Ik heb écht een vuilnisbakkenras!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Ik heb écht een vuilnisbakkenras!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 19:38

Anna-Jelly&Ewald, Littleroosie&Laica en Gammon en ik hebben een verkeerstrainings stapritje in en om Joure gemaakt. Zondag is een leuke dag ervoor omdat het grootverkeer wegblijft en je dus alleen te maken hebt met bergen wandelaars, fietsers, kinderen, zondagsrijders en een verdwaalde streekbus.

Vooral met Laica was het nog de vraag of alles goed ging want die was het minst verkeersmak. Maar Anna-Jelly en ik weten wel beter; het is gewoon Roos die niet verkeersmak is en gillend op Laica zit... Haha! In ieder geval is het fietstunneltje overwonnen want zowel Ewald als Laica gingen er op de terugweg zonder stijgeren of bokken door zodat er geen hersenschuddingen zijn gevallen.

We zijn het plaatselijke parkje ingereden waar het hoogste punt van Joure ligt, een heuvel waar vroeger een theehuis op stond. Helaas durfden we alledrie de heuvel niet te nemen omdat hij toch vrij stijl is. Misschien dat we de volgende keer meer lef hebben. Bloos Daarna zijn we de winkelstraat doorgereden wat erg spannend was. De paarden kregen nog bij een kroegje suikerklontjes alleen de eigenaar durfde ze niet te geven, dat moesten we zelf doen. Gammon liep daarna de hele tijd met zijn neus tegen mijn been want daar kwam toch dat lekkers vandaan? Vingers aflikken

Ook heeft Gammon alvast zijn Sinterklaas cadeautje uitgezocht... Mèn, bere-interessant hoor zo'n etalage met al die spulletjes erin!!! ff koekeloeren hoor! Maar het allerergste was dat hij daarna met zijn neus in zo'n gele vuilnisbak ging wroeten... tsja, ik heb niet voor niks een Tinker hè? >;) ook een afvoerputje vond hij lekker ruiken en ja hoor, doe nog maar zo'n vuilnisbak! Zou daar ook iets lekkers in zitten?!

Daarna zijn we naar het huis van Anna-Jelly gereden waarbij we langs de opa van Littleroosie kwamen. Dus moest er gezwaaid worden. Gam vond het onkruid tussen de straatstenen ook wel lekker. Verward Bij Anna-Jelly zijn we nog op de gevoelige plaat gekomen en nu maar hopen dat het nog iets geworden is. Lachen

Op de terugrit moest er ff over het grasveld worden gecrossed wat eigenlijk alleen maar wordt gebruikt als kermisterrein. Het was een harstikke leuk ritje, we zijn dik 2,5 uur weggeweest waarbij we hoofdzakelijk hebben gestapt.
Maar ik blijf me er over verbazen dat eten het enige is waar Gammon aan denkt... Verward

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:41

hahaha echt weer typisch een Pellie en Gammon verhaal Tong uitsteken *erg leuk om te lezen als t positief is Lachen *

Ik ben benieuwd naar de foto's Knipoog En volgende keer gewoon t heuveltje nemen, angsthazen Knipoog

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:43

Gillend valt ook wel weer mee Tong uitsteken Maar ik ben nog steeds stomverbaasd dat ze zo braaf was. Moeten we zeker weten vaker doen, kvond het echt humor Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:45

Haha leuk verteld Haha!
Ben nu bezig met de foto's, ze zijn neit super maar geven een kleine indruk van ons veldje voor huis Tong uitsteken

Gammie was wel lachwekkend met zn afvalbak-liefde Knipoog

Zo'n rit moeten we vaker maken Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 19:46

Wahaha dank je Leon, da's een compliment toch? Bloos Ik vond dat hij er fit genoeg uitzag om een rustig ritje te maken. En hij heeft het erg naar zijn zin gehad, kon ik aan zijn koppie wel zien.

Oké Roos, ditmaal had je niet zoveel herrie maar soms.... Schijnheilig

Maaike heeft je moeder nog een foto kunnen maken van Waldi's "oinkje"? Haha!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:56

Dat vuilnisbakken gedoe komt me bekend voor.... Zal het dan toch aan het ras liggen? Maar fijn dat het alweer ietsje beter met Gammie gaat Ach gut

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:00


xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:01

leuk om te lezen pell.........

arme Gam....krijgt gewoon te weinig te eten van je dat ie de prullebakken al moet afstrunen Haha! Tong uitsteken Extreme duivel

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:10

Nee jammer genoeg niet Boos! Die ene van ons op de heuvel is wel leuk alleen moest ewald net weer zn been jeuken Tong uitsteken

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 20:26

Hahaha Myrthe dat is ook zo!!! Gam moet ook altijd de container op stal aflikken, die staat precies naast de ingang. Hij heeft zo zijn ritueeltjes zal ik maar zeggen... Ik vraag me nog altijd af in hoeverre paarden autistische trekjes hebben Lachen

Hmmm Loes... Gam is niet op dieet hoor... écht niet! Schijnheilig

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:33


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:24

Leuk dat het zo goed gaat. Ik denk dat die vuilnisbakken liefde echt een raskenmerk is, ik heb er ook zo een, overal wordt een kop ingestoken om te kijken en te proeven of er iets eetbaars inzit, hij heeft al eens met zijn kop vastgezeten in zo'n ton op de manege (erg genant) ook een peukenbak schijnt wel te smaken.

De foto's zijn hardstikke leuk geworden. Iedereen heeft er lol in.

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:25

Leon, geloof me als jij die heuvel ziet, dan bedenk je je ook wel even of je er wel of niet op gaat. Haha! Aangezien die toch vrij steil en aardig glad is.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 21:42

Dank je Karuna Lachen

Die heuvel is jammer genoeg erg hard en daardoor glad. maar wie weet...