gaatje...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 14:47

ik heb vandaag een gaatje erbij laten schieten in mn oor, bovenin. nu heb ik in mn ene oor 3 gaatjes en in mn andere 2. ben benieuwd wat mn ouders er van zeggen... misschien rukken ze m er wel uit. t was een verjaardagscadeautje van een vriendin dus ik kon t niet afslaan (en t was geeeeeen afgesproken werk hoor!!! Schijnheilig )

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 14:50

hee maaike stoer (jij liever dna ik maar dat zooit weinig) maarreh van wie hebbie m gekregene?? en waar blijft je wenkbrauw piercing? nouja zie m vanzelf wel.
ga je doen in deze korte break??

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 14:54

mn wenkbrauwpiercing komt als ik 18 ben want dan hebben mn paps en mams er niets meer over te zeggen. we will see Cool

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 16:12

deed ut pijn?? ik wil en mag het ook alleen durf t niet!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 16:47

nee hoor deed niet zo pijn!! als ie erdoor gaat voel je t wel ff maar ik voel m nu al niet meer (zolang ik er af blijf dan he...) ik vinnum echt wel Cool

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 20:16

Gaaaaaaf! ik heb er elk oor 2 en een tattoo op m'n schopuder ik wilde altijd een ringetje door m'n wenkbrouw maarja mag niet met werk en ach zo erg vind ik het ook weer niet

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 20:24

Ik heb in elk oor 3 gaatjes, en dat vind ik persoonlijk wel genoeg! ben niet zo tattoo-erig. Mijn man ziet me aankomen! Die gaat compleet over zijn Misselijk Lips are sealed


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 20:32

ik heb in mijn oren 1 gaatje, een navelpiercing en wil nog een tattoo. maar weet nog niet precies wat voor een. misschien een tijgerkopje

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 21:16

COOL !!!
Cool

hihi ik heb in me ene oor twee gaatjes, in me andere oor 1 ( had daar drie, zijn alletwee ontstoken en dichtgegroeit) , een navelpiercing en ik wil een tattoo op me enkel of onder aan me rug (ik weet ut origineel) Tong uitsteken

Groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 22:50

Dat zooit weinig??? Hihi...eeeeh Verward

Ik heb in ieder oor 2 gaatjes, maar meer hoef ik er niet. Geen piercings meer...brrrr. Bij de eerste 2 duurde het 4 jaar voordat ik de zweerknopjes eruit durfde halen hahaha! *LOL* En ze zijn nog nooit ontstoken geweest, daar ben ik zo blij om!

Een tattoo lijkt me wel cool! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 23:18

ik heb in het ene oor 2 gaatjes en in het andere 3 1gaatje zit in mijn kraakbeen (ik hoop dat ik het goed zeg het is dat kleine lelletje tegen je gezicht) tongpiercing en navel en ik heb 5 tattoo's enkel een band een tribel op mijn rechterarm die loopt door over mijn schouder een ring en mijn man zijn naam op mijn pols valt net onder mijn horlogebandje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 23:28

Ik dacht eigenlijk dat je geen namen 'mag' laten tatoe-eren (sp??)?
Ook maar gehoord op TV hoor Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 07:12

schrok me dood dacht dat er in mn andere oor 31 (eenendertig) stond. ik denk die heeft vast enorm grote flaporen. maar er zit er dus een boven in. ben maar beetje blond.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 08:05

Citaat:
Op 2001-03-28 00:18, schreef astrid:
tongpiercing en navel en ik heb 5 tattoo's


een tongpiercing vind ik ook wel heel gaaf maar dat doe ik denk ik maar niet, gaan mn ouders helemaal flippen!! dat gingen ze nog net niet toen ze mn gaatje gisteravond zagen, mn moeder kon er nog wel om lachen, mn vader minder maar t was wel ok volgens mij. bij mn volgende verjaardag komt er dus nog een wenkbrauwpiercing bij, ben benieuwd of ze die er gelijk uit rukken... Schijnheilig

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 11:17

Kraakbeen in je oorlelletje???? Verward

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 14:11

Uh... volgens mij hebben oorlelletjes geen kraakbeen, dat zit toch aan de buitenkant, in je oorschelp? Verward

Anyway, ik heb ook in ieder oor 2 gaatjes. En ik hou helemaal niet van tangen en naalden enzo, dus ik hou het lekker zo... Wel jammer is dat ze wat scheef geprikt zijn. Bij mijn linkeroor zit het 2e gaatje lager dan het 1e (ja heel gek!) en daarom kan ik geen 2 ringetjes in 1 oor, dat staat echt heel raar.

Heb er altijd (hele kleine) knopjes in, ben namelijk ook bang dat ze weer dichtgroeien en dat ik dan weer moet. M'n zusje heeft het na 2 x al opgegeven, de gaatjes in haar oren groeien bij wijze van spreken al dicht als ze er een uur niets in heeft Knipoog .

Maareh... navelpiercings enzo, da's niets voor mij. Heb om me heen te veel ontstekingen gezien. Misschien neem ik ooit nog eens een kleine tattoo van een dolfijntje, ergens onderaan m'n rug of eigenlijk bovenaan m'n kont, daar zit veel vet en dat voel je niet zo bij het zetten *grinnik*. Maar ja, dat roep ik al 3 jaar en hij zit er nog steeds niet. Dus volgens mij ben ik wat dat betreft gewoon een schijterd en wordt het gewoon een nep-tattoo... Koe

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 14:29

ik weet niet hoe ik het anders had moeten uitleggen ik maak zo snel mogelijk een foto ervan en dan kunnen jullie het zien

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 16:37

dit is mijn tattoo dus....
Afbeelding

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 17:00

Astrid heeft ook een klein ringetje in dat stukje dat zeg maar bij het 'gat' van je oor zit. Dus niet in de oorschelp maar dat stukje kraakbeen dat aan je hoofd vastzit vlak bij je ooropening.

Duidelijk nu? Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 17:16

Ja vat 'm moet je geloof ik speciaal naar een piercing zaak toe toch? meisje dat een patient van ons is heeft daar een knopje

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 18:11

owja nu snap ik t!!! lijkt me errug pijnlijk om daar te laten schieten eigenlijk....

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 22:30

Astrid --> DAT lelletje! Ja dan snap ik 'm... Dat doet volgens mij echt flink pijn om 'm daar te laten zetten. Net als hoog op je oorschelp, brrr... Maar wel apart! Party!!

Kim --> zo wil ik mijn dolfijntje ook, als ik er ooit een neem. Niet één lijntje, maar opgebouwd uit zwarte vlakjes met open lijntjes ertussen. Ben zelf al wat aan het knutselen geweest, wat dolfijnenvormpjes in stukjes geknipt, maar hèt ontwerp zit er nog niet tussen. Ach, misschien komt-ie er wel nooit. Zoals ik al zei, ik ben een schijterd met naalden... Koe

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-01 07:49

Karin dat hoog in je oorschelp valt dus heel erg mee, ik heb m eergister laten schieten en kan er nu bijna zonder auw aanzitten. eerst voelde ik m wel de hele tijd maar nu al niet meer Cool

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 10:35

ik vond zelf het gaatje boven in je oorschelp schieten pijnlijker dan waar ik hem heb .
ik heb het in den bosch laten schieten met oorbelletje erbij nog geen 20 gulden en ik heb het al best lang iets van 4jaar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, YandexBot en 26 bezoekers