Had ik maar 2 miljoen...zucht...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 22:47

Dan had ik de boerderij van mn dromen kunnen kopen die nu te koop staat.
Met heel veel land, paardenstallen etc. En de zwarte arabische hengst die daar staat staat ook te koop (ik rijd m) die zou ik er dan wel bij willen...

Waarom heb ik nou geen geldboompje in mn tuin.. Verdrietig *LOL*

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 22:52

oooh ik kijk ook altijd naar die gewelige huizen-advertenties in Bit. Huisje in Frankrijk met 50 boxen, een bak en een ovaalbaan en HEEL VEEL land Kwijl . Kan me voorstellen dat je die boerderij graag kopen wilt!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 23:01

Haha! Heerlijk toch om te kunne blijven dromen. Ik lig soms in mijn bed en denk dan: wat zou ik doen met 10 miljoen. Nou, dat is teveel om op te noemen. Maar dromen mag altijd en die zijn gratis }>

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 08:40

Geld maakt niet zaligmakend, gezondheid is het belangrijkste. Met geld kun je geen gezondheid kopen. Maar af en toe even lekker dromen is wel fijn. Party!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 09:07

Anneke, ik leef met je mee. Ik heb hetzelfde. ALs ik nu toch maar 4 ton meer te besteden had. DAn kon ik die boerderij al kopen en kon ik lekker zelf voor mijn eigen paarden zorgen.

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 09:41

ze zeggen wel dat geld niet gelukkig maakt, maar het is wel verdomt hadng Knipoog
ik wou dat ik iets meer geld had, dan had ik nu een heel mooi arabiertje gehad....heb een hele mooie gezien maar jah kan ik niet betalen terwijl hij nie eens zo duur is...

nou doegies!
enne ik ga ook nog ff lekker dromen

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 10:17

Fijn dat jullie mij begrijpen! Party!!

Heerlijk dag dromen... Dromen

Maar ben natuurlijk ook allang blij dat ik gezond ben Lachen , en ook paardjes heb.

Maar toch!
Ik zou dan helemaaaaal gelukkig zijn hoor... Tong uitsteken Schijnheilig

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 12:01

precies idem Anneke. Ik zou gelukkiger zijn in een huis waar ik voor de rest van mijn leven zou willen blijven, dan waar ik nu zit. DAt is gewoon een droom van mij. En geld zou mij in zo'n geval gelukkiger maken, ik denk dat ik me gelukkiger zou voelen als ik zelf voor mijn paarden kon zorgen, en ergens zou wonen waar ik het helemaal zie zitten. Dat is nu dus niet het geval. Maar het is wel zo dat gezondheid belangrijkst is, zonder gezondheid zouden mijn paarden zelfs niet meer van belang zijn.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 12:05

Ik ging zondag naar Brenda (Tender), die in het buitengebied van Coevorden woont. Bij hen op de hoek staat een prachtige verbouwde boerderij met veel stallen te koop. Echt een tophuisje. Reactie van Peter (vriend van Brenda): 'Heb je geld? Dat ding moet 1.2 miljoen opbrengen'. Mmm... op zich voor de locatie niet echt gek, in de buurt van Utrecht kost zoiets al gauw 2 miljoen. Maar het blijft helaas veel geld...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 12:15

Ik ken het ja...ik droom ook regelmatig over een leuk boerderijtje met stallen erbij en een heleboel dieren om me heen! Maar ja...helaas zullen dat altijd dromen blijven! Waarom kunnen we nou niet gewoon een keer de loterij winnen! Ik hoef 'maar' 1 miljoen, dan ben ik al tevreden! *LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 12:45

Ja, vind ik ook zo belachelijk: waarom laten ze nu 1 persoon 5 miljoen winnen en niet 5 personen 1 miljoen? Dan zijn er 5 mensen hardstikke gelukkig!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 12:54

1.2 miljoen hebben mijn ouders voor een boerderij over maar willen niet weg uit gelderland gelukkig heb je voor die prijs aardig wat huizen alleen niet naar mijn vader zijn zin.. ik wil inmiddels wel in elk krot wonen als er maar een goede stal bij zit....en idd we wachten maar op de staatsloterij.......

