muilkorf/balkkorf?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

muilkorf/balkkorf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 10:42

Bestaat er zoiets als een balkkorf voor muilezels? Haha!

Want de bedoeling is om in november naar de paardenweidding te gaan (Hubertusviering), en als ik Milo (de Mullo) meeneem, winnen we vast de originaliteitsprijs!
Tong uitsteken Maar hij kan me een beetje veel lawaai maken en ik zie al die paarden al schrikken als ze plots een heel luid muuuuuuuhiihihihaaaahiaaaaaiihiiiiihaaa horen! Verward

dus... iemand ?

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 11:00

Je hebt wel van die dingen voor paarden dat ze minder gras kunnen eten, die kan je ook een week huren, ik weet niet of dat ook werkt bij ezels en of ze dan minder goed kunnen balken Haha!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 23:18

ja hahaha die mullo kan inderdaad behoorlijk wat geluid maken...

krijg je eerst zo'n poging tot gehinnik en dan zo'n hele vreemde en schelle balk erachteraan! geen idee of die dingen bestaan...

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 00:04

Hahahaha....
Citaat:
muuuuuuuhiihihihaaaahiaaaaaiihiiiiihaaa


lijkt me geweldig... Zie die van mij al verbaast kijken.... zou hem lekker laten balken.... muuuuuuuhiihihihaaaahiaaaaaiihiiiiihaaa muuuuuuuhiihihihaaaahiaaaaaiihiiiiihaaa muuuuuuuhiihihihaaaahiaaaaaiihiiiiihaaa muuuuuuuhiihihihaaaahiaaaaaiihiiiiihaaamuuuuuuuhiihihihaaaahiaaaaaiihiiiiihaaa

Haha! lig helemaal in een deuk alleen al om de omschrijving van het geluid... misschien had ik toch geen borrel moeten nemen...

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 07:39

hej vanity is ie nog steeds zo luidruchtig jah?
hoe is het nu met hem?
is ie nog een beetje lief of sloopt ie nog steeds alles
moeders is wel tot rust gekomen gelukkig

hij komt vast ook nog wel tot rust. en de meeste paarden kijken wel raar op idd als ze het horen maar niet ieder paard schrikt ervan hoor

groetjes fabske

en een muilkorf of balkkorf zegt me niks.

waarom heb je hem milo genoemd btw maakt me verder niet uit hoor maar vroeg het me af Lachen

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 10:33

Hij maakt helemaal geen lawaai meer (soms mss, maar niet de hele dag), dat as eigenlijk al na 2 dagen over ,maar dat had ik ook verwacht min of meer! Hij ontsnapt wel nog steeds, maar ja, dat kan ik hem niet kwalijk nemen, want de andere mensen moeten ook maar hun afsluitnig eens nakijken, er komt absoluut geen stroom door!
verder beschouwd hij nu mijn merrie als moeder en haar veulen dan maar als zusje denk ik, hi wilde er laatst zelfs bij gaan drinken, maar dat heeft ie toch maar niet gedaan dan!
Gisteren vond k ze samen in de wei, hij en Anaïs, en ze waren samn aan het lopen en aan het spelen, aane grond aan het snuffelen en stokjes aan het oprapen enzo, zoooooooooo schattig!

Dus het lukt allemaal wel!en Anaïs heeft hem een hele modeshow gegeven, ze denkt echt dat ze een volbloed arabier is ofzo, zoals ze loop met haar staartje helemaal de lucht in, ook haar neus en dan zweeft ze over het weiland, raar geval! Haha!

Ow ja, en wat Mullo's naam betreft: Mijn vriend heeft me 'gedwongen' om hem als 'officiële' naam Notorious BIG te noemen! maar ik roep hem gewoon Mullo hoor Schijnheilig

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 18:27

haha leuk fijn om te horen dat ie het zo onwijs goed heeft bij jullie

hoop er nog eens foto's van te zien groetjes fabske