UFO's??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:01

er zijn heel veel vreemde lichtverschijnselen, wat dacht je van drie zonnen, en je beeld gereflecteerd op de wolken?
er zijn veel zulke dingen die mensen vroeger niet verklaren konden, en nu wel. een paar van de soort dingen zoals deze foto zijn gewoon de volgende op rij die verklaard moeten worden.

want hoewel velen dat denken, zijn we nog lang niet op het eind van onze kennis! de eerste telescoop dateert van 1608 (geloof ik), en er is gewoon nog zoveel te ontdekken, te verbeteren.
veel van die getuigenissen zijn vervormd door eigen verbeelding. transparant worden en waziger kan door een fout zijn in de hersenen, of zelfs een fout in de waarneming. het oog kan bv door een scherp licht niet meer normaal reageren. het kan ook dat de persoon in kwestie een fout heeft.
reken al die 90% weg van liegen, vervormen, fouten in het oog, fouten met het fototoestel, en alle andere mogelijkheden, dan blijft 10% over.
van die 10% is ong. 8% zeg maar verklaarbaar. dwz, niet iedereen heeft alle kennis die de wetenschappers hebben. dat wil niet zeggen dat ze ze verzwijgen, maar je kan nu eenmaal niet alles weten.
*heb je trouwens al eens in de winter uitgeademd voor je digitale camera? er staan echt geesten op het scherm!!!!!*

ok, dus die 2% zijn UFO (in de definitie van het woord). en dan nog?
denk je nu echt, dat buitenaardse wezens zich bezighouden met zo'n dingen? ufo's gemaakt hebben op de wijze dat wij dat doen? (kijk maar naar die van in de films) in vormen die wij kennen? met materiaal dat niet eens op hun planeet bestaat? kom nou? en ze zouden prĂ¡ten ook? en ogen hebben, en vingers enzo...

op aarde alleen al zijn er nog gekkere creaties dan wij altijd tekenen als extra-terrestrials. ademen zij? vele dieren op aarde zelfs niet...

nee, onze fantasie neemt echt een loopje met ons. zijn ze zichtbaar, of hun voertuigen, zien de telescopen ze ook.
ze zouden tuigen maken? welke dieren buiten de mens doen dat??
nee hoor, echt niet...

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:08

Ponyzotje: Er bestaat echt wel meer dat alleen dit leven en aarde ...
Hoe kun jij zo zeker weten dat onze fantasie een loopje met uje neemt ..
Dat kun je helemaal niet zeker zeggen .. net als Dat ufo's werkelijk bestaan de ja de nee ...
En als ze bestaan wie weet zijn die wezens al stukken verder met hun techniek als de onze ... Misschien zijn onze telescopen wel helemaal niet goed genoeg ...

Dat zul jij of iemand anders nooi zeker weten ...

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:14

Hoezo begint Schijnheilig
Not even started ghehe. Maar ontopic, ergens een quote gelezen: Het beste bewijs dat er buitenaardse wezens zijn is het feit dat ze geen contact met de mens hebben gezocht Lachen

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:15

Daarom houd ik het ditmaal ook bij bijdehand Rom, ik kan ook veel erger worden Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:30

Ben het met Chantalll eens. Ik geloof er niet in dat wij de enige levensvormen zijn in dit universum. Maar ja, het is typisch menseigen om te denken dat wij de enigen zijn. Mensch uber all he Haha!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:34

Chantalll"]
Ponyzotje: Er bestaat echt wel meer dat alleen dit leven en aarde ...
Hoe kun jij zo zeker weten dat onze fantasie een loopje met uje neemt ..
Dat kun je helemaal niet zeker zeggen .. net als Dat ufo's werkelijk bestaan de ja de nee ...
En als ze bestaan wie weet zijn die wezens al stukken verder met hun techniek als de onze ... Misschien zijn onze telescopen wel helemaal niet goed genoeg ...

