yeah!! 3e!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

yeah!! 3e!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 17:30

Vandaag zijn we (Lindy en ik) wezen ringsteken. Vanochtend vroeg weg, want we vonden het wel gezelli om er gewoon te paard heen te rijden (ong een uurtje rijden) Dus 8 uur zaten we te paard, nadat we allerlei rare fratsen hadden uitgehaald natuurlijk Knipoog (zie foto's)
Helaas regende het het wel, maar daar lieten wij ons niet door uit het veld slaan. Eindelijk op de plaats van bestemming waren we toch best wel nat geworden. Maar goed, daar dachten we toch niet echt aan, we gingen eerst eens even alle paardjes en andere deelnemers spotten. Toen hebben we wel een keer of wat even gelachen. (Paardjes moesten hier en daar natuurlijk netjes aan de teugel gezaagd worden.. Bloos! )
En uiteindelijk begonnen we met het ringsteken, niet dat we veel verwachten want geoefend hadden we niet en Lindy had helemaal nog nooit gestoken (ik al eerder maar dat was meer dan een jaar terug, misschien ook wel 2) Maar het ging me toch beter af dan verwacht. Van de 12 ringen heb ik er maar 3 gemist OK dan!
En uiteindelijk bleek dat er nog iemand was die even veel dan mij gestoken had dus nog een extra rondje en zij had in die ronde 3 ringen gestoken en ik mooi alle vier dus Tong uitsteken En dat leverde me een derde prijs op Haha! Haha! Haha! Lindy had helaas geen prijzen want Rinkja werkte niet helemaal mee Ach gut Maar uiteindelijk was het allemaal heel leuk en gezelli met al die mensen en paardjes Er liepen zelfs een paar minitjes mee, waar de palen speciaal lager voor gedaan moesten worden, heel skattig Lovers En binnenkort gaan we nog een keer meedoen in een ander dorp en nu maar hopen dat het dan mooi weer is, iniedergeval gaan we dan wel met de trailer, is toch makkelijker Knipoog

Hier nog even een paar fototjes:
Afbeelding

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 18:07

gefelicibokt
ik was gisteren met oefenspringen ook 3e Haha!

Suusje1986

Berichten: 1154
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:51

Gefeliciteerd! Leuk voor je Lachen

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:54

Gefelciteerd, leuke foto's Tong uitsteken