triest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 16:08

als je de berichten op dit forum leest, lees je overal een excuus dat wij geen racist zijn en niet willen discrimineren MAAR die terroristen zijn niet goed wijs. Waar moet dat heen? Het grote probleem in nederland is dat we allochtone medelanders met zulke zijden handschoentjes benaderen dat er wel spanningen tussen de bevolkingsgroepen moeten blijven bestaan. Goed is goed, ongeacht huidskleur/normen en waarden moeten worden gerespecteerd ongeacht huidskleur. Ik vind het triest dat we onze uitspraken steeds maar moeten nuanceren omdat een stelletje moslims een aanslag hebben gepleegd. Als het nederlanders of amerikanen waren geweest met een christelijk of katholiek geloof, hadden we gewoon ongenuanceerd uitgesproken dat ze niet sporen, zonder de toevoeging"ik hebgeen problemen metchristlijken, katholieken, westerlingen etc"
Kom op zeg, weg met die zijden handschoentjes!!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 16:19

Tja puck, ik ben het met je eens. En ik weet wel heel zeker dat er meer zo over denken, en het worden er ook steeds en steeds meer. En die zachte handschoentjes moeten op houden nu hoor, want die werken straks nog haat tegen buitenlanders in de hand. Dat kan toch nooit het doel zijn? Maar de zachte handschoentjes werken op allerlei gebied zo, in de hele maatschappij. Bij allerlei soorten criminelen, bij ouders die kinderen opvoeden.... niemand heeft nog respect voor elkaar.