Ik ben een beetje erg drietig....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 13:09

Snik, snik... Verdrietig
Aanstaande vrijdag ben ik jarig. Daar had ik helemaal zin in en had dan ook zo'n 20 mensen uitgenodigd om dit de zaterdag te gaan vieren. Maar er hebben er al 14 afgebeld. Ben ik zo'n verschrikkelijk mens? Vind het helemaal niet leuk en heb d'r helemaal geen zin meer in. Huilen
Ik voel me nu gewoon lamlendig en knap k*t! En helemaal omdat ik al in zo'n verschrikkelijke dip zit ivm dat ME gedoe.., geen uitkering, kapotte auto enz. Zal ik het hele gebeuren maar afblazen voordat die laatste zes ook nog afzeggen? Wat moet ik hier nou mee en van denken? Ik weet het even niet meer.....

_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-09-25 13:11 ]</font>


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 13:15

Tja kan gebeuren meid. En het hoeft helemaal niet aan jou te liggen. Misschien hadden ze al andere plannen of konden ze gewoon echt niet.

Ik zou de verjaardag niet afzeggen. met zes personen kan het toch heel gezellig worden hoor

Kop op!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 13:19

Dat gevoel heb ik nou echt niet. Ik heb iedereen ruim een maand van tevoren de datum doorgegeven. En nu ineens zeggen ze allemaal af. En het zijn overigens allemaal vrienden van mijn vriend. Het waren wederzijdse vrienden, maar of ik dat nog zo moet zien... weet het niet.. Verdrietig

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 13:33

Weet je wat jij moet doen?
1. De rest ook afzeggen en iets leuks in de ruitershop voor jezelf/paard kopen (helpt altijd
giga goed bij mij Haha! )
2. Met de overblijvers iets extra's doen, wat eerder beginnen bv. en dan lekker eten erbij. Heeft de rest later toch een spijt Vingers aflikken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 13:35

hee arme meid niet afzeggen hoor. Het kan alsnog super gezellig worden. Desnoods ga je ergens heen met een klein groepje?

jammer dat ik zo ver weg woon anders was ik zeker ff langs gekomen. Haha! Ene dat is geen slap excuus hoor Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 13:53

Niet afzeggen hoor! Het kan hartstikke gezellig zijn met zo'n klein groepje!
Vervelend dat er veel mensen hebben afgebeld, maar dat ligt echt niet aan jou!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 14:09

Stom is dat he, dat het aantal mensen dat op je verjaardag kan komen zo veel gewicht heeft op je hele doen en laten.
Ik heb dat ook. Het is bij mij een soort faalangst, want van huis uit is het hebben van veel vrienden en kennissen een graadmeter voor succes, en ik ben sociaal niet altijd even handig. Besteed liever mijn schaarse tijd aan een selecte groep dierbaren. Hoe rationeel dat nu klinkt, een paar dagen voor mijn verjaardag zit ik altijd in de rats hoor!

Er is zo'n liedje van Frank Boeyen over een verjaardagsfeest, waarin hij bezingt over hoe het altijd draait om de mensen die er niet zijn (geweest). Nooit, nooit, nooit meer een verjaardagsfeest, omdat ze vervelend zijn, omdat ze vervelend zijn.... zingt hij ook. Geweldig lied, word je vrolijk van.

Maar als je kamervulling zoekt, zodat die anderen gaan denken dat je ook een breed sociaal leven er op na houdt buiten hen om, mail me maar hoor, ik woon vlakbij Drachten Haha!
Als ik jouw was zou ik met die 6 leuke mensen wat gezelligs gaan doen. fonduen ofzo. Veel plezier tijdens je verjaardag he!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 14:45

Dat is jammer zeg! Ik heb het ook een keer meegemaakt, niemand kon en toen zat ik maar met 2 mensen op mijn feestje ofzo!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 14:56

Mens wat haal je je toch allemaal op de hals? Als je zoveel mensen uitnodigd kun je met niemand meer gezellig babbelen. Ik hou zelf niet van feestjes waar zoveel mensen komen. Is niet gezellig. Wees blij dat er 20 hebben afgebeld. jij heb je plicht gedaan om ze uit te nodigen, verder geen beklag daarover achteraf.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 15:00

En toch vind ik het vervelend. Ik word nu 24 en zeker de laatste acht jaar laat iedereen het afweten. Ik wil ook wel eens een wat groter feest. Maar ja.. dat zit er dus niet in. Heb overigens alweer twee afmeldingen.. schiet niet op dus.


Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 15:02

mhmmm das stinkmodder voor je!
Ik heb het ook gehad. ik had best veel lui uitgenodigt en er kwamen er nog maar een paar. maar met die paar luitjes heb ik het heel erg geselli gehad hoor Knipoog! dus echt niet afzeggen!

