streekdagen deel 1(show jamaica)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

streekdagen deel 1(show jamaica)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 20:31

Jamaica in haar stalletje
Afbeelding

Met Jamaica hebben we een "clinic" gegeven, ging super!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt en tot ziens!!!!
Afbeelding


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:36

Leuke foto's!
Alleen lijkt je mond zo raar op de *gaat tellen Tong uitsteken* 3e en 4e foto Verward

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:38

Waarschijnlijk een microfoontje Knipoog


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:39

Idd, daar had ik nog niet aan gedacht Tong uitsteken
Achja, ik denk nooit zo op de vroege morgen...

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Apple

Berichten: 76183
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:44

Ziet er prima uit . Leuke show hoor.

Lijkt me lastig met zo'n microfoontje. Alles wat je zegt wordt ook door het publiek gehoord dus even stiekum beetje streng toespreken is er niet bij Tong uitsteken.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:45

Dat ziet er gaaf uit Stef!
Heel erg leuk hoor! Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:46

Feetje schreef:
:)* Idd, daar had ik nog niet aan gedacht Tong uitsteken
Achja, ik denk nooit zo op de vroege morgen...

Ag Felicitas, jij bent al net zo op je hoofdje gevallen zo als ik Knipoog

Erg leuke foto's Stef!
Deze show lijkt me ook super gaaf, weder om nu ook gave out-fit

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:51

Ziet er leuk uit!
Idd, zo'n microfoontje lijkt me heel irri Haha! Publiek hoort alles Knipoog
Bij een carouselproef had onze instructrice die de proef voorlas ook zo'n een microfoontje om en toen ze even iemand wat dacht toetefluisteren die voorbij kwam, kon ook iedereen het horen Clown
Maar was gelukkig niemand opgevallen Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:52

leuk hoor... mooie foto's...

Jammer alleen dat t steigeren als je er op zit er een beetje knullig uit ziet aangezien je met allemacht om haar nek hangt om je vast te houden..

veder heel netjes!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 20:54

Debo schreef:
leuk hoor... mooie foto's...

Jammer alleen dat t steigeren als je er op zit er een beetje knullig uit ziet aangezien je met allemacht om haar nek hangt om je vast te houden..

veder heel netjes!


Klopt, is overigens helemaal niet nodig, maar ben er een keer "afgevallen" zonder zadel. Is erin geslopen, wordt aan gewerkt

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:55

Ziet er leuk uit!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:58

Leuke foto's Haha! jamaica deed braaf haar best Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:44

Netjes stef! Ziet er goed uit! Jamaica word al weer donker zeg! ik dacht dat Veerle donker was geworden, maar Jamaica is erger Haha!
Veerle heeft ook nog geen dikke vacht, zij zo te zien wel een beetje?
En Debo, t komt maar een beetje jaloers over, ook ergens anders dat Stef zei dat ze hier heen ging al. Ik vind het er kei netjes uit zien en denk niet dat iemand het ook maar knullig vind dat ze Jamaica vast houd. Tuurlijk is het mooi als ze dat niet doet, maar meteen knullig zoals het nu is? Nee vind ik niet!! Wees maar trots op dr, zo braaf op de eerste show

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 06:54

ziet er zeker goed uit, zeker voor een 1e show,
de foto's maken het gemis van de real thing al heel wat kleiner , erg gaaf
enne hoe is het met je lip? niet te dik hoop ik

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 08:25

ach leuk hoor stef........

ja sommige dingen gaan uiteraard niet altijd perfect, maaaaaaaar je leert bij iedere show steeds een stapje meer, en als je video opname maakt kun je ook veel vanjezelf leren..

De steiger foto dat je om zijn hals hangt, staat inderdaad knudde..
Dat is erg jammer, ik zou daar eerst aan werken en dan pas weer in je show vertonen..

maar ik snap dat wel je wilt zoveel mogelijk laten zien wat je paard allemaal kan. Maar als je zo op 't paardje zit vinden mensenhet niet echt bijzonder..

commentaar krijg je altijd..
dit is ook niet bedoelt als negatief, maar als positieve krietiek.

De zenuwen spelen natuurlijk ook altijd mee zo de eerste keer.
Maar gezonde kriebels in je buik is altijd goed..

Ik zelf vind de eerste foto ook leuk, er gebeurt niet zo veel bijoznders zoals kunstjes maar je kunt er wel de sfeer zien, de voorberijding altijd leuk..Ik heb daar altijd netzoveel fun als de show zelf,ook na de show lekker met mensen babbelen en die willen even Ric aaien en door zijn manen woelen en vragen de gekste vragen..

