boos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-01 18:42

Het is eigenlijk heel logisch dat alle beesten worden uitgemoord want als er een epidemie uitbreekt onder mensen, ga je ook alle besmette mensen afslachten, toch? En natuurlijk de gezonde mensen die mogelijk in aanraking zijn geweest met besmette mensen. Lekker allemaal afslachten. Alle gekheid op een stokkie, ik kan me toch zo kwaad maken om dit gedoe. Waar moet de wereld toch heen zo. Lekker levens stukmaken van mensen en dieren, gewoon als een kip zonder kop de boel afslachten.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 20:28

Ja...bij AIDS bijvoorbeeld..wanneer beginnen ze?
Het klinkt heel hard, maar het is inderdaad hetzelfe.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 20:30

Ja...bij AIDS bijvoorbeeld..wanneer beginnen ze?
Het klinkt heel hard, maar het is inderdaad hetzelfe.
Iedereen binnen een straal van 2 km rondom een (mogelijke) AIDS patient afmaken, dat is bizar en gruwelijk, maar dat doen ze nou met die beesten ook.
Nee..het is nog erger, want AIDS daar ga je nog dood aan, MKZ niet. Dus iedereen met waterpokken afmaken en iedereen in een straal van 2 km eromheen die eventueel ook met waterpokken in aanraking is gekomen. Pjoew..dan gaat het hard hoor: Eloy zijn halve klas lag laatst plat met waterpokken.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 20:39

Aids is toch weer een heel ander verhaal, een ander virus. Dan zou je het haast nog beter kunnen vergelijken met griep. Maar inderdaad, het is echt van de zotte dat dit anno 2001 nog kan gebeuren Frusty

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 22:06

Daarom haalde ik waterpokken er alweer bij: een simpel virus, vre-se-lijk besmettelijk, blaasjes met vocht gevuld, paar dagen ziek, daarna immuun en weer beter!!! Ik zie het al dat ze mijn kind gingen ruimen toen ie waterpokken had...hadden ze mij eerst moeten ruimen!!!!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-01 02:36

Dat met die varkenspest een paar jaar geleden vond ik ook belachelijk. En ik geloof dat er rond die tijd onder de mensen ook iets van dat legionella gedoe aan de gang was. De ziekenhuizen zaten met hun handen in het haar. Toen heeft m`n vader die toen nog dokter was gezegd "dan laten we die besmette mensen toch allemaal afmaken, zijn we in 1 klap van het probleem af". Woest was het ziekenhuis met die opmerking, maar ik vond het wel grappig! (overigens meende mijn vader het niet hoor, maar het was gewoon meer een reactie om aan te geven hoe walgelijk er met dieren wordt omgegaan)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 10:29

Ach ja, het zijn maar dieren he. En die zijn gevaarlijk voor de wereld. MAar van mensen zijn er helemaal niet te veel hoor, dus daar mogen er geen van dood, anders sterven ze uit! En ze richten ook geen schade aan het milieu zoals dieren dat altijd doen!