Hotra bestaat al heel wat jaren, de thuisbasis is in Rijssen (Overijssel). In het oosten zie je ze al heel lang, maar het kan best zijn dat ze pas sinds kort wat over de provinciegrenzen zijn gaan kijken. Voor zover ik weet zijn het degelijke trailers, heb er iig nog nooit ontevreden mensen over gehoord. Website is te vinden op http://www.hotra.nl/

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jantie

Berichten: 514
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Ergens in West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 11:54

een algemeen vraagje misschien; wat is ongeveer het netto gewicht en de MTM van een 1,5 trailer ?

Niobe (CEI**) : 2.316 geslaagde endurance-kms (100% slaag ratio), Garda : 244 endurance-kms Touch of Muntahi : 887 endurance-kms
Vlaamse Lange Afstand Ruiters - VLAR -
http://vlarsport.weebly.com/

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 12:19

Wij hebben een nieuwe zwarte Hotra Eforce, 2-paards.
Niks dan lof over deze trailer.

╔════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╗
❤ Kick N Big Chex ❤
╚════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╝

happyjoyce

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 15:25

Ik heb de Hotra Othello, die bevalt heel goed!

Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:32

Ga veel, echt heel veel dealers langs want het prijsverschil is gigantisch. En ga vervolgens onderhandelen over de prijs want daar kan nog heel wat af. Wij hebben een Atec trailer gekocht bij van Nadort in Dordrecht. Na lang zeuren hadden we een trailer met allerlei accesoires erop voor de prijs van een de goedkoopste en kaalste trailer bij andere dealers.
Wij hebben gekozen voor de Atec vanwege de goede afwerking en prijs/kwaliteit verhouding.
Maar: neem de tijd, ga op je geld zitten en zeur bij al die dealers. Het loont!!!!!!!!!

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:38

Hi,

ik heb net 3 weken terug de beslissing genomen.

heb een 2 paards Humbaur.

heb de atec en de hotra ook gezien.

vond de atec net een space shuttle, de hotra vond ik wel okay.

de humbaur lijkt heel erg op de bockman.

ik heb 6 bedrijven gezien.
bij alle was de humbaur de duurste, toen kwam ik bij een bedrijf waar deze precies het zelfde als bij de andere bedrijven 500,- goedkoper was en heb ik besloten deze te kopen aangezien hij mij door 5 bedrijven al eerder aangeraden werd.

v.d. sluis had ik eerst, moet eerlijk zeggen, vond het een rot trailer.... en hoor dit vaker Bloos!

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.

Tryingagain

Berichten: 119
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 23:05

Ik heb er zelf geen ervaring mee, en weet ook niet hoeveel je ongeveer van plan was uit te geven, maar heb laatst een trailertest gelezen. Daar kwam een trailer van merk Mustang als beste uit de test. Zowel qua wegligging als paardvriendelijkheid. Kostte rond 10.000 euro geloof ik. Aardig bedragje overigens Knipoog

Everyone is born with genius, but most people only keep it a few minutes.
Edgard Varese (1883 - 1965)

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 23:59

Heeft niemand hier een Blomert? Ik heb al een poos een 1,5paards trailer van Blomert met een aluminium onderkant super afwerking, lange dissel en een goede wegligging.
Ik ben daar heel tervreden over. OK dan!

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Ubermetrics en 31 bezoekers