Wedstrijd Kapelle!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Wedstrijd Kapelle!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 19:07

Nou vandaag begon het goed.
Ik wilde Savan dr plukje wegknippen bij dr hoofdstel, Ja mooi niet dus d8 ze. Omdat ik nog maar half 7 s'ochtends was (!!!) had ik geen zin in lief dadigheid, dus besloot dr eff goed vast te zetten. Ik knippen, gaat goed, was ik klaar stap ik van mn krukje, schrikt ze Verward
Mooi dat ze dus ging hangen en daarna in een ruk naar (lekker pijnlijk voor de halster op de neus.... ) voren sprong en ze had dus mooi een beschermengel die dr voor zorgde dat ze niet achteroverklapte! Schijnheilig
Ze had helemaal niks.
Ik had alleen nog maar vlechtjes gemaakt en nog geen knotjes, dus ik begon aan de knotjes. Ben ik klaar stap ik doodnormaal van het krukje af en ga ik door mn enkel!
BOEM lag ik voor mn paard dr voorbenen op de grond! Scheve mond
Ik balen en wil weer opstaan, lukte niet meer doordat het het been was waarmee ik opsta. Dus zat ik daar.... Het deed echt zo pijn!! Huilen
Ik blij dat Savan niet schrikt, anders was ik mooi plat!
Ik na 5min bekomen omhoog getrokken aan Savan dr touw en dekenrek aan de muur....
Ik ga wel eens vaker door mn enkel heen door oude blesure aan mn knie, dus ging gewoon verder, alleen kreupel.
Gewoon dus op concours geweest en onder het rijden geen last. Klaar met 2 nette proefjes en jahoor stap ik af en BOEM op het harde alsfalt met mijn pijnlijke enkel!
Nu is mijn enkel echt 2 x zo dik en kan dr niet op leunen.....
Maar wel 2 prijzen gehaald!! Verzachtte de pijn wel, hoelang de weg ook was naar de uitreiker ervan Scheve mond

Had 174 met 2de plek en 158 met 1ste plek. (verschil komt omdat de 2bak wel een standrit leek, zo zwaar!)

Heb nu 17 winst. en kan dus nog 1 wedstrijdje....Dan moet ik toch echt wel naar het L1

Ach je moet er wat voor over hebben he?!

Mijn paardje en ik waren dus wel zielig Ach gut ...allebei geschrokken en rare dingen uitgehaald... Maar we zijn nog wel goed voor de dag gekomen!!

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl


Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 18:04

niemand die me feliciteerd? :'(

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:17

Gefeliciteerd !!!!!
Nog veel sterkte met je enkel, hopelijk gaat de zwelling snel weg en kan je weer wat normaal lopen...

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 18:22

WOW reactie Haha!
Thnx en mn enkel is al iets minder gelukkig.... Zal wel goe lopen! Lachen

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl


Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:34

Die reactie is graag gedaan !!! Haha!

Ik heb zo ook een klein probleempje (in vergelijking met het jouwe), ik heb ooit een verstuiking van hand en pols gehad en als ik nu te lang moet typen (op mijn werk vooral) of mijn pols teveel belast, dan heb ik er nog steeds last van. En je kan het al raden ook bij het paardrijden heb ik er soms last van.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, xxIsaa en 33 bezoekers