gezocht:een plaats waar ze paardenbloed aftappen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nanya

Berichten: 181
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Nederland

gezocht:een plaats waar ze paardenbloed aftappen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 11:49

Mijn vorige verzorgpony is verkocht aan haar hoefsmid. Die kon haar niet aan en toen is ze aan een manege verkocht. Ook die vonden de pony te lastig en toen is ze via een handelaar naar een plaats gegaan waar ze ponybloed aftappen Boos! . Nou vraag ik me af waar dat is en waarom ze dat doen en ook hoe. Kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 11:56

in nistelrode zit een grote en bij arnhem, er zullen er wel meer zijn, pony's lijden daar weinig mee, ze zijn gezond (moet ook wel!) en staan dag en nacht met een grote groep in de wei ,en dan word er , hoe vaak weet ik niet meer, bloed af getapt van de beesten, sommige worden ook gereden , en er word mee gefokt, WANT als een pony dragend is, dan heeft die geneeskrachtige stoffen in zijn bloed die voor medicijnen gebruikt worden (voor mensen!)

je hebt ook pony's bij de organon, daar doen ze ook bloed af nemen maar ook medicijnen testen, die pony's hebben het minder goed voor elkaar dus...

Nanya

Berichten: 181
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 12:06

Organon, waar is dat? Dus er wordt bloed afgetapt voor de stoffen en die worden gebruikt in medicijnen? En weet je toevallig ook hoe zo'n bedrijf wordt genoemd of een telefoonnummer van een van die bedrijven? Dan kan ik proberen te bellen. Maar alvast bedankt voor deze informatie.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 12:49

gewoon een bloedtapperij heet dat
en organon zit in oss

maar ik denk niet dat die mensen zitten te springen op een meidje dat gaat vragen of ze die pony toevallig op stal hebben staan .
je kunt beter bij jou in de buurt bij die handelaar ofzo vragen welke bloedtapperij ie heen is gegaan .

Nanya

Berichten: 181
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 13:29

je hebt gelijk, maar die handelaar wil dat dus niet zeggen. Snap je?


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:33

sja is erg lastig.ik snap dat je je er heel erg rot door voelt! misschien kun je in de buurt wat rondvragen ??
en ff opzoeken waar ere rgens bij jou id buurt een tapperij is?en dan ga je daar gewoon een x hene en kijkt of je hem op de wei ziet staan , heel veel sterkte iig!

Nanya

Berichten: 181
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 13:39

Dank je, ik zal proberen om die handelaar nog ns ff uit te horen.(hi,hi) Of misschien kan ik via de hoefsmid nog wat meer te weten komen.

boemel

Berichten: 8345
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:21

In Didam tappen ze bloed af bij pony's. Ik weet niet meer hoe ze heten.
Ze zitten ca. 400m. van Partycentrum Plok vandaan.

M1+10


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 bezoekers