Té gelukkig.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Té gelukkig.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 17:31

Het is zo raar. Soms lijkt het even of ik iets té gelukkig ben.. Gisteren werd het me opeens even te veel. Het is zo 'overweldigend'. Er zijn dingen die niet goed gaan, dingen waar ik me onzeker over voel. Maar die dingen worden gewoon weggedrukt door mijn gelukkig zijn.. Ik droom soms eens even weg met in mijn hoofd waar ik allemaal zo gelukkig over ben. Het gaat goed met mijn vrienden, het gaat goed op school, het gaat goed met ies, het gaat goed met mijn ouders.. Op school ook. Het lijkt soms of opeens iedereen (nouja bijna iedereen Knipoog ) me aardig vind. Net alsof veel mensen opeens contact met me willen. Door mijn onzekerheid is dit voor mij iets zo overweldigends dat ik het nauwelijks kan bevatten (om het zo maar even te omschrijven) Het begint er ook op te lijken dat de jongen die ik nu inmiddels al bijna een jaar leuk vind (nouja, leuk vinden kun je het niet meer noemen. Ik ben helemaal 100% verliefd op die jongen) eindelijk ook meer intresse in mij begint te tonen. Soms ben ik opeens heel onzeker over hem enz. Maar toch maak ik me geen zorgen, ook ben ik nu in een 'stadium' dat ik het accepteer als hij niets zou willen. Ik ben gewoon overal tevreden mee. Ik ben al zo ontzettend blij als hij me aankijkt (kun je nagaan!) Ook mails enz, daar word ik gewoon blij van. (vanaf vorige week dinsdag 75 mails.).
Ik zat gister avond gewoon te huilen, omdat ik zo blij was met wat ik had (en nog steeds heb). Ik ben zo dankbaar hiervoor! En ik wil dat het echt altijd zo blijft!
Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik moest het gewoon even van me af schrijven..

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:38

Heerlijk gevoel he meid.
Ik weet precies wat je bedoelt.....
Soms vind ik het gewoon een klein beetje eng.......dan denk ik "dit is allemaal te mooi om waar te zijn"

Heerlijk toch.........probeer dat gevoel zo lang mogelijk vast te houden.......en nu zul je jezelf ook een stuk zekerder voelen OK dan!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:47

Geniet ervan zolang het er is.
Ik ken het gevoel. Helaas weet ik ook dat het in 1 klap weer weg kan zijn.
Het belangrijkste is dat je daarna blijft beseffen wat je WEL hebt en niet wat je NIET hebt...
Maar nu het er is moet je er intens van genieten Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:50

dat moet een heerlijk gevoel zijn.. Lachen
Ik hoop dat dit gevoel nog lang blijft!

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:00

OK dan! toch, houd dit vast Knipoog

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 19:47

Het zijn intussen trouwens 83 mails Schijnheilig Haha!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:51

Super voor je! Heerlijk gevoel toch? Hopelijk blijft het nog lang zo voor je.

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 20:15

Ja probeer dit vast te houden!!
IS bij mij heel wisselend, soms denk ik wow wat heb ik toch veel kansen, en andere momenten zit ik echt zo van kon ik dat maar, had ik dat maar, was ik maar niet zo..

Maar op het moment voel ik me ook Super!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ballard_L, Boheme, ComscoreBot, DDD3, dust, ElsbethG, Flippertje, Iepoetjuh, Jungles, Kaplaars, Lalladidoo, LuckySeven, MarJon, Petra_O, TessaxQuincy, Vavane, Zick_Zack en 140 bezoekers