Huishouden.. bleeeeeh...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Huishouden.. bleeeeeh...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 15:18

Aangezien ik de afgelopen twee weken behoorlijk ziek ben geweest (longontsteking, keelontsteking en voorhoofdsholteontsteking, gepaard met een fikse griep) is er bij mij thuis van het huishouden niet echt veel terecht gekomen.
En nu... zet ik me er dan toch toe, dmv. een grote schoonmaak. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik straks visite Lovers Schijnheilig en dan moet het er allemaal toch wel een beetje opgeruimd en netjes uitzien.
Maar... pffff... ik ben nu al zo druk in huis bezig geweest en de laatste loodjes wegen écht het zwaarst... ik verplicht mijzelf nu even tot een pauze, maar ik kan je garanderen.. dat ik me al bijna weer ziek ga voelen Haha! En heb het nu écht wel weer even gehad.
Hebben jullie dat nou ook wel eens???

Ik geloof dat ik toch maar eens een 'Rosie' (huishoudrobot uit de tekenfilm de Jetsons) moet gaan uitvinden. *LOL*


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:37

ik heb dus een Truus die bij mij het huishouden doet, maar Truus is nu voor 3 weken op vakantie. Vorige week was haar eerste week, dus ik doe nu lekker alles zelf en eigenlijk vind ik het nog leuk ook Bloos

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:38

Bij mij komt er al tijden niks van het huishouden.Vooral sinds ik op bokt ben. Cool

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:39

Zit ook ziek thuis en dan is het huishouden nog zwaarder dan anders, het is pas mijn 2e dag dus ik kan het nog wel even laten liggen. de eerste visite verwacht ik zaterdag pas Lachen mijn schoonouders komen voor de verjaardag van mijn vriend.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:42

Ik ken het gevoel, ik heb dus ook een hekel aan het huishouden maarja af en toe moet het toch gebeuren.
Ik ben nu 9 maanden thuis en heb ik die tijd af en toe een stofneuzer en zwabber door het kot heen gehaald en verder niets.
Vorige week weer voor het eerst het hele huis gesopt en ik moet zeggen... het was wel nodig maar voldaan dat ik daarna was......
Dus ik heb er wel weer zin in om af en toe te soppen.
Nu ik wat meer ga werken mag manlief ook weer zijn handjes laten wapperen...... wel zo eerlijk.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:16

Ik kom er gewoon niet aan toe. Ik doe het wel, maar met veel tegen zin en altijd gehaast . Ik werk meer dan 40 uur per week, vaak op reis en dan heb ik ook nog tijdrovende hobbies. Gisteren heb ik maar weer gedwijld, ooooohhhh wat haat ik dat. En badkamers en toiletten schrobben... is er nog iets ergers? (Oh ja, Katja in de stront Tong uitsteken )

En dus ben ik op zoek naar een Truus! Dus als iemand nog een Truus in Amsterdam weet! Haha!
Laatst bijgewerkt door Jennygirl op 08-09-03 16:17, in het totaal 2 keer bewerkt

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:16

Het huishouden is een noodzakelijk kwaad Boos!
Ik zou er bijna voor gaan werken, het is dat ik dan niet de hele dag door kan bokken... Bloos!

Gillian

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:33

ik en mijn vriend werken beide fulle time, daarnaast sport hij veel en ik ben natuurlijk elke avond bij mijn paard
dan komt het toch aan op de vroege ochtenden en late avonden..
hetis zwaar..dat zeker!
maar het hoort er nou eenmaal bij, vind het wel zo lekker als alles schoon en fris is en er goed uit ziet Lachen

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:10

ik heb ook wel eens mijn "huishoudbaaldagen" hoor. Bij ons komt het vaak op het weekend neer, omdat we het door de week te druk hebben..En in de avonduren natuurlijk...pffff nee ik word er ook niet altijd vrolijk van, maarja het moet gebeuren he? Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 21:04

Nou, ik heb vlak na mijn berichtje toch maar vlug de laatste loodjes gedaan en dat is maar goed ook, want mijn visite was er een half uur later al.
Hmmmmmmm Lovers


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 08:59

Heej Jennygirl die vrouw die bij mij schoon maakt heet dus echt Truus *LOL*

ik ga zo weer even strijken, overhemden het is een vreselijke taak maar als je er 3 op een dag doet ga je het van zelf leuk vinden Clown

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

zalina

Berichten: 205
Geregistreerd: 23-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:14

ik word altijd ziek als ik de stofuiger zie Lachen

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:42

ik ben dol op schoonmaken, ramen lappen, stofzuigen, echt heerlijk, heb er alleen heel weinig tijd voor, maar stofzuigen en dweilen doe ik iedere dag (2 katten + 1 hond in huis), ik zou best full-time huisvrouw willen zijn, ik erger met kapot als ik 's avonds thuiskom en het is vies.......en ik heb geen energie meer om er iets aan te doen....

Wat ik absoluut niet kan is kleren opvouwen, die mik ik altijd zo in de kast en als je een kastdeur open doet, dondert alles er ook zo uit, afwijkinkinkje denk ik....

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 11:04

Ik heb ook zo een hekel aan het gepoets,op de dagen dat ik werk(3 per week in wisseldienst) doe ik niets buiten eten koken en afwassen.
Vaak gebeurt het dat mijn echtgenoot die ook wisseldiensten heeft even de stofzuiger heeft gepakt,helaas stoft hij niet eerst af.
Op mijn vrije dagen moet ik wel behalve in het weekeinde dat is als ik vrij ben echt vrije tijd.
Wil iemand nog weten hoe het er bij mij uitziet? Knipoog
Valt wel mee hoor af en toe stoffig maar wel opgeruimd


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:48

smurf schreef:
Wat ik absoluut niet kan is kleren opvouwen, die mik ik altijd zo in de kast en als je een kastdeur open doet, dondert alles er ook zo uit, afwijkinkinkje denk ik....


Goh... zo'n kast had ik ook.. die spuwde steeds alles weer eruit hahahahaha

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:06

Ik houd het redelijk netjes bij... Toen mijn ratten (17 stuks) nog in de woonkamer stonden was het vaak echt een zootje, maar sinds ze een eigen kamertje hebben is 1x per week soppen voldoende... Behalve as ik idd. visite krijg, dan sop ik een keertje extra Schijnheilig

Het grote voordeel van een vies huis: je hebt echt eer van je werk! Pling

groetjes!


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Amber_anne, AmberG, Ange29, Besje, BlueStocking, Dirkje_Nero, dolor, Eulogy, Ianrowan2009, janneke_S, Kairos, laura22, leintje_, Murloc, nuevo_mien, Nustice, Olga89, VuurVleugels, Weenck en 212 bezoekers