Dat zul jij of iemand anders nooi zeker weten ...
[/quote]

ik heb ook helemaal niet gezegd dat ze niet bestaan. ze komen alleen niet hierop af, en zeker niet in de vorm die wij denken te zien. nooo way.
en ik zei dat ufo's wel degelijk bestaan
techniek is iets dat de mens toebehoort. mijn normaal gezien zeer ruimdenkende vader: "alle wezens die slimmer zijn dan wij zijn het wiskundig stadium gepasseerd"
er zijn veel vormen van intelligentie. niet alleen kennis. niet alleen hersens misschien. reizen in de ruimte kunnen wij en alleen wij (op aard) pas enkele jaren. als zij het al langer kunnen, dan zeker niet op onze manier.

ik weet niet hoe ik het moet zeggen. je moet het voelen. je moet de grootte van het heelal gewoon voelen. de wijdsheid. dat moet je beseffen. zelfs al reizen die wezens met lichtsnelheid, dan nog zijn ze in miljoenen jaren niet bij ons! en zolang overleefd een organisme niet, en wrs ook niet van een andere levensvorm. als die andere levensvorm onvergankelijk zou zijn, dan nog... nee, zo groot is het heelal, zo klein zijn wij, zo klein is onze zon, dat ze echt niet naar ons komen zoeken. dan zouden we ze ook al op de andere planeten van onze zon gezien hebben.

[quote="Romkabouter schreef:
Het beste bewijs dat er buitenaardse wezens zijn is het feit dat ze geen contact met de mens hebben gezocht Lachen

dat klopt. ze zijn veel te bang van ons, als ze het verstand hebben ruimtetuigen te bouwen, dan hebben ze het verstand ook om van ons weg te blijven. dan hebben ze immers ongeveer dezelfde ideeen en beweegredenen als wij. wat me op zich al onwaarschijnlijk lijkt, want wij zijn gewoon gek Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:37

OMG; veel te bang van ons? Wel eens aan gedacht dat ze ons misschien gewoon ook wel te dom kunnen vinden? Want dat laatste denk ik eerder. Haha!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:47

Ik ga inderdaad met Fasel mee ... De mensheid is altijd bang geweest dat er iets is wat een stuk intelligenter is als ons mensen ...

Ponyzotje Je zegt dat Organismes de lichtsnelheid + tijd om bij de mensen te komen dat ze dat niet overleven ... *ok ben ik het mee eens*

Maar zoals ik al zei: we weten er zo weinig vanaf dat we niet eens weten of het wel organismes zijn ...
Het enige wat wij weten is dat DE mens dit niet kan doen ... Dat zegt niets op wat er verder nog bestaat ...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:01

lis schreef:
Denk ik ook >;)
Ik denk dat het verstandig is om Special Agent Kayla ook in het onderzoek te betrekken. Ik, als Undercover Agent, heb hier weinig kaas van gegeten..


Special agent Kayla Scully meldt zich Afbeelding
Heb trouwens nog zeer coole foto's van mij als Scully en een vriendin als Mulder gemaakt tijdens de eindexamenstunt Cool
Beetje late reactie, maar ik was bezig met een ander zeer supergeheim onderzoek waar ik natuurlijk niks over mag zeggen . Al zouden deze UFO's er wel eens wat mee te maken kunnen hebben . U hoort later meer....

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 20:39

He he, daar ben je..
Dacht al dat ze je hadden ontvoerd Scheve mond

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:42

Nee joh ben net weer terug Haha!

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 21:09

Wat hebben ze met je gedaan? Wow!
Hoop niet hetzelfde als ze met mij hebben gedaan Bloos!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:13

Geen idee, ik kan me er weinig meer van herinneren, ben alleen sindsdien 's ochtends aldoor zo misselijk en ondanks dat ik aan de lijn doe word steeds ik dikker Verward

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:16

Special agent Fasel meldt zich ook. Lichtsnelheid + tijd om hier te komen overleven wij misschien niet. Maar wie verzekert ons dat zij dat niet overleven Haha!
Laatst bijgewerkt door Faas op 08-09-03 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 21:23

Ojee, Special Agent Kayla Scully.. Klinkt als hetzelfde wat mij 5 jaar geleden gebeurde. Voor het resultaat, zie profiel Scheve mond

Special Agent Fasel, daar zit wat in, hoewel verzekert wel met een t moet Nerd

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:37

Staat er toch Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:01

Chantalll schreef:
Een bolbliksem doet zich alleen voor bij onweer, vooral als het onweer zwaar is.