Porbeer ook tijdens de show voor uit te kijken( ik vergeet het ook wel eens en uit verlegenheid ga je naar het hoofd/hals van het paard staren)..

deze foto vink ook mooi
Afbeelding
echt een duo ........

Maar je zult wel enorm genoten hebben en dat is het belangrijkste dat het leuk was.. Haha! Haha!

gr Monique

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 11:28

Zoals ik al zei is het vasthouden met steigeren erin geslopen omdat ik er een keer "afgevallen" ben omdat ik me niet vast hield, zonder zadel zat, en haar rug dus gewoon een glijbaan werd. Dat staat helemaal knudde natuurlijk als dat in een show gebeurt Haha!
Het gebeurt niet bewust trouwens, toen ik zelf de video van gister terug zat zat ik ook te kijken van hmmmz..... Gaan we dus aan werken.
Het is voor Jamaica de 1e keer geweest dat ze uberhaubt op locatie was. We rijden geen wedstrijden niks, komen nooit verder dan de biesbosch hier. Jamaica moest dus op een trailer wat ze nooit doet, komt op een vreemd terrein, met vreemde paarden, een box in een tent, met een niet vriendelijk paard naast haar. Allemaal dingen die ze nooit doet. Juist door dit te doen krijgt ze wat ervaring. Dat was ook mijn hele doel dat ik haar mee genomen heb naar de streekdagen, puur voor de ervaring, en ze is super braaf geweest, ben dus harstikke trots op haar!
Draumpje, lip is niet dik, wel pijnlijk nog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 16:57

ja hoor nu bemn ik weer jalousre Scheve mond Ziet er gewoon knullig uit en dat zegt stef zelf ook... ( en tinkernicky is ze ook jalourse zeker?? Schijnheilig )

Zo moeilijk zitten is het niet en t ziet er voor een show gewoon niet uit.. geef alleen maar een tip..... neej ben echt niet jalourse waarom zou ik?? mijn paard kan t ook en ik zonder om zijn nek te hangen dus zie niet in waarom ik jourse zou zijn... Scheve mond

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:05

Debo schreef:
ja hoor nu bemn ik weer jalousre Scheve mond Ziet er gewoon knullig uit en dat zegt stef zelf ook... ( en tinkernicky is ze ook jalourse zeker?? Schijnheilig )

Zo moeilijk zitten is het niet en t ziet er voor een show gewoon niet uit.. geef alleen maar een tip..... neej ben echt niet jalourse waarom zou ik?? mijn paard kan t ook en ik zonder om zijn nek te hangen dus zie niet in waarom ik jourse zou zijn... Scheve mond



Je kan ook normaal reageren, En een tip vind ik dit absoluut niet ...
*zo moeilijk zitten is het niet en het ziet er voor een show gewoon niet uit ...* Dit is gewoon afkraken ...
Misschien dat anderen het anders zien ... maar dit is GEEN zin wat bij mij onder Tip valt ...

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:11

Chantalll"]
[quote="Debo schreef:
ja hoor nu bemn ik weer jalousre Scheve mond Ziet er gewoon knullig uit en dat zegt stef zelf ook... ( en tinkernicky is ze ook jalourse zeker?? Schijnheilig )

Zo moeilijk zitten is het niet en t ziet er voor een show gewoon niet uit.. geef alleen maar een tip..... neej ben echt niet jalourse waarom zou ik?? mijn paard kan t ook en ik zonder om zijn nek te hangen dus zie niet in waarom ik jourse zou zijn... Scheve mond



Je kan ook normaal reageren, En een tip vind ik dit absoluut niet ...
*zo moeilijk zitten is het niet en het ziet er voor een show gewoon niet uit ...* Dit is gewoon afkraken ...
Misschien dat anderen het anders zien ... maar dit is GEEN zin wat bij mij onder Tip valt ...
[/quote]

*zucht* never mind Scheve mond ik kan nix zeggen zonder dat er wat achter gezocht word .... vreemd dat mijn reatie zo aangevallen word en die van tinkernickie niet... Schijnheilig Maarja zal mijn mond houden "anders verpest ik het toppic weer"

