Spoed: ervaring met Vrielink

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Spoed: ervaring met Vrielink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 21:32

Ik zit dus in Ilindra´s huis en was vanmiddag even bij Vrielink. Toevallig kwam het gesprek op mijn zadel, de Prestige en het ging er bij hen niet in dat dat zadel niet meer passend te maken zou zijn.

Ik kan dus morgen met paard en al richting de winkel komen en dan gaan zij toch proberen om het zadel goed te krijgen.
Nu wil ik dus graag voor morgenmiddag 4 uur weten hoe de ervaringen zijn met het op laten vullen cq aan laten meten van zadels door Vrielink.

Alvast bedankt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:48

Geen eigen ervaring, wel lovende woorden over gehoord. Maar is dus van horen zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 00:17

Hetzelfde als Sonja, dus ook alleen van horen zeggen.

Het is alvast een aardig signaal dat hij niet direct probeert om je een nieuw zadel aan te smeren, maar misschien komt dat nog Haha!. Maar wat wil je met hem af spreken in geval van worst case? Stel dat het hem niet lukt, wat doet ie dan? Koopt ie dat zadel dan van je over? Het risico dat hij het verprutst is natuurlijk ook aanwezig en hoe wil hij dat dan weer goedmaken?

Aangezien ik goede verhalen over hem heb gehoord, denk ik niet dat worst case scenario in werking gaat treden hoor Lachen.

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 08:47

Ik denk niet dat hij echt mijn zadel gaat verprutsen. Hooguit kan hij ook zeggen dat het niet passend te maken is en dan weet ik genoeg.

Maar: waar zitten alle Apeldoorners?
Er zijn er genoeg dus jullie moeten meer weten Haha!

Hdoortjez
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:33

Hoi, ik heb 2 springzadels een een dressuurzadel bij Vrielink laten opvullen. Fantastisch gedaan, alles zit weer zoals het hoort. Het dressuurzadel en het Kieffer springzadel zijn niet bij hem gekocht maar wel een goede service gehad ivm passend maken en opvullen. Het Lemetex (zwitsers) springzadel is bij Vrielink gekocht en ook opgevuld. Ik ben errug te spreken over Vrielink. Bij mij op stal weet ik dat er in ieder geval ook 4 mensen enthousiast zijn over de zadelservice van Vrielink. veel succes!
Karin

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:30

Ik ben er niet te spreken over!Ik heb 2 nieuwe zadels bij hem gekocht waar ik goed te spreken over ben en ik haal al mijn spullen daar . daar ben ik ook erg goed te spreken over.

Mijn kieffer dressuurzadel ging naar rechts glijden onder het rijden.
Hij heeft het nagekeken en er moest een nieuwe vulling in.
laten doen maar het zadel bleef naar rechtsglijden.

van alles geprobeerd gelpad eronder en sparen maar voor een nieuw zadel.
binnen ene half jaar nadat vrielink erna gekeken had heb ikHulsebosch er naar laten kijken voor de zekerheid.
Bleek dat het zadel z bagger was opgevuld met 1 of ander vaag spul dat alles was gaan klonteren en dus harden ballen veroorzaakte, Het zadel paste gewoon niet goed meer vandaar dat het was gaan glijden.Ik heb het zadel opnieuw laten doen bij Hulsebosch, verkocht en een prestige bij vrielink gekocht. Al het andere werk laat ik altidj bij hun doen singelstten repreren etc. is niet duur en erg mooi gemaakt en heel stevig maar opvullen nooit meer.

carola hier op bokt had precies hetzelfde met haar zadel, stuur haar anders even een pb?

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 14:44

NIET DOEN!!!

Zij hebben daar een keer mijn dressuurzadel opgevuld met oude tapijtsnippers en kluwen wol waar dikke knopen in zaten!

Ik had het zadel nieuw gekocht, dus dat zat er nog niet in.
Een maand na het opvullen van vrielink was ik totaal niet tevreden, en ben ik naar een ander gegaan (de oude hulsebos, niet de nieuwe). Die haalde de tapijtsnippers en wol eruit, voor mijn ogen..... Ik ben verhaal gaan halen bij vrielink, maar die ontkende en vond mij maar een eigenwijze paardentr*t.

Sindsdien ben ik er nooit meer geweest.

Ga naar de oude meneer Hulsebos, die is echt super goed. Maar helaas ben je dan wel je zadel een tijdje kwijt, want hij doet het niet meer zo snel en hij vergeet ook nog wel eens wat. Maar hij levert wel vakwerk.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 15:28

Ik heb een zadel bij hem gekocht en ben toch niet echt tevreden over hem...
Verschillende zadels gezien en er op gezeten. Het werd een Daaleman. Tegen mij zei hij dat het een 17/17,5 inch was. Het zadel lag na n tijdje niet meer goed op Camilla dus heb ik het hier thuis laten opvullen, en het bleek dus een 18,5 inch te zijn.
Nou, ik vind dat een goede zadelmaker niet zon groot zadel mag verkopen aan een klein meisje.. Maar misschien is dat mijn mening.

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 15:46

ik heb geen ervaring met zadels bij vrielink.
maar ik vind wel dat ze goed spullen hebben