Endurance Holten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Endurance Holten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 19:17

Vandaagheb ik voor de eerste keer een endurance gereden in Holten. Echt ontzettend gaaf, wil ik zeker nog een keertje doen. Ik reed trouwens de 27 km kennismakingsklasse, en de hartslag van Trix was niet slecht. Bij de voorkeuring 56 Scheve mond , ze liep de hele tijd rondjes om de vet heen. Haha!
Bij de P/A had ze 52, al wat beter Lachen en bij de nakeuring 48. Voor de rest was alles oke. Er was nog een halve re over mijn entingsboekje, want ze was in oktober 2002 voor het laatst geent. Dat an dus nog net een maandje. Schijnheilig Oeps, toch maar eens melden bij hoekert dat ze weer geent moet worden.

Hier de foto's:
Afbeelding
Een poging Trix op de foto te zetten in de trailer.. (deken is een beetje te klein ja, ik had niets anders.. Scheve mond )

Afbeelding
Net uit de trailer geplukt. Haha! Mijn benen *LOL* Ik hoop niet dat ze echt zo o-benig zijn.

Afbeelding
Op weg naar de voorkeuring.
Lachen

Afbeelding
Tijdens de voorkeuring, wachtend op een vet-mens Haha! .
Afbeelding
Het vet-mens checkt het paspoort (wwar niets aan te checken viel want er staat bijna niets in) Trix heeft helemaal geen tijd voor al dat gedoe met haar hartslag Clown .
Afbeelding
Trix zorgt ervoor dat het allemaal nog langer duurt door als een gek te gaan draaien. (ze dat achterbeentje *LOL* )
Afbeelding
Doorlopen naar het voordraven.
Afbeelding
eerst ff stappen (niet dat je het ziet, dat ze stapt ofzo Haha! )
Afbeelding
En dit is draf volgens mij Verward
Afbeelding
Even opzadelen en al mijn troep (inclusief zweep voor daphne Haha! meenemen. (en mijn chaps vergeten Lips are sealed Rolleyes )
Afbeelding
Voor de start.
Afbeelding
Nog steeds voor de start. Lief hoofd heb ik he. Haha!
Afbeelding
Hier waren we net vertrokken..
Afbeelding
Bij groompunt C (geloof ik Verward ) daar hoefden mijn groommensen helemaal niet heen maar ze verveelden zich een beetje dus ze gingen gewoon even kijken, heb gelijk een fles water over Trix heen gekieperd.
We hadden een beetje een lange remweg trouwens, vandaar dat ik zo raar doe. Haha!
Afbeelding
Bij groompunt D. Hier nam Trix de deur van de auto bijna mee. Een van mijn groommensen (mijn zus, zip op bokt) heeft ons gered. Schijnheilig

Afbeelding
Daphne en haar vader die ook druk aan het groomen is.
Afbeelding
Natuurlijk mezelf ook even voltanken. Lachen
Afbeelding
Trix trinkt een beetje.

Afbeelding
vlak voor de P/A, ik doe een poging Trix zo langzaam mogelijk te laten stappen om een beetje tijd te winnen. (vals he Tong uitsteken maar troost je, het is niet gelukt)

Afbeelding
Een vet-mens controleert de hartslag (toen was ie dus 52) Ik doe heel erg eng met mijn benen en er zit zo'n gaar kleefbolletje op mijn broek. *LOL*
Afbeelding
Vet-mens: valt wel mee hoor, 't is nog te redden. *geintje*

Afbeelding
En terwijl de floeboe zich vermaakt met een tak bij groompunt G...
Afbeelding
Doen mijn supergrooms hun best met het water enzo. Ik ben wel heel erg goed in rare hoofden trekken ja. En Trix probeert er blijkbaar zo dik mogelijk uit te zien.
Afbeelding
Trix drinkt nog weer even wat.

Van de nakeuring etc. heb ik helaas geen foto's. Scheve mond Nou ja, ik dacht dat dit er ook al wel genoeg waren, of niet. Verward


Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 19:25

Oh ja, Daphne (anne op bokt) staat ook nog op bijna elke foto, ik had alleen niet zoveel zin om dat er steeds bij te vertellen. Dat meisje op die zwart-bruine pony met nummer 85 is Daphne dus. Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:48

Leuke foto's, je geeft er wel een heel nuchter verslag over moet ik zeggen *LOL* Die man die je pony op de P/A keurt was ook in Onstwedde toen Amiga van Rieja moest voordraven.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:56

Leuke foto's. Zat nog te denken of ik je gezien had, maar ik denk het niet. Hoelaat ben je gestart?

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 20:12

11.20, ik geloof niet dat ik jou gezien heb. Scheve mond

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:18

Nou dat kan kloppen dus, want ik was in de crew van Hanifa (Fasel) en EJ, en die startten gelijk om 10 uur, dus ik was steeds al lang weer weg tegen de tijd dat jij langskwam Lachen

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:41

*ligt dubbel om het commentaar*

Was erg gezellig!

(L)

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:05

Volgens mij ben ik jullie tegengekomen! Vlak voor groompunt E, jullie kwamen toen net het bos uit en ik ging er van de andere kant net in.

Heb net het verslag gelezen, ik vind het leuk dat er zo veel mensen enthousiast zijn over endurance en hopelijk gaan jullie nog veel leuke wedstrijden rijden! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:36

Stoere foto's Agnes, leuk om jullie weer te zien.
Moest de Floeboe niet mee naast het paard? Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 09:45

Leuke foto's!! Er komt mij niemand bekend voor maar de omgeving wel!! Leuk om dat meteen een dag later al te kunnen bekijken!!
Jorie

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 10:47

Wat een leuke poyn's hebben jullie! (Daphne en jij)
wat voor een rassen zijn het?