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 13:15

Ik heb zo'n "krot" gekocht. Nou ja niet een boerderij, maar mijn paardjes staan in de winter wel achter huis op stal. Ik moet heel even op de fiets naar de wei, das niet naast huis, maar dat neem ik wel op de koop toe Lachen
De tuin is ruim genoeg, geitje erin, hondje erbij en een katje. Kipjes in de tuin die eitjes leggen, paardjes in de stal. Dat is mijn droom toch wel.
Nu nog af- verbouwen!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 14:23

tegenwoordig vragen ze voor krotten ook al een miljoen.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 14:47

Hmm 1.2 miljoen valt op zich 'mee'...

Mijn ouders zeggen heel flauw, dan moet je maar een rijke vent versieren!
Ja lekker he, wat een tip.
En dat noemen zich mijn ouders! *LOL* Tong uitsteken

Is natuurlijk wel handig, maar niet rendabel.
Schijnheilig

Ik heb wel zo n gratis lot in de bus gehad, zoeentje van Andre van Duin.
Kun je 20 miljoen winnen!
Geef ik jullie allemaal een miljoentje!! *LOL* Schijnheilig

Alleen....kan m zo snel niet vinden... Frusty

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 14:56

Citaat:
Op 2001-09-25 12:45, schreef Desiree:
Ja, vind ik ook zo belachelijk: waarom laten ze nu 1 persoon 5 miljoen winnen en niet 5 personen 1 miljoen? Dan zijn er 5 mensen hardstikke gelukkig!


Ja dat begrijp ik dus ook niet. Of zelfs 20 miljoen, dat krijgt toch niemand in een leven op??

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 16:06

Ik zou wel onmiddellijk stoppen met werken en meteen een grote stal kopen hoor! als ik 20 miljoen zou winnen. Ik krijg dat geld dus wel op! grinnik. MAar het is absurd ja, dat slechts 1 persoon er van mag profiteren.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 16:06

Nou ikke wel hoor!! *LOL* Party!!

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 16:25

HMMM, ik droom er ook vaak genoeg van hoor!!
Ik zou direct het stuk land achter ons huis kopen!!
Maar ja.............

Inderdaad belachelijk van die onnozel hoge prijzen, hoe hoger de geldprijs hoe gekker de mensen met het geld omspringen, als je ietsje minder hebt ga je er bewuster mee om.
Helaas zal ik waarschijnlijk nooit weten hoe het is om een miljoen te bezitten Huilen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 16:27

Haha, dan zou je wel een gruwelijk luxe leventje krijgen met overal butlers en bedienden om je heen die alles voor je doen! En een huis zo groot dat je niet eens in alle kamers komt. Met ingebouwd zwembad, een sauna, een sportschool, een restaurant etc... En natuurlijk een paardencomplex om van te Kwijl

Oke ik draaf nu een beetje door geloof ik! Schijnheilig

Maar ik zou wel een lief klein boerderijtje willen met wat stallen, een bak, weiland etc. Met 5 miljoen ben ik dus al hartstikke tevreden. *LOL*

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 16:28

Ik heb hoop...

Ik vertrouw op Andre van Duin... Clown

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 17:00

Hihi, die gedachte komt me nogal bekend voor Dromen
Dan zou ik echt een leuk paardje kopen en heeel veel spullen enzo! Lovers En een leuke stal zoeken (Simonshaven *LOL* )
_________________
<font color="deeppink">Lieve Bolivia, wat ben ik blij
Met jou als verzorgpaard...
Je bent echt meer dan een miljoen waard!</font>


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Spirit op 2001-09-25 17:01 ]</font>

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 17:07

Gelukkig deel ik deze droom met vele anderen!! *LOL* Party!! Clown Tong uitsteken

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 18:34

Mensen hou op jullie maken me gek! Haha!
Een prachtige boerderij met veel land en je paardjes naast je huis zien lopen, ergens waar geen winter is....droooooooom Dromen