The Bachelor

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

The Bachelor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 22:05

Wie heeft gisteren op RTL4 dit programma gezien en wat vonden jullie van hem?

Het was niet bepaald mijn type met die hete aardappel in zijn mond. Ik ben benieuwd welke van de dames hij gaat kiezen.
Het viel mij ook erg tegen dat niemand van de dames het lef had om de roos te weigeren.
Dat had ik wel gedaan OK dan!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:08

Damn die vent had iets met zijn arm, heel irritant.
Die blikken van sommige meiden jemig.
Ik denk dat we nog wel een vechtpartij kunnen verwachten het was haat en nijd in de voorstukjes Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:10

Ik heb het ook gegekeken...vond het allemaal erg gemaakt...die speeches ook, bah....inderdaad wel jammer dat niemand weigerde.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:13

ja, hoe hij praatte, echt veelste "correct". Echt verschrikkelijk zoals vrouwen gelijk al over elkaar zitten te roddelen. Hoop dat er wat meer actie in komt, want de eerste uitzending vond ik erg saai.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:04

M'n moeder zat het te kijken. Kwam ik thuis, ik vragen van: wat is dat??

Ja, dit is iets nieuws, the Bagelor...

Nagelbijten / Gniffelen , moeders... Ach gut


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:07

Ik had het ook aanstaan op de achtergrond.
Heb hem horen praten, niet mijn smaak.
Hele programma is niet mijn smaak trouwens, ik zou er nooit aan meedoen. Wachten tot je uitgekozen wordt door meneer de vrijgezel, nee dank je. En al die vrouwen accepteren idd die roos maar, een relatie moet toch van 2 kanten klikken? Nu heeft hij het voor het kiezen en al die vrouwen vallen voor hem?? Heel apart. Hij kan toch ook gewoon je type niet zijn, dan ga je toch niet door in het programma omdat je je opgegeven hebt? Als hij niet op tv was gekomen hadden ze hem waarschijnlijk ook nooit uitgekozen dus wat dat betreft is het wel een heel raar fenomeen.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:13

whaa niet leuk!
ik was het helemaal vergeten te kijken en nu hoor ik iedereen erover Verdrietig

Wanneer komt het weer?

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:17

Dit is volgens mij net zoiets als 'who wants to marry a millionair?' of niet??


Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:31

Inderdaad.. en die millionair is nu getrouwd met een man of niet????

Nee, inderdaad ontzettend type Balletje, die Roderick Misselijk die naam zeg, nee duidelijk niet mijn type!

Mijn vader had trouwens in een roddelblad (bij de kapper Haha! ) gelezen dat hij al 3 maanden een relatie had toen hij aan het programma begon!
Nu is het met die bladen altijd de vraag wat waar is en wat niet, maar toch Verward

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:35

sorry heb het niet gezien. ik hou helemaal niet van zulke tv programma,s dus zal er ook niet over mee kunnen praten. ook programma's als big brother en de bus heb ik nog nooit gezien. vind ze gewoon erg irritant.

DAG LIEVE MAMA. I love you and I miss you
28 mei 1941 - 21 januari 2009

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:54

NIiet gezien... Wat deden ze met die roos Verward

... And we like all the fluffy animals.


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 08:09

haha ja ook gezien, er was 1 zo'n dametje met een zwarte roos in dr haar. annemarieke ofzo??En die maakte zich volgens mij helemaal niet geliefd, ze deed ook wel heel nep.
Net zo als die Roderick trouwens.
En dan die vrouwen..Ja hij laat me terug kijken ( in zn ogen), hij wil een gezin stichten!
Blabla...t kwam allemaal een beetje nep over, vooral die 'toespraken' die hij hield, k denk niet dat hij die uit zn hoofd deed.

Met die roos moest hij 15 vrouwen kiezen( v.d 25) die hij beter wou leren kennen.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 08:21

Ow is dat The Bachelor met Alex ??Die reeks is hier al voorbij en nu is net de reeks The Bachelorette hier voorbij met Christy (iemand die ook in the bachelor deelnam als vrouw) en Christyn moet dan uit 12 mannen kiezen.En nu is hier zo'n programma Olivier de rijke en die moet ook uit 12 vrouwen kiezen elke keer en dan de vrouw die overblijft gaat hij mee trouwen en dan gaat hij vertellen dat hij eigenlijk helemaal niet rijk is maar een simpele bouwvakker (want in dayt programma woont hij in een kasteel en rijd met de sjiekste auto's enz Haha! )

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 08:49

je zou maar 15 keer van joop van den ende moeten zeggen: "xxx wil jij van mij deze roos aanvaarden". volgens mij word je daar niet vrolijk van.

ik vraag me af hoe wanhopig je moet zijn om je als dame voor zo'n programma op te geven. ik bedoel het is al genant als mensen thuis achter je jaloerse acties komen, maar om dat nou op de buis te laten zien... geen reclame voor jezelf denk ik Knipoog

Amor Vincit Omnia

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 09:18

Nee idd, 15 vrouwen die gewoon strijden om een vent. In de voorstukjes van de resterende afleveringen was er alleen nog maar haat en nijd, dikke drama's en hij probeert volgens mij ook iedereen qua sex gebied uit! Best wel goedkoop om jezelf voor zo'n vent zn voeten te gooien.

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 10:03

Ik vind het ook allemaal erg nep. Sommigen spanden daar wel de kroon in o.a. die Annemarieke.

Weet iemand trouwens waar het opgenomen is?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 11:32

Fitzroy schreef:
Ik vind het ook allemaal erg nep. Sommigen spanden daar wel de kroon in o.a. die Annemarieke.

Weet iemand trouwens waar het opgenomen is?


Het was igg op een superlokatie!! Daar wil ik ook wel eens een weekje doorbrengen! Maar niet met die vent!! Ik had zeker weten die roos geweigerd! Wat een nepsnolletjes zaten erbij zeg, allemachtig, echt zo desperate...maar ja. Daarom zit ik hier en niet daar.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 11:38

Fitzroy schreef:
Weet iemand trouwens waar het opgenomen is?

Ik dacht dat ik hoorde zeggen dat het in Spanje was.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:15

ow hier heb ik een voorstukje van gezien. Echt fout zeg, dat mensen zich hiervoor lenen. Maar goed dat is mijn mening en ieder zijn hobby Haha!

puntje puntje puntje

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:19

SuperPepeijn schreef:
.
ik vraag me af hoe wanhopig je moet zijn om je als dame voor zo'n programma op te geven.


heel goedkoop inderdaad. Maar die vent dan, die leent zich net zo goed voor dit gedoe

puntje puntje puntje

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:25

SuperPepeijn schreef:

ik vraag me af hoe wanhopig je moet zijn om je als dame voor zo'n programma op te geven. ik bedoel het is al genant als mensen thuis achter je jaloerse acties komen, maar om dat nou op de buis te laten zien... geen reclame voor jezelf denk ik Knipoog


Olivier de Rijke, wat hier nu speelt is volgens mij nog een graad erger. Hoe idioot moet je zijn als je daadwerkelijk gelooft, dat daar de een of andere multimilionair een vrouw gaat uitzoeken op een paar weken tijd? Verward
Soms vraag ik me echt af wat drijfveren voor die meisjes zijn en jongens, zoals in de vrouwelijke versie van the bachelor.

Ik kijk echt wel eens graag naar die programma's, de jaloezie en afgunst is meestal hilarisch in die programma's OK dan!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:05

Ik vind 't echt ziek dat soort programma's, maar ik moet volgende keer toch maar eens gaan kijken Tong uitsteken Ben benieuwd hoe wanhopig ze zijn Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:01

ik hoorde op stal dat er 1 meisje mee deed die hier hefet gereden en die hier in het dorp woont. ik ken haar helaas. echt een greppel del.

Vivian heette ze ik heb het niet gezien en volgens mij is ze er uit.

hihihih

ben je toch triest als je aan zon programma mee doet of niet?

When love is a drug, then let me be your dealer!

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 08:43

Ik vind al die programma's maar onzin. Ik heb maar een paar minuutjes gezien van een aflevering van The Bachelor. Wel een knappe kerel om te zien maar of hij in het echt zo is heb ik mijn twijfels over. Ben benieuwd wanneer hij weer gescheiden zal zijn.(verschrikkelijk om ze te denken hé) Wel zou ik zelf niet deelnemen aan zo'n programma's. Je maakt alleen jezelf belachelijk.

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 08:48

Ik vind dit soort programma's Onzin ... Ik snap ook niet waarom meiden zo een vent moeten krijgen ... en bovendien was al in het nieuws dat hij al een vriendin heeft ?? *gaat het gerucht te ronde ? *

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij