we hebben de wei & stalling !!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 21:15

pfoe gelukkig,
we komen net van die mensen vandaan en we mogen Carina erneer zetten,. dat betekend dat ze voor de winter een droge bodem over haar voetjes heeft Lovers
's nachts zal ze op stal gaan maar dat maakt niet zo veel uit, en dan overdag de wei in als het niet al te nat is... Schijnheilig

ff wat voorgeschiedenis:

vorig jaar winter is carina naar een wei gegaan die fiks blubberig werd. zo tot aan de koten in de modder Boos! . dar kreeg ze last van mok dus hadden we haar naar een andere wei gehaald waar het wel goed ging. nu kunnen we haar dit jaar daar niet mer neerzetten omdat dat stuk verkocht is. we warten dus op zoek naar een andere mogelijkheid om haar te stallen en het enige waar we op uit kwamen was een stal op 14km verderop. geen doen dus met een fiets. nu kwam ik vrijdag dus ineens dit stuk wie met stalling tegen, op 500m van m'n huis af! ik heel brutaal op die mensen afgestapt, gevraagd of ze stallen deden verhuren. zaterdag met m'n ouders wezen kijken en nu hebben we het dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
komende zaterdag gaat Carina dus verhuizen. naar een lekker stalletje en een mooie (droge) wei Lovers Lovers

'k heb nu al zin in zaterdag Lachen

Party!! debbie Party!!

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 21:20

Gefeliciteerd met je wei en stalletje. Fijn dat het zo dichtbij huis is. Cool


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 21:22

Fijn voor je! Is wel lekker om alles (je liefste) in de buurt te hebben he? Ik kan het weten, loop de straat uit en daar is-tie mijn schattie...
Haha!
Alles verder goedgekomen nog na dat geruzie met de Shetten en de wond van Carina?

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 21:31

ja echt heerlijk om je beessie lekker dichtbij te hebben Lovers

met de wond van Carina is alles goed gekomen ja, lief dat je erna vraagt. hoe is het met de wond van Sibold afgelopen?

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 08:13

Goed wel, zeker nu het winterhaar doorkomt.
Het is heel mooi genezen (dank aan de DA Lovers ) de laatste keer dat ik het kon zien zat er slechts nog een dun donkerbruin streepje... gelukkig geen wildvleesklonten e.d.
Ik vroeg het nog aan Sib of hij nog plastische chirurgie wilde, maar hij vond het wel goed zo Lachen (knappe man)

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 10:04

O wat gaaf voor je!! Lekker dicht bij huis! Veel plezier op je nieuwe stal Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 14:05

Citaat:
Op 2001-09-25 08:13, schreef Sibold:

Ik vroeg het nog aan Sib of hij nog plastische chirurgie wilde, maar hij vond het wel goed zo Lachen (knappe man)



hm dus geen ijdel IJsje? Haha!

ik ben nu gewend dat als ik uit m;n raam kijk dat ik Carina zie lopen *verwend* dus dat zal nu wel wennen zijn maar het is idd nog steeds dichtbij *LOL*

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chant1982, Cjuan, criollo_yess, Misslev, s1993, VenoSnorlax, WendyKtH, Wispeltuur en 144 bezoekers