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 10:47

Op de DER site stond dat mijn hartslagen enzo zo waren:
9.42 Agnes Wanninge Elburg Trix Kruising 6 48 48 48

Wel een beetje raar maar zo is het ook goed hoor. Haha! Anders had er gestaan 56, 52, 48. Haha!

Karin, ik kan je niet echt herinneren. Scheve mond Er kwamen er zoveel voorbij. Ik zal eens in je profiel kijken, misschien herken ik je dan. Haha!

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 11:57

leuk!!ik ga ook een keer endurence rijden in kootwijk Haha!:D

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 13:50

Annetje schreef:
Wat een leuke poyn's hebben jullie! (Daphne en jij)
wat voor een rassen zijn het?


Bedankt, de meeste mensen vinden haar niet zo mooi maar dat doet er niet toe. (ze is een beetje propperig en dik, knakworst op poten zeg maar Haha! )
Ze is een kruising welsh, New-Forest x Arabier. Vind het wel jammer dat het arabierige er niet echt uitkomt. Tong uitsteken Maar van de andere kant vind ik het ook wel weer fijn dat ze wat steviger is, anders had ik niet op zo'n klein beestje kunnen rijden. Haha!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:17

Lepeltje schreef:
Op de DER site stond dat mijn hartslagen enzo zo waren:
9.42 Agnes Wanninge Elburg Trix Kruising 6 48 48 48

Wel een beetje raar maar zo is het ook goed hoor. Haha! Anders had er gestaan 56, 52, 48. Haha!



Hi Agnes, het is niet een beetje raar hoor. Want de waardes die je vermeld ziet staan zijn de HF bij binnenkomst, daarna wanneer die oke is (dus als je binnen komt met een HF van 60 of lager is het 2e getal het zelfde) en dan de HF op de nakeuring.

De waardes die je op de voorkeuring en tijdens de p/a had vermelden ze niet op de uitslagen lijst op internet.

Leuke pony trouwens!

Groetjes Gerritje

Geniet van de dag

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:28

Leuke foto's! Ik heb ook altijd al eens endurance willen doen... maarjaah, zonder pony gaat dat niet nog ff een jaartje wachten Party!!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:30

Leuke pony Kwijl
Echt leuk dat je zo enthousiast bent! Ik vind het vooral altijd leuk (als ik mijn zus groom, die nu niet mee deed Tong uitsteken) om te zien dat de paarden het eigenlijk gewoon helemaal top vinden!
Ga zo door!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:31

leuke foto's, blij dat je genoten hebt!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 14:35

Citaat:

Hi Agnes, het is niet een beetje raar hoor. Want de waardes die je vermeld ziet staan zijn de HF bij binnenkomst, daarna wanneer die oke is (dus als je binnen komt met een HF van 60 of lager is het 2e getal het zelfde) en dan de HF op de nakeuring.

De waardes die je op de voorkeuring en tijdens de p/a had vermelden ze niet op de uitslagen lijst op internet.

Leuke pony trouwens!

Groetjes Gerritje


Oooh, vandaar. Ik dacht al dat ze hadden zitten dromen ofzo maar dan klopt het dus toch gewoon. OK dan!
Maar volgens mij vond Trix het nog leuker dan ik hoor! Je zou haar eens moeten zien als ik dressuur rijd, wat een stuk chagrijn is het dan, maar dit vindt ze echt toppie. OK dan!

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:56

Leuk paardje!! Kwijl:~:~:~ (helemaal met mijn voorkeur voor vossen Haha!:D)
En leuke foto's!!
Die foto dat jullie met zijn tweeen draven is leuk!! Haha!:D

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 16:10

Leuke foto's en je kan zo goed zien hoe het er bij een endurance wedstrijd aan toe gaat.

Lijkt me ook wel een keer leuk om aan zoiets mee te doen, helaas heb ik geen trailer Boos! .

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 18:20

Ik heb helaas ook geen trailer. Maar ik mocht voor deze keer de trailer van een vriendin van mij lenen, erg aardig van haar.
Dit is ook eigenlijk mijn eigen pony niet, ik mag er wel vanalles mee doen (zoals je ziet Haha! ) maar om echt vanalles voor haar aan te schaffen om maar wedstrijden te kunnen rijden doe ik ook niet. Ik heb dus ook geen startkaart ofzo, maar ik ga misschien wel lid worden van de DER. Als mijn ouders me een paar keer zouden willen brengen want ik kan geen trailer achter mijn scooter doen Haha! , en als ik de trailer van mijn vriendin nog eens zou mogen lenen natuurlijk. Of we moeten zelf een trailer aanschaffen, maar daar heb ik op het moment echt het geld niet voor.
Ach, al met al heb ik het best goed getroffen met zo'n verzorgpony! Cool

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:31

Wat een super foto's!!!!
Volgens mij heb ik jou wel voorbij zien komen toen ik met Woes naar de voorkeuring moest...
Leuk dat jij ook zo genoten hebt..
Ik plaast zo de foto's van mijn verslagje!!

Gr. Angenita

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 20:51

Ik denk dat ik jou dan ook wel gezien heb ja, heb iig veel haflingers gezien, denk dus jou ook wel. Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:53

Jahhh ik heb je gezien, ik riep nog van: he een bokker, herkenbaar aan verkleurd bitdekje, maar je hoorde het niet denk ik.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers