Mijn nieuwe aankopen :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Mijn nieuwe aankopen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 17:47

Ik ben gisteravond nog even naar de ruitersport zaak geweest en ik heb eindelijk, ergens achteraf in een hoekje nog een blauw/rood tussendek gevonden (eigenlijk 1 maatje te groot maar deze viel klein dus hij past mooi nog net wel Pling ) en ook nog eens veel goedkoper OK dan! (want het is een weatherbeeta, oude kleur, de nieuwe collectie is duurder, maar zijn verder dezelfde dekens ) En ik heb ook nog een heel mooi blauw/rood zadel dekje gevonden. (ja die kleuren staan zo mooi chique op Gol, bovendien zijn het tijdloze kleuren, heb ook een zweetdeken en transportbeschermers in die kleuren Bloos nee, ik ben geen dressuurmiepje hoor, dat lijkt alleen maar zo Tong uitsteken )
En natuurlijk foto's van mn nieuwe aanwinsten! (het dekje lijkt een beetje roze stiksels te hebben op de foto's maar dat moet fel rood voorstellen Cheese! zal wel door het licht van de flits komen)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:53

Pas je wel op in die ruitersportzaak? Je komt er altijd met veel meer weg dat dat eigenlijk de bedoeling was!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:58

Hoort die staart zo roze? Bloos!
Wel een erg lache dekje Haha!

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:58

die rode staart staat er ook leuk bij Haha!

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 18:24

Haha, ja die staart is gewoon van nature rood,
Nee we hadden vandaag verkleed ringsteken en hebben ons even uitgeleefd op de pony's *LOL*
[VvdD] yeah!! 3e!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:11

Dus voorlopig mag ze toch nog even blijven? Knipoog

Maar wel super geslaagd, ik heb ook nog zo'n oude WeethaB. blijven mooi liggen en gaan goed lang mee.

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 19:22

Sjuimpje schreef:
Dus voorlopig mag ze toch nog even blijven? Knipoog

Maar wel super geslaagd, ik heb ook nog zo'n oude WeethaB. blijven mooi liggen en gaan goed lang mee.


Ja, zolang ze nog blijft moet ze dr ook maar een beetje fatsoenlijk bij blijven lopen, he?! Schijnheilig En misschien mag ze ook nog wel blijven + dat ik een ander paard koop/krijg, heb nl een deal met mn ouders en als alles meezit en ik kan me aan die deal houden mag ze blijven! Haha!

En ja, weatherbeeta's zijn goeie dekens, als allereerste deken heb ik ook een weatherbeeta gehad en die lag ook perfect.
En dan nu nog een goeie winterdeken.. Knipoog (zal wel een rambo of weatherbeeta worden... ja ik ben voorlopig nog niet uitgekocht.. máár ik ben binnenkort jarig }> )

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:27

Leuk dekje!!

en mooie deken, zo´n hebben we ook op stal voor in de winter als onderdeken.. maar weather Beeta,s zijn echt goed....