Prince en King wel/niet/wel/niet te koop *zucht*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Prince en King wel/niet/wel/niet te koop *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 17:50

Ondanks dat ik Prince en King niet meer bijrijd, geef ik natuurlijk nog wel om die beestjes.

Vorige week zag ik ze te koop staan op marktplaats, dus ik had een PB gestuurd naar de nieuwe bijrijdster (zit op hier op bokt). Ja, ze had ze te koop gezet, omdat ze grotere pony's wilde, maar nu had ze besloten ze toch weer te houden. Ik keek een dag later op marktplaats en de advertentie was idd weg.

Nu kijk ik weer op marktplaats en nu staat er GVD weer een advertentie voor de beestjes. Kan ze dan niet gewoon die knoop doorhakken?! Óf er 100% voor gaan met King en Prince, óf ze verkopen en ook achter die beslissing blijven staan. Ik vind het gewoon zielig voor die beestjes!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 18:15

Ik denk niet dat die dieren er 1 hap minder om zullen eten...
Het is ook niet niks om zomaar 2 ponys te verkopen, heel logisch dat je dan twijfels krijgt.

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:11

Heb effe een foto uit je profiel gepakt om te laten zien over welke pony's het gaat:
Afbeelding
Hoop dat je het niet erg vind, anders moet je het maar zeggen.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 22:46

leuke pony's heb ze niet zien staan op marktplaats waar staan ze onder dan?

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:31

Ik begreep van Jan dat ze ze wel houdt (beide), maar dat ze steeds aan het twijfelen is. Hij geeft haar nog steeds les met beide pony's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:07

Zolang de paarden goed verzorgd worden zie ik niet in wat er zielig voor die paarden aan is? Ik kan me voorstellen dat ze twijfelt, 't zijn twee hartstikke leuke ponies tenslotte. Maar ik kan me ook voorstellen dat ze bv wat groters zou willen.