Wie is er bekend in Hamond/achel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Wie is er bekend in Hamond/achel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 14:02

Hoi

Ik vroeg me af of iemand in de buurt woont bij Hamond en/of Achel ik heb daar een paar quarters op advertenties gezien.
Ze zeiden dat er een pensionstalling of iets dergelijks was waar Quarters worden gefokt.

Greotejs Valerie



LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:46

Dat is bij Roel Brueer in Hamont, denk ik.
Het straatje in rijden bij de Vrije Mèrt en dan over het spoor de weg volgen dan kom je er vanzelf langs Knipoog

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 10:22

Ik heb daar een grote folder van, meen ik. Is dat van de Tex Mex Stables of zoiets dergelijks? Ze hebben nu iets van vier veulens te koop en een aantal jaarlingen en ook een prachtige palomino van twee of drie jaar oud. Ik heb van deze stallen het telefoonnummer wel. Laat maar weten als je die wilt hebben..

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 11:25

Als het bij Brueer is in Hamont, moet je eenmal over het spoor door rijden tot scheiding in weg, links aanhouden en straat links afslaan ('door het 'bos') , na een tijdje zie je de 'rijhal' aan de rechtskant.

Er zijn nog twee andere 'quarter' stallen in Hamont. Gerucht wilt doen dat je moet 'oppassen' bij de ene (heeft verschillende hengsten). De andere is meer een training stal maar heeft ook veulens.

Als je de adressen wilt door mailen dan kan ik je een route beschrijving vanuit Valkenswaard of Budel terugsturen.

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 11:09

Er zijn nog twee andere 'quarter' stallen in Hamont. Gerucht wilt doen dat je moet 'oppassen' bij de ene (heeft verschillende hengsten). De andere is meer een training stal maar heeft ook veulens.


Ik denk dat ik weet wie je bedoelt en wat zijn geruchten ????? Hij rijd toch maar mooi op niveau mee... doe het hem maar eens na. Verward .. ....... beste stuurlui staan aan wal..

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 12:24

Als je denkt te weten over wie ik spreek dan hebben de geruchten U in Bergeijk ook bereikt ! Dat zegt al genoeg !!!!!

Trouwens de eigenaar van de stal waarover ik het had rijdt zelf niet !

Daarbij hadden wij het niet over rijden maar meer, tenminste dat dacht ik (?), over mogelijk aankoop/adverteren van quarters !

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 13:03

achja , geluld wordt er altijd....
Je kunt het beste gaan kijken overal want iedereen heeft zijn eigen ervaringen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers