wie weet wat er is gebeurt met respect (rubenstein

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

wie weet wat er is gebeurt met respect (rubenstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 18:18

hoi ik heb een jaarlingmerrie van respect v rubenstein maar heb gehoord dat respect is gecastreerd maar verder kan ik geen info vinden op internet wil graag weten wat er met hem is gebeurt wie weet wat
gr. shantihdior Verward Verward


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 19:33

volgens mij is hij gecastreerd en naar Amerika gegaan, maar ik zal het eens navragen. Hij heeft nl een tijdje bij ons op stal gestaan, en werd gereden door mijn moeder's instructrice.


shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 21:24

hoi bedankt voor je berichtje ik zou het erg leuk vinden om nog wat van je te horen bv. hoe hij was in de omgang groetjes shantihdior (esther)

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 08:12

zo erg heb ik me nooit met hem bezig gehouden Bloos maar ik zal het eens vragen.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 08:56

Volgens het laatste nieuws in het NRPS boekje was hij verhuurd aan een stal in het noorden van Nederland. Maar inderdaad is het erg stil rond deze hengst. Ik heb toch al verschillende goede paarden van hem gezien en ze lopen toch goed in de sport.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:12

heb net als hierboven gehoord dat hij naar Amerika is gegaan. Hij is toen gecastreerd omdat hij anders heel lang in quarantaine moest. Die mensen wilden hem puur voor de sport, dus daarom is hij gecastreerd. Wel jammer, want het was een toffe hengst. Heb leuke nakomelingen van hem gezien.

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:23

Hij is inderdaad gecastreerd, wat er daarna allemaal gebeurd is weet ik ook niet precies. Hij schijnt bij Coby van Baalen gestaan te hebben en naar Amerika te zijn gegaan.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:27

wanneer zou hij bij Coby gestaan hebben?

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:56

hakkie takkie weg zakkie en hij loopt nu lichte tour in canada. Hij heeft een tijd bij de nieuwe heuvel ter dekking gestaan.

Ik heb een 5 jarige nakomelinge van hem. Kijk maar in mijn profiel.

groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 15:19

Lielle schreef:
wanneer zou hij bij Coby gestaan hebben?


Volgens mij toen hij al ruin was, maar zeker weten doe ik het allemaal niet. Ik hoorde dit toevallig toen ik bij iemand was die een jong merrietje van Respect had, die man stond het mij allemaal te vertellen.
Hij zou bij iemand hebben gestaan die hem reed toen hij hengst was en die scheen heel veel problemen met hem hebben gehad, daarom hebben ze hen gecastreerd.
daarna zou hij dan geloof ik naar Coby gegaan zijn en een daarna naar Amerika...
zeker weten doe ik het allemaal niet!
Ik kan wel eens informeren bij m'n instructeur, die weet er wat meer van dan ik! Haha!

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 16:39

echt leuk om allemaal te horen ben echt benieuwd naar zijn karakter dior mijn jaarlingmerrie is echt een rustig typje in de omgang haar moeder ook zal ze dan wel van haar hebben haar moeder is nu drachtig van rubiquil want ze hadden natuurlijk geen sperma van respect meer maar rubiquil is ook niet mis ze is half maart uitgerekend ben benieuwd wat er uit komt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mizsz_Kitty en 80 bezoekers