ons debuut!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

ons debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 17:36

Jawel, afgelopen donderdagavond was het dan zover: het debuut van Jildau en mij Nou ja, een beetje dan....het ging om de jaarlijkse onderlinge wedstrijd van onze club, maar we mochten ons helemaal uitdossen -net als in het echt- dus voelde het ook een beetje echt.

Jildau was erg gespannen: nieuwe omgeving, vreemde paarden en het was te merken met het rijden: ik voelde de spanning echt, ze was minder geconcentreerd dan normaal. Daarnaast wilde ze steeds naar de andere paarden: we reden in een bak die 20 x 60 groot was, op 40 was ie afgezet en die laatste 20 meter was losrijterrein. Maar daar wilde ze hem dus steeds heenperen (dus sneed ze de 'ver weg bochten' af en wilde ze in de 'dichtbij hoek' steeds het losrijterrein opschieten) maar ach, het ging best goed voor een eerste wedstrijd.

Okee, beetje rommelig vertelt maar de uitkomst was onverwacht: 1e met 175 punten *trots* OK dan! En daar niet alleen om: Jildau trok veel bekijks. Ik kreeg veel complimentjes dat ze netjes liep en onze nieuwe intructrice en tevens jury van de avond was helemaal weg van haar! Het is ook zo'n lekker dier... Lovers Hier nog een foto'tje van ons op het losrijstukje in vol ornaat:

Afbeelding

Volgend jaar januari ons 'echte' debuut!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:47

Mooi paard zeg. Hehe, dus jij saboteert de boel een beetje door je eigen instructrice als jury te nemen Knipoog, neehoor grapje, heel erg gefeliciteerd en succes in januari!!!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:24

Toppie hoor!!! 175 is wel een hele goeie generale!! Als je straks zo doorgaat... Lachen Niet te snel gaan hoor, Kado en ik moeten jullie ook nog een beetje kunnen bijbenen Knipoog

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 20:12

Wauw, 175 pntn is echt heel goed. Dat zouden 3 winstpuntjes zijn ofzo????? Jildau ziet er ook supermooi uit (jou had ik niet eens herkend zo! Haha! )

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 09:02

Woow mooi hoor! Kei goed 175 punten! En wow jullie zien er samen helemaal perfect uit!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 10:45

Vasthi schreef:
(jou had ik niet eens herkend zo! Haha! )


*haha* dat zal wel door die champignon op mijn hoofd komen Haha! Voelde me net een alien (het was de eerste keer dat ik met een veiligheidshelm reed Bloos! )

Maar er was wel lichtelijk te hoog gejureerd hoor Trek er 10 punten vanaf en dan klopt het wel zo'n beetje

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 11:35

Gefeliciteerd!