wedstrijd annen: 1 keer zooitje, 1 keer eerste

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

wedstrijd annen: 1 keer zooitje, 1 keer eerste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 19:29

Vandaag had ik dus weer mijn eerste wedstrijd na 5 maand blessure leed. Avalla is eindelijk weer helemaal hersteld van een peesblessure en bloedarmoede, en liep weer hartstikke lekker.

Ik moets om 20 voor 3 's middags starten in de M1, dus ik kon zowaar een keertje uitslapen voor een wedstrijd. Het was vandaag ook nog eens heerlijk weer, in tegenstelling tot gister toen de wedstrijd een beetje Schijnheilig nat was, dus wat wou ik nog meer.

Avalla eerst lekker ingereden, en daar liep ze al redelijk, maar niet echt super. Maar op het moment dat ik om de ring heen reed liep ze heel erg lekker. Dus vol goede moed beginnen de aan de proef. Was alleen een kein probleempje: ik kon mijn moeder die mij stond voor te lezen voor geen meter verstaan, en ik kende de proef niet uit mijn hoofd Haha! . Je hebt waarschijnlijk wel een idee hoe dat toen ging. Ik maar op de rem omdat ik niet meer wist waar ik heen moest, moeders wist niet meer waar we gebleven waren. Moeders maar even de ring in gekomen, die heb ik aangewezen waar we waren en toen weer vrolijk verder gereden.

Maar goed, concentratie was natuurlijk een heel eind weg, en die heb ik vooral nodig om recht op te blijven zitten... dus halverwege de rechtergalop zat ik met zadel en al ongeveer naast haar, want ze was ook niet helemaal goed aangesingelt. Precies voor het jury-hok even op de linker beugel gaan staan Haha! . En ik was blij dat de proef was afgelopen.

Voor de 2e proef eerst maar eens mijn zadel weer fatsoenlijk neergelegd Tong uitsteken . Het 2e gedeelte van de eerste proef had ik wel goed verstaan, dus van mij kon mijn moeder ook gewoon de tweede proef gaan voorlezen, maar die had voor de zekerheid mijn intructrice het proevenboekje gegeven. Die heeft een wat heldere stem, want je moest ook nog al wat overschreeuwen zo naast het inrijterrein en nog twee bakken .

Tweede proef ging super. Kon alles goed verstaan dus kon me gewoon op het rijden concentreren (en het zitten natuurlijk). Alleen de middendraf kon ze veel meer, maar dat kon ik niet uitzitten dus dat hebben we rustig aan gedaan.

Al met al heel tevreden, en avalla lekker uitgestapt en naar huis gebracht. Daarna teruggereden naar Annen voor de Kur op muziek die nog gereden werd. Ik had al even gebeld en had al gehoord dat ik bij de tweede proef voorlopig eerste stond, maar toen moest er nog aardig wat na mij.

Bij de prijsuitreiking bleken we dus eerste te zijn geworden met 164 punten (niet erg ruim gepunt, degene die de 1e proef had gewonnen met 188 punten had in de tweede proef 158). dus ik heb weer een beker voor de verzameling.

foto's komen er nog aan

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:43

in annen?
M1?
haha ik was daar ook (mijn vereniging organiseerde het Tong uitsteken)
ik was aan het schrijven!
Gauw foto's hier neer zetten!
Ben ik gewoon een bokt-meeting misgelopen! haha

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 12:09

Wanneer en bij welke bak heb je geschreven? wel jammer dat we elkaar dan zijn misgelopen

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:42

Was ook in Annen. De uitslag in de M1 viel me inderdaad op. Die ene deelneemster had in de eerste proef 188 (!!!) punten terwijl nummer 2 168 punten had. 20 punten verschil!!! In de tweede proef had ze 158, ook een heel verschil met de eerste proef. Ik vroeg me wel af hoe zo'n groot verschil nu kan ontstaan. In de eerste proef moet ze de sterren van de hemel hebben gereden, anders heb je toch nooit 20 punten hoger dan nummer twee? Lijkt me wel een keer kicken hoor, zoveel punten. Wil ik ook wel een keer!

Mijn prestaties waren gisteren niet bijzonder. Was zelf wel tevreden, had namelijk de laatste weken heel weinig kunnen rijden, dus ik vond mijn paard wel heel braaf. Ze deed alles redelijk braaf, maar goed, spectaculair was het niet.

Maar eh, Laurae, gefeliciteerd met je eerste prijs EN je winstpunt!!! OK dan!