Groom cq oplossing gevraagd Ommen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Groom cq oplossing gevraagd Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 13:00

Daar gaan we weer Haha!

Ik zou Ommen niet rijden. Maar... ik voel mij eigenlijk vandaag best top. Ietsie spierpijn maar absoluut niet noemenswaardig. Onze trainster zegt: rijden die hap. Is goed voor de kick en je komt eens over die dip heen.

Goed, dit is de situatie. Het wordt Evert zijn promotiewedstrijd. Als de oplossing niet komt is het simpel en rij ik niet. Maar ik wil graag een oplossing natuurlijk Lachen. De situatie is dat wij een supergroom hebben die geen auto wil rijden. Vind ons busje eng *heh heh*. Nu hebben we dus twee mensen nodig. Een met een auto en rijbewijs die een van ons zou willen groomen en 1 met alleen een rijbewijs die ons busje kan rondtuffen. Wij willen namelijk niet gelijk starten. Ik heb zin mijn eigen wedstrijd te rijden en voor Rek moeten we nu ook kijken hoe hij het er alleen van af breng.t Hij kan niet altijd op anderen leunen.

Dussss.... mijn vraag. Iemand die zin heeft? In groomen natuurlijk. Kiwi kan er van meespreken dat je niets te kort komt op zo'n dag.

Oplossingen zijn welkom.

'Paint' it 'Black'


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:04

't Is dat Kiwi de 28e echt niet kan, anders had ze je met alle liefde geholpen. Oh nee, want dan had ze Annalynn al beloofd om te komen vrijwilligen... Hmm, waarom zijn endurancewedstrijden toch altijd zo gezellig en waarom wil ik toch altijd iedereen helpen? Knipoog

Ik denk iig met je mee naar een oplossing, die moet vast wel te vinden zijn.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 13:07

Kiwi mag niet. Die moet eerst leren dat ze maar twee handen heeft Knipoog . Al ben je een kei van een vriendin dat je het toch nog in je hoofd haalt er over na t denken. Gekke meid.

'Paint' it 'Black'

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:09

Ik denken..."promotiewedstrijd van Evert"..."promotiewedstrijd" Verward
Het klonk me zo gek in de oren. Zag al beelden van een enthousiaste Fasel met groot spandoek met EVERT erop, maar vlak erna viel het kwartje dan toch Bloos Haha!

Ik ben wel van plan om in Ommen te komen kijken, misschien ook met zus, maar kan nog niks beloven en weet vaak pas op het laatste moment of ik kom of niet. En dat lijkt me voor jou niet zo handig. Dus helaas kan ik je niet helpen, maar er is vast iemand die dat wel kan. Lachen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 13:14

Haha! Spandoeken. Nog niet eens zo'n gek idee Haha! . Mist de 'Go Evert Go' spandoek smiley Haha!

'Paint' it 'Black'

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:52

Haaai Fasel, het is dat ik organiseer want anders...

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 14:20

Haha! Is lief van je Gan. Echt. Maar jij doet ook iets. Want jij bezorgd ons een heerlijke wedstrijd en Evert zijn promotie.

Hoe is Ommen qua terrein trouwens? Afwisselend? Of net als Holten rechte lange paden? Kan ik me vast voorbereiden.

'Paint' it 'Black'

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:13

Waar ligt Ommen precies?? Ik wil misschien wel in jullie bussie rijden. We hebben zelf ook een bussie en voor mijn ene werk (ik werk part-time bij twee werkgevers) rijd ik in Sprinters, dus da's een flinke bus Knipoog
Het is op een zondag dus zou kunnen, 28 sept toch??
Ik hou even een slag om de arm i.v.m. hoever Ommen ligt vanaf Rotjeknor, maar ben wel er wel toe bereid!!
Groomen lijkt me ook een keer leuk!!
Ik hoor het wel!!
Jorie

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:15

Ommen ligt zo'n 15 km ten noorden van Nijverdal, kippeneindje vanaf R'dam dus.

Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 15:21

Ja joh, kippeneindje Haha!. Zou heel erg leuk zijn Jorie. En gezellig natuurlijk Haha!. Met jullie bus zou het dan opgelost zijn tot twee busjes. Wordt leuk daar in het bos Haha!