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 18:19

stef schreef:
Zoals ik al zei is het vasthouden met steigeren erin geslopen omdat ik er een keer "afgevallen" ben omdat ik me niet vast hield, zonder zadel zat, en haar rug dus gewoon een glijbaan werd. Dat staat helemaal knudde natuurlijk als dat in een show gebeurt Haha!
Het gebeurt niet bewust trouwens, toen ik zelf de video van gister terug zat zat ik ook te kijken van hmmmz..... Gaan we dus aan werken.
Het is voor Jamaica de 1e keer geweest dat ze uberhaubt op locatie was. We rijden geen wedstrijden niks, komen nooit verder dan de biesbosch hier. Jamaica moest dus op een trailer wat ze nooit doet, komt op een vreemd terrein, met vreemde paarden, een box in een tent, met een niet vriendelijk paard naast haar. Allemaal dingen die ze nooit doet. Juist door dit te doen krijgt ze wat ervaring. Dat was ook mijn hele doel dat ik haar mee genomen heb naar de streekdagen, puur voor de ervaring, en ze is super braaf geweest, ben dus harstikke trots op haar!
Draumpje, lip is niet dik, wel pijnlijk nog


Stef, de perfecte show bestaat niet hoor, en iedereen leert van zijn fouten"IK OOK"......
Ik wilde ook beslist niet over komen als beter weter, maar je mijn eerlijke mening te geven. Die was beslist niet afkrakend bedoeld hoor, waarom zou ik dat doen???
En zeker goed om te weten waar je aan gaat werken en trainen, je hebt weer een doel om verder te komen..heel erg goed dat je het op video hebt, dan zul je zelf ook wel zeggen, och dat was goed zeg en of nou dat kon wel anders of beter en je krijgt meteen nieuwe plannen en ideeën voor een volgende keer..en zo ga je steeds een stapje vooruit....
Ik kan me nog heel goed mijn eerste show herinneren.......

Stef heel veel succes met de shows, maar bovenal heel veel plezier..

ps: ik heb vandaag ook een show gegeven, en zie net mijn foto's, moet je mijn eigen commentaar op mezelf eens horen, dit niet goed dat niet goed...wahhhhhhhhhhhhhhhhahahhaa
zucht..........

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 21:21

tinkernikky schreef:
"
Ik wilde ook beslist niet over komen als beter weter, maar je mijn eerlijke mening te geven. Die was beslist niet afkrakend bedoeld hoor, waarom zou ik dat doen???


Zo kwam je ook absoluut niet over hoor Haha!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:40

stef"]
[quote="tinkernikky schreef:
"
Ik wilde ook beslist niet over komen als beter weter, maar je mijn eerlijke mening te geven. Die was beslist niet afkrakend bedoeld hoor, waarom zou ik dat doen???


Zo kwam je ook absoluut niet over hoor Haha!
[/quote]

oke dan mooi zo........ Haha! gelukkig maar

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 05:55

Hey super. Duidelijk te zien dat je pony er ook plezier in heeft. Toppie!!!! Daar gaat het uiteindelijk toch om. Dat je samen lol hebt.

'Paint' it 'Black'

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:51

Even heerlijk offtopic...

Jullie weten dat jullie elkaar niet uit kunnen staan Debo en Stef, waarom dan toch iedere keer weer op elkaars topic's reageren?
Ookal was Debo dr reactie Imo niet banketstaaf of slecht bedoelt, snap ik haar reactie daarna ook wel.
Ik zou ook boos worden wanneer ik alleen maar een goeie tip geef ik gelijk zelf een hoop commentaar over me heen zou krijgen.

Haar reactie was misschien wat grof en misschien had ze het ook wat anders kunnen formuleren.. anderzijds misschien elkaars topic's laten voor wat t is en niet reageren zou gewoon helemaal een goeie oplossing zijn.. Think about it... beide...

Verder even wel ontopic.. vind t jammer datik net te laat was.. maar we kwamen in de file.. Bagger zooi!
Misschien kan ik een poging doen je te helpen met het steigeren onder de man, dat je je niet meer zo vast hoeft te grijpen.

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 13:31

Ik vind het hardstikke knap stef zeker wat je in die korte tijd allemaal voor elkaar hebt gekregen.
Ik rijd hoe lang nu shows? 4 jaar denk ik zoiets nou en in het begin is het alstig.
Je weet niet hoe het paard reageerd,hoe je eigen zenuwen zijn en hoe de dag is, de omgeving etcetc.

Je kunt het vergelijken met je dressuurproef soms gaat het super soms wil het echt niet. het ene publiek wil dit zien het andere wil dat zien.
Publiek dat niets met paarden heeft vind dit al super en te gek anderen geven alleen maar commentaar

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers