[Be] Military Waregem 12-14/09

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:44

JeanPaul schreef:
Ik ben zo wiezo op waregem koerse want ik doe mee dus als jullie willen supporteren kom maar af!



je doet mee?? ik kan helaas niet komen! zit op school grmbl...
maar zal het wel volgen op wtv. in welke koers, en met welk paard?? laat je ons weten hoe het ging, voor diegenen die het mistten?
veel succes!!!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 11:32

ankiexxx schreef:
waregem.........nog nooit van gehoord Verward

de waregemse koerse, toch reuze bekent!

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 15:59

Ik dacht om het eens slim op te lossen en via de routeplanner te kijken wat het dichtst bij is voor mij, blijkt waregem en oud- heverlee allebei op exact 54 minuten van mijn huisje te liggen! Verward grrrrrrr

Maar dan ga ik denk ik liever voor de PRE-keuring, want Waregem koerse staat bekend om de extreme gevallen van dierenmishandeling, en als lid van GAIA ( Bloos don't kill me please ) heb ik hier nog voor geprotesteerd!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:34

hmz ja, het is veel verveiligd hoor, maar idd, wel gevaarlijk. wat een reden trouwens Haha! maar ik zou ook naar de keuring gaan, als het niet zo ver was! de military heb ik al zo vaak gezien Knipoog

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:29

oke, wie kan er dus komen, en hoe? waar spreken we af?
ik heb ev. nog een parkingkaart twv 10€, dus als iemand die nodig zou hebben???!!! (voor zondag dus).

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 20:59

Ik kom en parkingkaart zou heel handig zijn! Haha!

Is er dan echt niemand die met mij wilt meerijden??? Verdrietig
De vorige passagiers van de boktmobiel leven allemaal nog en zijn in goede gezondheid, dus zo levensgevaarlijk is het niet om bij mij in de auto te zitten....

Ponyzotje, waar spreken we af? Jij kent het terrein iets beter dan ik. We zullen best in de voormiddag arriveren zeker?

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:43

de zaterdag? ja, er is normaal gezien iemand die de plaatsen aanwijst. daar kan ik gaan staan. en de anderen??? *roep roep*
rond 9 uur start het daar. ik weet niet hoever het rijden is, dus zeg jij maar een uur. ik kan er ten alle tijde zijn.
de parkingkaart is dus voor de zondag, help me eraan denken dat ik hem zaterdag meeneem!
ik pb je even men nummer trouwens.
hihi en inderdaad, iedereen bang geworden voor de boktmobiel??? fien terug meenemen he! je weet maar nooit Haha!

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 21:49

Ik ga het toch niet halen om ook vrijdag en zaterdag te komen. Teveel werk hier...jammer maar helaas... Dus het zou voor zondag zijn

En dat bijna-ongeluk was nu ook weer niet zo bijna hoor Verward

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:52

hey
ik kan ook zondag komen.
Wat is dat met die parkeerkaarten?? Verward
Mijn moeder vervoert me, dus ik ga samen met haar zowat rondlopen. (is daar een soort tentendorp of kraampjes met paardenmateriaal? Haha! )
Hoe spreken jullie af?
xxx

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:54

Minne schreef:

Is er dan echt niemand die met mij wilt meerijden??? Verdrietig
De vorige passagiers van de boktmobiel leven allemaal nog en zijn in goede gezondheid, dus zo levensgevaarlijk is het niet om bij mij in de auto te zitten....


idd! ik leef nog! Haha!
We zijn er levend en wel uitgekomen en verkeerd rijden viel nog wel mee hoor. (Buiten het feit dat we nog maar 2 minuten onderweg waren en bijna verkeerd reden *LOL* Schijnheilig )
xxx

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:54

dus het merendeel zondag... tja dan denk ik dat ik je moet zien te vinden voor je een parkingkaart moet afgeven. maarja, je hebt me nummer dus dat moet lukken.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:54

oja mensjes, in boktmeetingverslagen heb ik wat gezet Haha!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:02

hoe zit dat eigenlijk, heb je op voorhand kaarten nodig, of kun je daar aan een kassa inkom betalen? En hoe zit dat met die parkeerkaarten?
Is er een site van de military waar er uitleg staat, en liefst ook wegbeschrijving (of adres, dan vinden we het wel via gps)
xxx

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:38

http://www.blosogaverbeek.be/

dan onder kopje 'andere links'
'eventing waregem 2003'
je hebt geen kaarten nodig, en ik geloof dat de inkom gratis is. een programmaboekje koste 100 frank, en dat weet ik want die heb ik daar zelf met hooopen verkocht Haha!
de parkeerkaart is 10 euro, maar dat is op zondag alleen, dus domein anzegem.

voor zaterdag (domein waregem) heb je geen parkeerkaart nodig.
adres zaterdag (domein waregem, gaverbeek): veldloopstraat 11
(dat is een weggetje dat een flauwe bocht maakt (pas op voor paarden!) en dan moet je een dubbele hele lange oprit op. (staat ook aangeduid hoor). domein anzegem... kasteelpark hemsrode... dat kan je daar vragen, ik ken het zelf ook niet meer.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:51

ik ga ook mee, wanneer ga jij? zaterdag en zondag of een van de 2??

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 23:04

k ga zaterdag. wrs geen anderen? minne en kimS dus zaterdag... weet niet precies. zou kunnen da we alleen zijn Haha!
dan dus 9u op de parking? dan wordt zondag een boktmeeting!

Tlove
ponyzotje
nathalieke => ?
Jola = zondag
Minne = zondag
Tomm =
KimS? : zondag

zoiets...? donnow...
denk dat het gewoon dus zondag de meeting wordt!
zaterdag is er idd ook gewoon minder te zien! Lachen

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:59

plannen zijn veranderd... zondagmorgen ga ik boekjes verkopen... ze rekenen op me, als een van de langstrijdende leden daar Knipoog , zal tot de vroege namiddag duren, iets van 14u-14u30?
tlove, zaterdag zijn we al alleen Haha! trouwens een hele dag kijken is erg lang. je kan helpen verkopen ev, of rondlopen met die mensjes van bokt, ze zijn heel liev Haha!
minne toch, de andere ken ik niet Haha!

dusseh rond 14u oid voeg ik me weer bij jullie Haha!

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 19:40

Hoe laat ik zondag kom, weet ik niet direct maar er komen wel twee niet-bokkende wel rijdende vriendinnen met mij mee,...
Ze zijn ook heel liev (:+: @ ponyzotje) en vinden het altijd leuk om nieuwe paardenmensen te ontmoeten, dusse 't zal een gemengde meeting worden

Ponyzotje, ik heb uw GSM hé, dus ik wel u wel te vinden met uw boekskes, ik zal alleen maar bij u kopen, zenne

Enig idee wanneer Chacal de carrol (sp?) rijdt, ik vind haar eigenaar wel Vingers aflikken ,
En doet Dries Talpe mee? Heb ik nog les van gehad op kamp and boy, does his face bring back memories....
En ik vraag me af of Geert me nog gaat herkennen, voor hem was ik altijd 'die rare' Haha!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:48

oeioeioei, allemaal onbekenden Clown
in het programma boekske staan de ruiters

haha, ik zie me nog staan een paar jaar geleden...
'mevrouw, wilt u een programma boekje kopen? het kost 100frank.'
en dan bladeren ze erin, zien wat reclame, paf ze kopen het niet. hallo, de hindernissen, en ruiters enzo staan er ook in hoor Verward Haha!
ik sta trouwens gewoon aan de ingang, is niet zo overdreven ver van de viptent enzo.
maar hoe ga ik dat doen met die parkingkaart? ik ga zelf eerst naar waregem, zij brengen me naar anzegem tegen 10 uur... dan ben je er al... lastig!! hoe doen we dat?

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:57

okeh, laatste update? morgen komen er dus geen bokkers, overmorgen minne en tlove, en jola?????, kims komt ook, en nathalieke met niet-bokkers.

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 20:42

Ponyzotje, ik zal u nog sms'sen of bellen. Als ik na 10 uur op Anzegem aankom, kun jij dan op een of andere maner je verkoopspost verlaten ivm die kaart, Indien niet mogelijk of kaart al beloofd aan KimS, trek ik mijn plan wel en zoek ik u zowiezo op...

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:55

ik heb wrs zelfs twee kaarten, aangezien ik met die van bloso meerijdt. maar dat ben ik niet zeker. heb al potentiele overnemer Haha!

mij zoeken? ik sta verzekers aan de poort. selling, yes... dus je doet het zonder mij in de voormiddag.
overigens is Tlove nog niet zeker dat ze zal komen. wordt een kleine meeting Scheve mond klein maar fijn Haha!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:58

okeh, Tlove komt dus niet...
piepkleine meeting. als ik het goed heb begrepen kom jij met andere ruiters minne?
kimS, jola, nathalieke? ik denk dat we de meeting zullen afgelasten... Scheve mond
bovendien heb ik echt geen zin meer om morgen heel de dag boekjes te staan verkopen... maar beloofd is beloofd

karin donckers heeft overigens foutloos gereden!!!!!!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 13:55

hey
plannen veranderd Boos!
Mijn ene paardje heeft verzorging nodig (heeft diepe wond aan schouder) en mijn schoobroer moet wedstrijd spelen met zijn hond. En daarom dus geen military voor mij Huilen
xxx

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 16:09

ff aanvullen, kweetniet of het nog de moeite is, maar Jolanda is ziekjes!