Nikita's hoefjes opgetilt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Nikita's hoefjes opgetilt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 13:40

Party!! Wij hebben op de manege een 2 jarig merrietje staan met de naam NIKITA, die ik nogal zielig vind. ze staat de hele dag alleen maar in de stal en verder kijkt helemaal niemand naar haar om. Boos! Okay, ze voeren haar en mesten haar stal uit maar that's it. Ik vind het zo zielig voor haar, want nou weet ze helemaal niet hoe ze met andere paardjes en mensen om moet gaan. Een paar weken geleden was ik het zat en heb ik aan de manegeeigenaar gevraagd of ik, als ik op de manege was, dingetjes met nikita mocht oefenen. Dat mocht Haha! en nou heb ik dus een soort verzorgponytje... Ik heb eerst een week elke keer eventjes bij haar in de stal gezeten, dan kwam ze snuffelen enzo, en nu probeert ze al echt vriendjes te worden, en blaast ze in mijn gezicht enzo, en kroelt in mijn haar. Je kan haar nu al echt overal aanraken enzo. Toen heb ik haar ongeveer 4 dagen achter elkaar, voorzichtig gepoetst met de zachte borstel, en ze vind het heerlijk. Vandaag durfde ik het aan om te proberen of ze haar voetjes op wilde tillen, en dat deed ze.. Ik helemaal trots *LOL* Haha, voor jullie misschien een onzinnig topic, maar ik wilde het toch even vertellen Haha! Haha!

Annebell_001
Berichten: 562
Geregistreerd: 08-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:06

Nou, ik vind het echt onwijs top en lief van je!
Wat voor een paardje is het?
Jammer dat de eigenaar verder niets met haar doet...maar nu heeft NIKITA iemand die er wel voor haar is!
Echt lief van je!
(misschien kun je als het allemaal leuk klikt haar later kopen of huren...)

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:01

hey,helemaal top van je!

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:29

Goed hoor van je dat je tijd in deze pony wil steken,je zal zien dat er snel een vertrouwensband ontstaat tussen jou en nikita!