Leer om de knop wikkelen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 09:37

Om de knop van mijn zadel wil ik graag leer wikkelen, zoals bij roperzadels ziet. Wie weet hoe dit precies moet, of wie kan dit. Zelf vind ik het een beetje op een Turkse knoop lijken.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 09:42

zou het eens aan claudia vragen. bij mij zit er ook zoiets omheen en ik heb het zadel van haar gekocht. misschien dat ze ook wel weet hoe het eromheen moet.
ga je koeien vangen?? Haha!

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 18:21

er zit haast altijd rubber om de knop heen, behalve als je een echte buckaroo bent, dan wil je liever rawhide omdat de lasso er beter omheen glijd en de koe dan niet zo'n schok krijgt
diervriendelijk Knipoog
nee verder geen idee hoe je dat doet,misschien eens vragen bij een zadelmaker
is trouwens wel een goed idee, om de krassen op je hoorn te voorkomen als je je zadel op z'n kop neerzet, of van het in/uit te kleine zadelkastjes te halen waar hij zijwaards in moet en wat gemaakt is voor engelse zadeltjes maar waar het nog net in past als je precies op de goede manier het zadel scheefhoud,
zoals ik Haha!

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 20:40

Om beschadigingen tegen te gaan, dat is ook de reden dat ik er leer omheen wil hebben.
Koeien vangen met mijn paard zit er niet in, katten is een goede optie (daar is ze tenminste niet bang voor Verward ).