'Paint' it 'Black'

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:00

Kippe eindje???? Not dus!!!! Maar ja, wel errug leuk!! Ik ga het even met mijzelf en mijn vriend in de groep gooien..........
Maar ik dacht dat je juist voor jullie bus een chauffeuse zocht??
Ik zeg nog niet defenitief ja.......maar voor een mede schoenloper......en heb ik eens de tijd om iedereen te zien.......en te kletsen..........mmmmm.
We hebben nog ff dus we houden contact daarover!! Of hier of op de lijst!!
Jorie

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:11

28 september... het lijkt me best wel een keer leuk. En ja, als het vanaf Rotterdam een kippe eindje is Knipoog
Ik ga eens kijken hoe het hier met de agenda zit. Wie weet kan ik en dan wil ik gerust helpen. Misschien wel leuk als Jorie en ik samen gaan, samen vanuit Rotterdam en dan slepen we jullie er doorheen.

We'll stay in touch!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 16:34

Nou dat zou echt fantastisch zijn. Ik ben van plan morgen in te schrijven. Dan gooi ik er twee de deur uit. LEuk:D Het kriebelt alweer Haha!

'Paint' it 'Black'

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:08

Haha lekkere kippe eindjes....Maar wel leuk als jullie daar komen groomen, kunnen wij ook eens officieel kennismaken Jorie (ik rij daar als alles mee zit de 72 km)

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 20:25

mazzeltje schreef:
Haha lekkere kippe eindjes....Maar wel leuk als jullie daar komen groomen, kunnen wij ook eens officieel kennismaken Jorie (ik rij daar als alles mee zit de 72 km)


HELEMAAL NIET!!! Ze zijn van mij!!! Bloos Bloos

Je wil ze gewoon stiekem inpikken.

Wij hebben lekkere lunchboxen en drinkies hoor Haha!

'Paint' it 'Black'

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:26

Ommen is qua terrein heel makkelijk ( vind ik) en afwisselend, zandpaden, brede bermen.
Wel hier en daar lange paden maar daar ben je zo voorbij, zeker in een lekker galopje (vraag maar aan mijn knollo)

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 20:33

Da's mooi. Ik neem ook mijn MP3 speler mee dan komt het helemaal goed Lachen

'Paint' it 'Black'

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:46

*baalt dat Marco pas geleden z'n MP3-speler heeft verkocht omdat-ie er niets mee deed*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:57

Wat denk je weer slecht van mij Faseltje, inpikken....
Gelukkig voor mij begint mijn groom pas volgend seizoen weer met zelf endurance te rijden...Dus dan wil ik ze wel INPIKKEN!!!!
Bij deze zoek ik dus voor volgend seizoen een Groom met rijbewijs!!!!
Vergoeding van reiskosten , lunchpakketjes en EEUWIGE DANK!!! Pling

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 21:00

Haha! ik slecht denken? Nee hoor, ben gewoon hebberig Haha! .

Het is wat he, dat gedoe met grooms altijd Haha! .

O en haar lunchpakketjes zijn bij mij lunchpakketTEN Haha!

'Paint' it 'Black'

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:03

Fasel, je hoort het morgen definitief van me. Mannetje vindt het in principe wel goed.
Moet je me wel precies vertellen wat ik moet doen hoor, heb nog nooit wat met Endurance te maken gehad maar ik lees jullie verhalen met veel plezier en het lijkt me echt waanzinnig om te doen, maar ja, ik ben een dressuurmuts met een dressuurmutsenpaard Knipoog

En Mazzeltje, mocht het me bevallen dan wil ik jou volgend jaar ook vast wel een keer komen helpen hoor!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:03

kwallieballie, laten we anders samen starten en de grooms dan maar delen!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:04

Fasel schreef:
O en haar lunchpakketjes zijn bij mij lunchpakketTEN Haha!

OEH OEH, nu heb je me om! Ik hou van veel lekker eten! Haha!
Ehm, dat viel waarschijnlijk niet op bij de Dorinedag aan de lading snoep die ik in de huifkar had gelegd? Knipoog

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 21:07

Haha! oh was jij dat. Bij ons zit er gegarandeerd veel lekkers in. Bijvoorbeeld roze koeken, vraag maar aan Arwen_lune Haha!

En het is niet zo moeilijk hoor. Gewoon veel kleppen en plezie rmaken en zo af en toe wat water geven Haha!

Ik ben nie kwallieballie Mazzeltje Haha! Maar delen wil ik wel hoor. Maar ja, jouw kasteel loopt zo hard tov mijn dwergnegertje Haha!

'Paint' it 'Black'

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:10

oliebol, dat kleppen, weet niet of dat me gaat lukken, dat is het moeilijkste gedeelte Knipoog

Morgen even kijken of ik iets voor die dag kan verzetten, als dat lukt dan ga ik je gewoon helpen en anders ben ik er gewoon als toeschouwer een keer bij!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers