SNIK SNIK KYRA IS WEG!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

SNIK SNIK KYRA IS WEG!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 18:25

Het is allemaal zo snel gegaan, donderdag waren er mensen hier uit Nuenen komen kijken naar Kyra, en ze wilde van het weekend terugkomen omdat dan mijn zusje en mijn vader er bij zouden zijn.

Dus vannochtend om half tien stonden ze achter het huis, samen met zijn twee dochters, wel leuke meiden gelukkig. Maar goed toen werd er het een en ander afgepraat en ze krijgen Kyra twee maanden op proef en daarna kunnen ze haar kopen! Huilen Huilen

Maar toen kwam het mooiste van alles ik moest haar vanmiddag wegbrengen, gewoon onder het zadel daar naar toe rijden!!! Dus om half vier waren die twee dochters er met de fiets en papa reed met het andere zadel en dekjes achter ons aan in de auto. Dus ik eerst uitgebreid gepoetst toen Ges afscheid laten nemen, en het was alsof ze het voelden, alletwee, daarna opgezadeld en op weg gegaan naar haar nieuwe huis.

na drie kwartier stappen waren we er. Het ligt midden in de bossen dus dat is wel fijn en ze heeft een mooie wei en stal en een nieuw vriendinnetje. Een drachtig welsh ponytje met veulen van Vitano, echt een plaatje om te zien. Maar goed toen afgezadeld en haar in de wei gezet, nou en toen was dus ineens niet meer zo blij, ze galopeerde als een idioot rond en maar hinneken naar Ges. Maar na een kwartiertje afscheid genomen en in de auto gestapt en naar huis gereden, met gruwelijke pijn in mijn hart! Huilen :

Thuis aangekomen stond Getsie dus te hinneken als een halve dolle en maar rond rennen, ik ben effe bij der gebleven maar ze was ontroostbaar, en toen kwamen bij mij ook de tranen.
Heel misschien komt er tijdelijk een andere pony bij ons te staan als Ges het echt niet trekt zo alleen, maar ik moet m'n ouders nog over zien te halen, wen me maar succes met die zware klus!!!!
Groetjes een verdrietige Jeanine en Gesmeralda.

[edit Heike] overdaad aan smilies weggehaald en wat leestekens toegevoegd.]

Maskers op? Hoezo? Geupdated profiel nu, maar binnenkort met foto's!


Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 18:27

Sterkte! Ach gut

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 18:28

Jeetje, dat is dna inderdaad allemaal snel gegaan en arme gets!!!
Nou ik wens zoals je vroeg heel veel sucses en misschien kan je ook wel wat sterkte gebruiken!!!
Kus,
Ilse

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 19:10

Ik en mijn Getsie zijn zo verdrietig, dat wil je gewoon niet weten. Maar ja wat valt er aan te doen? Niks denk ik, helaas.
Als iemand een oplosssing weet zeg het me dan please effe, ik ben echt een beetje wanhopig!

Maskers op? Hoezo? Geupdated profiel nu, maar binnenkort met foto's!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:30

sterkte....misschien mag je dr verzorgen in vakantie of paar keer in de week....

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:34

Natuurlijk is het verdrietig. Maar je kunt ook een beetje blij zijn. Ze is naar een lief baasje. Daar zal ze wat vaker bereden worden als bij jullie.

begrijp best dat het moeilijk is hoor. Maar gelukkig staat ze in de buurt.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 15:11

Mag ik misschien vragen waarom ze is weg gegaan?

en je kunt haar altijd nog even zien door in de bosjes te gaan staan.

En afscheid is altijd moeilijk, pas als je afscheid van iets moet nemen voel je pas hoeveel je om hem/ haar geeft.

Sterkte

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 15:26

Ik zal even antwoord geven. Jaenine is namelijk op zeikamp.

Kyra is van haar zus. Maar omdat die nu studeerd en niet meer thuis woont krijgt Kyra eigenlijk niet meer de aandacht die ze verdient. Er word bijna niet meer op gereden en dat doet ze zo graag. Het is namelijk een arabiertje en wil graag werken.

Jeanine zou Kyra het liefst bij zich houden maar haar ouders vonden dat niet echt een goed idee. En dus moest ze weg.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 20:59

Thanks Heike voor de duidelijke uitleg, had het zelf niet beter kunnen omschrijven. Maar ik mis haar zo ontzettend!! SNik Snik Snik........

Maskers op? Hoezo? Geupdated profiel nu, maar binnenkort met foto's!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fnpetter1990, Mieke, Sheeltje2, wend2009 en 28 bezoekers