Theoretisch is dit waar, maar er zijn al meer dan genoeg ooggetuigen die het ook op klaarlichte dag gezien en meegemaakt hebben. Bovendien zit er niet altijd een normale bliksem bij.
Moet toch zeggen dat er in de meeste reacties hier een ondertoon ligt die niet serieus is, erg jammer aangezien iets wat nog niet bewezen is (en misschien ook nooit zal worden, who knows?) zomaar aan de kant geschoven wordt. Zolang de meerderheid van het volk niet achter onderzoeken staat, zal er nooit een grootschalig onderzoek gestart en gefinanciert worden in de openbaarheid.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 22:17

Ik was hartstikke serieus, dacht echt dat het een ufo was. Maar ik werd de 1e pagina al zo'n 23 keer uitgelachen, dat ik dat natuurlijk niet meer durf te zeggen Haha!

Fasel; je hebt gelijk. Ik zie wel vaker dingen die er niet zijn *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:19

Nouja, ik zou zeggen (en dat meen ik serieus), zoek eens wat adressen op internet die dit soort foto's kunnen analyseren, want ik zie hier dus echt geen weerballon in...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:24

Ik zie er ook geen weerballon in Syph. En ik ben toch echt ook serieus hoor. En tja, dat wij meteen een bokt-files team samenstellen getuigt alleen maar van die serieusiteit

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:27

Lis ufo's zijn meestal buitenlands Haha! En je moet ook geen frisbies gooien das een oud trucje Tong uitsteken Misschien zijn ze wel aan het vliegeren of model vliegtuigjes *LOL*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:34

Waarom zijn ufo's buitenaards Verward
Alles wat onbekend is en vliegt is een ufo, door de mens zelf is het buitenaardse erbij gehaald. De mens heeft gewoon een wat te grote fantasie. Mensen zagen vroeger overal draken in, nu buitenaardse wezens.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 22:35

Komen ze nu ook al uit het buitenland Verward Die verrekte russen ook Scheve mond

Serieus, Syph ik denk idd dat ik het origineel van de foto's toch maar eens probeer op te sturen naar die organisatie die je noemde. Zij zullen genoeg techniek in huis hebben om de foto beter te kunnen bekijken.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:37

Wat is een weerballon ook alweer, 'tzelfde als een satteliet?

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:40

Chantalll schreef:
Ik ga inderdaad met Fasel mee ... De mensheid is altijd bang geweest dat er iets is wat een stuk intelligenter is als ons mensen ...

Ponyzotje Je zegt dat Organismes de lichtsnelheid + tijd om bij de mensen te komen dat ze dat niet overleven ... *ok ben ik het mee eens*

Maar zoals ik al zei: we weten er zo weinig vanaf dat we niet eens weten of het wel organismes zijn ...
Het enige wat wij weten is dat DE mens dit niet kan doen ... Dat zegt niets op wat er verder nog bestaat ...


hier ben ik het ook weer mee eens. daarom zei ik ook dat het mogelijk is dat ze onvergankelijk zijn. wij zijn nietig hoor mensen, wij zijn maar een piepklein deeltje, wij weten maar een klein deeltje van wat is, van wat er te weten valt, en dat is al veel, in ons ogen. het is zelfs zoveel dat niemand ooit alles kan weten! dat zelfs 100 of 1000 mensen niet alles kunnen weten.
en toch weten we allemaal dat we weinig weten.
*waarom zit mijn kop dan te vol om te leren? Haha! *

en kijk, roy, hier meld zich nog een serieuze deelnemer aan het topic