I love to love!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 15:14

Ik kan heel goed begrijpen dat dit rot overkomt, maar ga je niet van alles in je hoofd halen hoor! Je bent heus leuk genoeg, het ligt niet aan jou. De mensen hebben waarschijnlijk een goede verklaring en anders zijn ze je gewoon niet waard. Probeer het gewoon gezellig te maken met de mensen die wel komen. Maak het alsjeblieft niet moeilijk voor jezelf, zo als ik heb gelezen heb je de laatste tijd al genoeg te verduren gehad. Geniet dubbel en dwars van je vrienden alsof het er 20 zijn. En een groot feest komt heus nog wel. Anders bouw ik wel een groot feestje! Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 15:23

Het ligt denk ik inderdaad neit aan jou hoor Knipoog .
Wij gaan ook met veel mensen om, maar zodra het op verjaardagen aankomt, hebben wij ook altijd geen zin om te gaan.....niet omdat we die mensen niet leuk vinden.......maar gewoon al die drukte erom heen en dan die verplichting Schijnheilig
We gaan altijd liever na die tijd gewoon gezellig op een avond zodat je lekker met diegene kunt praten Knipoog en dan natuurlijk wel een kadootje meenemen.

Zit er maar niet over in hoor word vast wel gezellig Party!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 16:09

Mensen hebben het altijd zo druk, er wordt van alle kanten aan ze getrokken. Dat is de reden waardoor er zoveel mensen het af laten weten t.o.v. elkaar. reken ook niet te veel op andere mensen, want dat stoot je iedere keer je neus. Dit is een goedbedoelde waarschuwing van een ouder en dus wijzer iemand, grinnik.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 16:34

Ik nodig tegenwoordig helemaal niemand meer uit. Degenen die echt graag willen komen weten dat ze altijd welkom zijn en die komen gewoon spontaan.
Meestal gaan we dan wat leuks doen, de stad in naar een gezellig cafe waar we wat drinken op mijn verjaardag en gezellig wat poolen of darten ofzo.
Lekker ongedwongen, geen 'zitverjaardag' want daar heb ik zelf ook een hekel aan.
En weet je...ieder jaar komen er meer mensen 'spontaan' op mijn verjaardag! Knipoog
Ik zou me dus niet zo druk maken als ik jou was, het ligt helemaal niet aan jou hoor! Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 17:42

Ach kom op. Het word vast heel gezellig!
Ik heb hetzelfde gehad dit jaar met mijn verjaardag. Al mijn vriendinnen en mijn vriend zouden komen. Ik mocht toen een week niet op internet enzo en had mijn vriend niet meer egzien dus mijn vriendin had het geregeld dat hij kwam. Dus ik kom de dag dat ik jarig ben op school. 3 vriendinnen kunnen niet. na school word ik door nog 2 vriendinnen gebelt dat ze niet kunnen. 's avonds komt mijn vriend niet opdagen en mijn andere vriendin ook niet dus ik bel haar ja sorry maar ik mag niet. nou ik voelde me ook knap k*t hoor maar toch was het nog best leuk geworden. toen gaf ik nog een feest voor vrienden maakt mijn vriend het 4 dagen van te voren uit, al mijn vriendinnen bahalve 2 konden niet dus heb ik het ook maar afgeblazen. Verdrietig

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 19:37

Verjaardagen zijn voor mij altijd een stille bedoening. Ik heb alleen de familie van mijn man hier wonen waarvan de meeste ver weg wonen en echt niet voor een verjaardag overkomen. Ik krijg altijd wel de nodige telefoontjes en kaarten. Mijn zus woonde dan wel in de buurt en die kwam ook altijd wel. Die is nu sinds afgelopen zomer ook verhuisd naar een andere staat. Dus die komt ook niet meer. Nou had mijn zus anderhalf jaar geleden een surprise-party voor mij geregeld. Ik wist echt van niks. Ik vond het zo ontzettend leuk en voelde me heel speciaal die dag. Op het moment dat je denkt dat iedereen je vergeten is, krijg je zoiets.
Dus meid, kop op hoor Knipoog Geniet maar gewoon van je verjaardag en ga anders lekker uit eten naar een restaurant waar je anders normaal nooit naar toe gaat. Verwen jezelf... Party!!

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 20:24

Kop op hoor Honeybee !
Je kunt je verjaardag ook lekker uitgebreid gaan vieren met de mensen die wel komen !
Lekker gourmetten ofzo (dat haalt geen bal uit met 20 man en maar 6 pannetjes Vingers aflikken ), of gezellig naar de Chinees gaan ofzo.
Laat je niet uit het veld slaan, en maak er een gezellige dag van !

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 21:34

Jeetje meis, want ontzettend banketstaaflig zeg! Ik ken het gevoel, heb het zelf ook gehad met verjaardagen.
Geniet van de mensen die wel komen!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 21:44

He, alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik vind het wel vervelend voor je, maar de ervaring leert gewoon, dat dat naar mate je ouder wordt gewoon gebeurd. Wij vinden het tegenwoordig gewoon veel gezelliger met een kleine groep mensen en dan bv lekker samen eten, wijntje erbij enzo en gezellig babbelen.
Dus lieverd maak er gewoon toch iets leuks van, wedden dat het dan veel gezelliger is.

Nog een fijne dag, zal aan je denken,

groetjes,

Geral
(Amanda)
Knipoog Vingers aflikken

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 00:25

Hee, kunnen we niet een noorders- Boktfeest houden ter ere van Honeybee's verjaardag?

Lijkt mij wel een goed plan op zich!!

Toch nog een fijne verjaardag gewend meid, laat je niet kisten hoor!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amy495, Antgillya, Astrophe, boyca, Christina, DJZ, Duran123, ellen05, fjord_brucht, Freyr, Kitty_, Koekie_186, Sabbientje, Sasqiua, SentiBot, soeboenoe, supervon78, Tamara1991, VenoSnorlax, WendyShet, YandexBot en 247 bezoekers