Speedy Conzales

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Speedy Conzales

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 19:05

Vanmiddag heb ik even een lekkere lange rit gemaakt (zo'n 2 uren) en onderweg kwam ik nog zo'n 45 km autotje tegen en i happend to be in een super brede en lange berm, dus ik zie dat autotje voorbij tuffen en ik denk zou Goldy dat ding nou ook kunnen bijhouden? Scheve mond
Nog even denken en toen plank gas want het autotje was inmiddels alweer een stuk verder. En guess what, we konden hem niet alleen bij houden maar we hebben m nog ingehaald ook, zelfs toen ze plank gas gingen, want ze zagen mij aankomen en ik hoorde ze wel de gas intrappen, maar we hebben ze ingehaald Haha! En dat was echt zo'n lollig gezicht want je zag die mensen echt kijken van HUH??!!! en er reden ook nog een paar andere auto's en fietsers en die zaten ookal zo stom te kijken, ik lag echt in een deuk, nu ik dr weer aan denk alweer... *LOL*
Maar ik had niet gedacht dat ze zó snel ging!!!! Ze moet dan zo'n 50 km per uur hebben gelopen want dat autotje lag zo'n 50 meter voor ons en die hebben we ingehaald terwijl ie plankgas gaf en zo'n autotje gaat meestal iets harder dan 45 km per uur... Wow!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:26

leuke actie!
had ik wel willen zien.
de meeste paarden kunnen (op het harde) zo'n 60 kilometer per uur en in het zand zo'n 50 kilometer per uur.
die mensen in het autotje zaten mooi voor paal!
hahaha

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 14:20

Maar Goldy kan nog wel veel harder denk ik.
Want toen ik over het weggetje naar de boerderij reed en Anna kwam er aan rijden in de auto,galopeerde ik ook heel snel naar de stal. En Anna kwam naast mij reden met het raampje open:

'Goh,Rinkja kan harder dan ik dacht zeg'
'Ja,maar ze kan wel harder hoor'
'Weet je wel hoe snel ik nu rijd?'
'Nee...'
'Meer dan 40 km per uur'

En het weggetje is niet zo lang dat we helemaal voluit kunnen,en Goldy is ook nog sneller dan Rinkja.

Ze kan dus wel sneller dan 45 km per uur. Haha!