Cursussen in Barneveld

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Cursussen in Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 09:26

Ik heb laatst een catalogus aangevraagd van de cursussen die ze in Barneveld aanbieden.
Ik heb zeer veel interesse in erkend functionaris EHBO paard.
Met deze cursus mag je tijdens evenementen/concoursen etc. optreden als er geen dierenarts aanwezig/op tijd is.

Heeft iemand ervaring hiermee? De cursus is wel nieuw maar ik ben benieuwd of meer mensen deze cursus willen gaan volgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:16

Toevallig heb ik deze week ook in die folder zitten kijken en die cursus lijkt mij ook wel wat.

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:43

weet niet of het helpt Haha! maar zijn goede cursussen in barneveld. ik zelf heb mbo dierverzorging gedaan op het groenhorst, wat er dus naast zit.
die mensen van het ipc leren ook afrikanen hoe ze met hun vee om moeten gaan en na een paar maanden mogen ze weer terug naar hun land Haha!
is wel eengoede zaak.
ze hebben ook leuke dieren waar je het werk mee moet doen.
ook de leraren zijn aardig, leer je veel van.

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:46

Ik dank dat het altijd zinvol is om zo'n cursus te doen. Vind zelf dat ze de basisbeginselen voor paarden-ehbo verplicht zouden moeten stellen voor wedstrijdruiters. Dat je gewoon weet wat je wel en niet mag doen in geval van een noodgeval. Vind ik toch wel een heel prettig idee.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:06

ik doe zelf de paardenhouderijopleiding in barne veld en dat is een leuke opleiding. De mensen van de praktijkschool waar die cursus word gevenm zijn heel goed als ik jou was zou ik het gewoon doen!!!

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:30

Ik leer daar voor dierenartsassistente! (3e jaar!).
Inderdaad hele aardige èn vakbekwame mensen.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 08:10

Okay, ik ben om. Ik ga me inschrijven voor de cursus die in januari begint. Tessya, hou je me op de hoogte? Als jij die cursus ook gaat doen, kunnen we 'meeten'.!!!