Waarom veranderen jullie allemaal van naam?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Waarom veranderen jullie allemaal van naam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 18:19

Dat snap ik eerlijk gezegd niet. Heb het nu al een aantal keer gezien. Wat is nou een nickname? Tuurlijk raak je daar wel eens op uitgekeken of denk je: 'Had ik maar dit of dat gekozen.' Maar mensen herkennen je er wel aan?
Gaat dit nou een trend worden hier? Ik hoop het niet, want ik raak helemaal in de war! Verward *LOL*


Apple

Berichten: 76183
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:20

Nee hoor, ik blijf gewoon mezelf .

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:35

ik blijf ook me zelf.. alleen had ik wel graag een nickname gehad, en niet me eigen naam.. waarom weet ik niet..

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:38

ik herken mensen niet aan de naam, maar aan de avatar
helaas veranderen ze die nog veel vaker *LOL*

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:39

ik ben ook al een paar jaar Billy, heb ff billycrisis gehad toen mijn account gewist was, maar dat bleef iig herkenbaar.

Goedgekeurd onderschrift :)

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:40

nouja kijk, toen ik hier twee jaar geleden aankwam, was ik nog niet zo serieus als nu, en ik besef dat bepaalde mensen mij om mijn naam en leeftijd misschien ook, niet al te serieus dreigen te nemen. desondanks verander ik mijn naam niet. hoewel ik dus al een stuk serieuzer ben geworden.

Enya - Daya :-)

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:42

Heel irritant! En je moet ze dan maar herkennen aan de avator die ze an net een week hebben.
Nou, ik hou mijn naam en avator Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:51

Ik houd mijn naam en avatar ook.. Deze avatar laat ik nu zo, ik heb ook een boel anderen gehad btw Schijnheilig Maar deze laat ik nu wel even staan Lachen

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:51

Nou mijn naam schijnt nogal te lijken op een of ander deelv an een koe. Mij is nog steeds niet duidelijk wat Haha! dus een andere nick zou wel prettig zijn. Aan de andere kant, Fasel is Fasel Haha!

'Paint' it 'Black'

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:53

Ja,er is iemand mee begonnen,en nu zijn er ineens best wel veel met een andere naam. Ik vind dat het straks wel wat overdreven gaat worden.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:59

Iemand zoals Superroos..die eerst Kinglover heete..heeft d'r naam verandert omdat ze d'r paardje heeft verkocht..dat vindt ik wel een goede reden..


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:12

Ik vind het geen goede reden Tong uitsteken Mijn naam is ook vernoemd naar een paard die niet van mij is, en die zelfs in spanje staat.. Nouja, ik heet nu gewoon macario, en daar ga ik niks meer aan veranderen hoor. Ik vind zowieso dat anderen dat ook niet moeten doen.. Is gewoon irritant, en waar is het nou voor nodig..

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:20

Ik ben al jaren runningkawa
Al voordat bokt bestond
En dat blijf ik ook en dat terwijl runningkawa voortaan joggingkawa is (al was dat niet de reden dat ik die naam heb gekozen, maar dat doet er ff niet toe Lachen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:41

Ik heb mijn naam niet eens zelf bedacht; dat heeft Pipo voor mij gedaan; die heeft me tijden geleden aangemeld Haha! Ik had dus weinig keus *LOL* Maar ik vind het niet erg, tis de naam van mijn paard en die is gewoon leuk Haha!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:43

Tja, mijn nickname is Ziz of Zizzles. Maar die naam is pas ontstaan nadat ik me hier geregistreerd had.
Maar Dennis blijft gewoon mijn naam hier hoor. Mijn super paardje verdient dat.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:46

Mijn naam was in het eerst (1e 3 dagen) Fjordengek maar dat vond ik te pennymeisjes achtig en ik hield toch eigenlijk meer van Tinkers Tong uitsteken dus heb Rodeogirl gedaan. Amanda heeft ook kort geleden haar naam laten veranderen...was eerst borislover maar aangzien de manege failliet is en boris is verkocht en ze op een manege met allemaal andere leuke paarden rijd heeft ze amanniej gedaan...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:51

Ik heet Feetje en het blijft Feetje.
Het is gewoon een afkorting van m'n naam. Die houd ik dus de afkorting lekker ook Tong uitsteken

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:53

Ynzo is IRL m'n bijnaam, dus dan is het wel zo makkelijk om hier dezelfde aam te houden. Ik had eerst de naam van m'n paardje willen gebruiken, maar toen bedacht ik me dat ik geen paardje heb, dus, vandaar...


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:54

Ynzo schreef:
Ynzo is IRL m'n bijnaam, dus dan is het wel zo makkelijk om hier dezelfde aam te houden. Ik had eerst de naam van m'n paardje willen gebruiken, maar toen bedacht ik me dat ik geen paardje heb, dus, vandaar...


*LOL* Slim dat je nog op tijd van gedachten bent veranderd Knipoog

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:56

Tja, stel dat ik niet meer met Gijs zou zijn (hoogst onwaarschijnlijk) dan zou ik er wel over nadenken om mijn naam te veranderen. Alle nicknames, ww, emailadressen en zovoorts enzovoorts zijn allemaal Gijsenkim. Ik heb geen zin om al die verschillende dingen te moeten onthouden

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:57

Ik ben erg geloof ik mee begonnen * weet niet zeker hoor* ik was eerst avantilover, maarja ik vond het nu toch te kinderachtig en pennymeisje's achtig enzo. Knipoog
Echt veel verschil is het niet dus ik denk dat iedereen mij nog wel herkent heb verder!

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:58

Mijn paard heet orion, en orionneke is echt mijn naam, ik zou er bijvoorbeeld ook gewoon naar luisteren als iemand mij zo noemt.

Al zou mijn paard verkocht worden of dood gaan ik blijf orionneke. Juist des te meer eigenlijk. Ik vind het leuk klinken het ligt makkelijk in de mond.....dus ik vind het wel grappig bedacht van mezelf.

Ik begrijp niet zo goed dat mensen hun naam veranderen als hun paard weg is........maar ja misschien moet ik het meemaken ofzo....

Maar ik vind dat iedereen zn naam moet houden eigenlijk want je herkent ze er inderdaad aan, zeker als "bekende" bokkers hun naam zouden veranderen wordt het ingewikkeld.

Dus Fasel jij blijft Fasel......ik snap de link met koe btw ook niet echt.....of ben ik nou zooooo blond???

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 20:03

ik blijf altijd Yessy hoor, dat ben ik al 3 jaar, ook buiten bokt, dus dat zal ik ook altijd blijven Haha!
af en toe is het idd verwarrend, naamsveranderingen, maar meestal hebben die mensen het dan in hun onderschrift staan, dus dan is het nog enigszins te doen..

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 20:03

ik heb al 3 jaar de nickname moosje00, en heel veel mensen kennen me alleen maar als moosje00... dus tsja, dat is al 1 van de redenen waarom ik NOOIT van nick wil en kan veranderen (niemand kent me dan meer... Haha!)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 20:04

Wat de voormalige lovers zeggen klopt ook wel, als je ouder word dan wil je toch wat serieuzer genomen worden en dan past dat lover nou niet echt achter je naam


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ekeif96, GrapeshotBot, Inney, maitestar23, ManonGrr, Queijo, Vagabondo en 79 bezoekers