update cerise en nog wat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jolan
Berichten: 374
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Zevenaar

update cerise en nog wat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 19:25

Gaat ontzettend goed met Cerise. Gisteren gelongeerd en ze liep rustig en onspannen rond. Ik kan haar nu puur om mijn stem longeren.
Ik had Melanie (Sjiem) gevraagd of ze haar eens wou rijden. Ik was benieuwd hoe ze nu zou lopen. Ze stapte op en Cerise stapte aan de teugel weg. Heel onspannen. Niks geen stress. Melanie aan het rijden.
Ze liep echt super. Alleen bij het aanspringen wou ze gaan staken.
Ik gaf Melanie een zweepje aan. Dus weer aanspringen in Galop en ze wou weer gaan staken en precies op dat moment kreeg ze een ferme tik.
Verbaasd keek ze op en dacht wat is dat nou. Nou toen begon ze als een hogeschool paard te lopen. 20 minuten heeft ze gereden. Cerise moet eerst weer wat conditie krijgen. Lekker afgespoten. Ze heeft intussen een slank figuurtje wedergekregen. Ze is een echte knuffelkont geworden.
Vandaag hebben we alle stallen in de verf gezet, het ziet er weer erg sjiek uit.

Ik hou jullie verder op de hoogte.

Groetjes Jolanda

ik hou van mij sjappie



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:56

fijn dat het zo goed gaat met cer! houd je ons verder op de hoogte?

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:57

Wat leuk dat het zo goed met Cerise gaat! Ben echt blij om dat te horen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:10

Fijn dat het allemaal zo goed gaat.
Ook is het fijn om je updatetjes te lezen.
Hoop dat je ons zo op de hoogte wil houden.Alvast erg bedankt

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:40

Yep, hartstikke leuk dat je ons af en toe even vertelt hoe het met die knappe Cerise gaat! Fijn dat ze al zo vooruit gaat en ze weer lekker aan het werk mag! Geef je haar een dikke Boktknuffel van me?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:12

Hey super om te horen zeg! Fijn om wat te horen over Cerise, ik vraag me toch vaak af hoe het met haar gaat. Maar ik had eigenlijk niet anders verwacht met zo'n staleigenaar en troetelvent als eigenaar *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:01

Wat is het toch een paard met karakter, als ik dit zo lees. Probereb kan geenkwaad, dacht ze waarschijnlijk Knipoog

Fjn dat alles goed gaat

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 13:53

Super dat het zo goed gaat allemaal
En fijn dat je ons op de hoogte wilt houden...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 18:20

Hey en dan hier Mel zelf!! geheh er wordt toch nog wel aardig over mij geschreven hier op bokt Knipoog Ik vond het erg leuk om cerise weer eens te rijden!! ik heb haar als eens eerder gereden op verzoek van dorien om er mee te gaan springen ( dit was ong een maand voor haar overlijden ) ik ben er toen ook op gaan rijden en dat was heel apart, die merrie heeft een gruwelijk eigen karaktertje wel positief hoor!!!! onthoud dat goed!! het springen ging toen ook aardig goed en dorien heeft toen zelfs nog fotos gemaakt....weet eigenlijk niet waar die zijn Huilen wat toen zo opviel was dat cerise weinig druk aan haar mond kon hebben er dus bij zelfs al een beetje hand in verzet ging..dus veel met been en stem rijden is bij haar het beste middel... Nu er een tijd is gekomen dat alles minder ging (aan activiteiten) met cerise is jolan haar gaan longeren en ik moet eerlijk zeggen: GEWELDIG hoe dit haar geholpen heeft!! Jolan echt super wat je gedaan hebt! Wat is dat ineens een ander paardje geworden he!! Toen jolan mij vroeg om haar te rijden was ik erg enthousiast!! Ik zei meteen is goed... toen ik haar dat ook laatst ging rijden ging het echt super!! dit paardje is echt super te rijden zo!! Je kon al veel meer een fijn en ontspannen mondje er op rijden ook was ze beter voor het been en reageerde ze onwijs goed op stem!! Wel probeerde ze mij uit!! terecht zou ik ook gedaan hebben Knipoog wat ik ook leuk vond was dat peter er ook was en volgens mij vond hij het ook goed gaan Knipoog nou tot de volgende keer mensen!! X Mel.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:23

Super dat het zo goed met Cerise gaat! OK dan!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:39

Fijn om te horen dat het zo goed gaat met Cerise Haha!

Ik vroeg het me laatst nog af.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:43

Idd heel fijn om te horen dat het zo goed gaat OK dan!
Jolan en Mel, bedankt voor de update

Nog steeds lief verlegen en onschuldig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Axel_Valerie, Facebook en 104 bezoekers