Weinig te melden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Weinig te melden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 21:10

Ja weinig te melden.
De training met Joris gaat zijn gangetje. op dit moment even rustig aan omdat mijn vriend een lastig rooster heeft en hij er vaker niet bij is dan wel.
Ik longeer hem wat, wandel wat met hem en sleep hem op stal achter me aan. Sta ik te kletsen met Napoleon en Prima, hang ik half over joris heen.
Joris heeft nu het geluk dat hij lekker de hele dag het land opgaat. *LOL* zolang het nog duurt. Ze gaan het land bemesten dus dan is het voorbij.

Hij ontwikkeld zich wel tot een hele mooie pony. Hij wordt ook steeds brutaler en begint te wennen aan de drukte en alles wat er op stal gebeurdt.

Nu hopen dat ik binnenkort weer de tijd heb om hem door te trainen. Oftewel, hopen dat vriendlief weer eens wat vaker thuis is.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:17

Beetje komkommertijd, maar alles gaat wel mooi z'n gangetje.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar het smeuige verhaal dat bij je avatar hoort, kan je daar niet een leuk verhaaltje over vertellen? Knipoog

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:26

Ja ook mijn blik werd meteen naar je avatar getrokken,nog voordat ik je topic had gelezen Knipoog Wat gebeurd daar?

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 21:37

Daar gebeurde weinig. Ik ging zitten, hij werd een meter kleiner, sprong naar voren en stond weer op 4 benen. Daarna ging ik zitten en stapte hij 3 rondjes aan de hand rond. Suzan was getuige en fotograaf. zij heeft precies op het juiste moment die foto gemaakt. erg gave foto vond ik.
Afbeelding
Deze foto is de volgende na die spektakelfoto. Tussen deze en de spektakelfoto zit 15 seconde!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 22:34

Whahahaha, heb ik allemaal gemist *LOL* dat koppie van hem.......... echt geweldig Ik wacht op de volgende sessie Knipoog maar als je het niet erg vind blijf ik op veilige afstand............. heb even genoeg gehad van ¨jonge, groene¨ paarden/pony´s Tong uitsteken Kan eindelijk weer een klein beetje mijn vinger buigen, maar een nieuw velletje gaat zeker nog een paar dagen duren Clown

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 06:34

Dat scheelt, dat was niet eens Joris Haha!
Je had het verkeerde formaat uitgekozen om vast te houden

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 08:35

Belker schreef:
Dat scheelt, dat was niet eens Joris Haha!
Je had het verkeerde formaat uitgekozen om vast te houden


Hahaha, idd scheelt ongeveer 30 a 35 cm schofthoogte *LOL* naja, misschien heb ik daarom zelf ook geen kast van een paard uitgezocht Haha!

Maareh, hij ziet er wel heel lief uit, kleine Joris